Memkora veszteséget okoz ez a gyönyörű bádogosmunka?
Kb semennyit,mert akkor nem ilyenre csinálták volna.
Memkora veszteséget okoz ez a gyönyörű bádogosmunka?
Tegyük hozzá, egy pénteki napon...
Ezt vond vissza amíg van mivel!Ennek megfelelően csúnya is.






Nem! Ez gyönyörű gép!!!Nem!Ez pocsek gép!!!
A legelső Szu-27IB.
Illetve, konkrétan ez volt a Szu-27IB. A közvetlen második példány már a Szu-34-es típusjelet kapta, pedig ennek első repülésekor már az összeszerelésen volt, de már az alapvető módosításokkal.
Egykerekes főfutók, a Szu-27M-ek (és később a Szu-30-asok) számára kifejlesztett kétkerekű orrfutó, ahol a mozgatható munkahenger már előre került, de a létra még hiányzik (külön kabinlétrát lehetett az orrfutóra erősíteni), extra áramlásterelő élek a szárnytőnél és a törzs felső részén (melyek a második példánytól kezdve már hiányoznak, illete később erről is eltávolították), még hiányzó titán páncélzat a kabin körül és még a régi fullánk, egyenesen az, amit a példány alapjául szolgált Szu-27UB-tól örökölt:
![]()
![]()
Az viszont feltűnő, hogy a Novoszibirszk-i tervezők már a kezdetek kezdetén tudták, hogy a T-10Sz-re épülő gépcsalád ennél a tagjánál bátran elhagyhatják a pótvezérsíkokat, így azok már ezen a legelső példányon se voltak meg.
Ez a 42-es gép sok tekintetben kordokumentum is, hiszen amellett, hogy már eleve sokoldalú, multirole fegyverzettel és 12 fegyvertartóval látták el (ezért is készítették már a második, 43-as oldalszámú példányt kétkerekes főfutókkal és jóval robosztusabb, nagyobb kerekekkel szerelt orrfutóval), egyértelműen a Szu-24-esek utódjának, tehát a Front Légierő harcászati bombázójának szánták, még a hajófedélzeti kiképző feladatkört is bevették a repetorárba.
![]()
![]()
![]()
![]()
A 43-as két Moszkit-tal
Ebből végül csak pár megközelítés lett a Kuznyecov fedélzetére, de természetesen leszállás az sosem. Miután rájöttek, hogy az egymás melletti üléselrendezés jó ötlet a hajófedélzeti megközelítésekhez is, eldőlt, hogy a majdan megépítendő Szu-27KUB már ilyen kabint fog kapni. Meg sok egyéb más módosítást is.
Azzal, hogy a 43-as géppel már a kétkerekű főfutót és a 17mm-es titán páncélzatot is bevették a sárkányszerkezeti sajátosságok közé, végleg eltávolodtak az anyahajós üzem lehetőségétől és a Szu-34-es elindult egy hosszú, rögös úton a 19 évvel későbbi(!) rendszeresítés felé.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..