M
molnibalage
Guest
Meddig tartja magát még ez a hülye téveszme...?Sose lessz elég F-35ös. A körömnyi Szerbia tönkretételéhez az eu NATO légierő harmada kellett, úgy, hogy vissza se lőttek.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Meddig tartja magát még ez a hülye téveszme...?Sose lessz elég F-35ös. A körömnyi Szerbia tönkretételéhez az eu NATO légierő harmada kellett, úgy, hogy vissza se lőttek.
Több mint a harmada kellett ?Meddig tartja magát még ez a hülye téveszme...?
Legfrissebb kép a 052-es Szu-57LL-ről, azaz a 30-as hajtómű elviekben repülő próbapadjáról Zsukovszkijból.
Most már kb negyedik hónapja mutatkozik a gép a 117-es hajtóművekkel szerelve, a 30-asnak nyoma sincs, tavaly óta nem került elő kép a teszteléséről. Mi lehet ezzel a programmal?
.Meddig tartja magát még ez a hülye téveszme...?
Legfrissebb kép a 052-es Szu-57LL-ről, azaz a 30-as hajtómű elviekben repülő próbapadjáról Zsukovszkijból.
Most már kb negyedik hónapja mutatkozik a gép a 117-es hajtóművekkel szerelve, a 30-asnak nyoma sincs, tavaly óta nem került elő kép a teszteléséről. Mi lehet ezzel a programmal?
Hanyadjára válaszoljam meg? A napi maximális bevetés emlékeim szerint nem volt 500 gép felett. 24 óra alatt. De ebbe az összes túlbiztosítás benne volt, a legutolsó tanker, SOJ, SARCAP heli és A-10, ami levegőben volt készen állva. És egy gép több bevetést is repülhet egy éjszaka. Meg az is bevetés, ha felszáll, majd a körülmények miatt lefújják és mennek haza harctevékenység nélkül..
.
Mesélj! Hány gép vett részt a Juguszlávia/Szerbia elleni akcióban? Ez mekkora hányada volt az összes rendelkezésre állónak? Ennyi géppel napi hány bevetést repültek?
.Hanyadjára válaszoljam meg? A napi maximális bevetés emlékeim szerint nem volt 500 gép felett. 24 óra alatt. De ebbe az összes túlbiztosítás benne volt, a legutolsó tanker, SOJ, SARCAP heli és A-10, ami levegőben volt készen állva. És egy gép több bevetést is repülhet egy éjszaka. Meg az is bevetés, ha felszáll, majd a körülmények miatt lefújják és mennek haza harctevékenység nélkül.
Hpasp is basszus hányszor linkelte be a légi harcok leírását, ahol láthattad, hogy 2v2 F-15C vs MiG-29 is volt és nem valami eszement aktuális túlerő volt. De elég volt.
Értem én, hogy egyeseknek kedves szívüknek olyan hülyeségeket írni, hogy 1000+ gép randalírozott...
https://books.google.hu/books?id=vlvDowMvJ-kC&pg=PA95&lpg=PA95&dq=allied+force+total+sorties&source=bl&ots=mm2Tshit6S&sig=ACfU3U2C0JTiDn3BXA1FTIGwPmGsBkIN8A&hl=hu&sa=X&ved=2ahUKEwj8t-_64ZDkAhVwoosKHZ7lCaIQ6AEwAXoECCwQAQ#v=onepage&q=allied force total sorties&f=false
https://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline/shows/kosovo/etc/facts.html
· Total allied aircraft at beginning of Kosovo conflict, March 1999: 344 (214 US, 130 other allies)
· Total at end of Kosovo conflict: more than 1031 (731 US, at least 300 other allies)
· Length of Kosovo air campaign in days: 78
· Number of days poor weather impeded bombing: 54
· Total NATO sorties flown: 38,004
· Total NATO strike sorties flown: 10,484
https://www.ausairpower.net/oaf-analysis.html
With about 50% of the total Allied force sortie counts being HARM shooters, jammers, tankers and other supporting assets
Igazából tök mindegy, hogy mennyi volt a 300 gép feletti mennyiség, abszolút számban túlerő volt.
Legfrissebb kép a 052-es Szu-57LL-ről, azaz a 30-as hajtómű elviekben repülő próbapadjáról Zsukovszkijból.
Most már kb negyedik hónapja mutatkozik a gép a 117-es hajtóművekkel szerelve, a 30-asnak nyoma sincs, tavaly óta nem került elő kép a teszteléséről. Mi lehet ezzel a programmal?
Mindig lenyűgöz,ahogy a hajtóművön kívül,kis gyűrűkben ég el a kerozin utolsó cseppje is.
Szerintem ez az igazság. A szinük is a nyomásváltozás miatti hőmérsékletváltozás miatt alakul ki. Ezek állóhullámok.Egyszer egy megfelelő helyen rákérdeztem a gyűrűkre. Akkor a válasz valami olyasmi volt, hogy a "hiperszonikus sebességű áramlásban kialakuló interferenciák" miatt van. Azóta se tudom, hogy mi az igazság. Vannak itt repülési szakemberek, szerintetek?
Egyszer egy megfelelő helyen rákérdeztem a gyűrűkre. Akkor a válasz valami olyasmi volt, hogy a "hiperszonikus sebességű áramlásban kialakuló interferenciák" miatt van. Azóta se tudom, hogy mi az igazság. Vannak itt repülési szakemberek, szerintetek?
Köszönöm.Azok az úgynevezett "sokkgyémántok". Itt írnak a jelenség okáról:
http://www.aerospaceweb.org/question/propulsion/q0224.shtml
Új kijelzőt(1 nagyot),- amelybe minden indikátor adatai befutnak- fejleszt egy szentpétervári cég.