Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Soha egyetlen orosz mérnöki szofterrel sem dolgoztam még. Most akkor erre mit mondjon az ember...? Ellenben jenki, és nyugat-európaival igen...A világon az egyik legkeresettebb szoftverfejlesztők z oroszok és náluk készül a szoftverek egy jelentős része.
molni: Te vagy ebben a szakember ezt az egyetemes borosüveges pldat pl lehet számolni? Tudjuk, hogy az adott molekula 2perc után hol lesz?
szvszemet amúgy jól összefoglalja ez.
http://i.imgur.com/LCcWq.jpg
amíg ez így van fölösleges kompresszorlapátokról vitatkozni amiket SH szinten csusztattak és kitakartak vannak. Szép nagy körkörös fém felület.
Soha egyetlen orosz mérnöki szofterrel sem dolgoztam még. Most akkor erre mit mondjon az ember...? Ellenben jenki, és nyugat-európaival igen...
Gondolom már önmagában az is hatalmas előny ha egy AWACS nem 500km-ről szúrja ki hanem csak mondjuk 200-ról, mert az már szinte olyan, mintha nem is lenne AWACS támogatás, ennyire közel a légi-harcokhoz nem hiszem, h bemerészkednének vele.
Nem egyszer hangsúlyozták,hogy ők orosz csapat(bár a csapatvezér egy angol) ezek után nekem érthetetlen,hogy miért nem tudtak segítséget kérni a CAGI-tól, ami a világ egyik legjobb aerodinamikai kutatóintézete.
Senki nem monda, hogy nincs, de amikor a szerbekkel való együttműködés során nem találkoztam ilyennel. A BME-n sem, a Olajtervnél sem, pedig 10+ tervező szakág van. Azért ez jelent valamit...Orosz CAD programok:
Ez így nem igaz. A CFX-ben is több féle modell van, mert erőforrás optimalizálás szempontjából adott feladathoz kevésbé komplex hidraulikai modell is jó lehet, ezen felül vannak adott áramlási problémákra optimalizált matemtikai leírások meg az, hogy egyáltalán milyen linearizált diffegyenletekkel dolgozik a cucc, vagy bármilyen diffegyeneletekkel. Az, amivel víz kavitációt jól számolok szart sem ér szuperszonikus áramlásoknál... Nincs univerzális solver...A szimuláció alapján rosszul megtervezett autó elsősorban azt jeneti, hogy a program szar.
Konkrétan úgy értettem, hogy a solver az ami szar, az algoritmus nem elégséges a korrekt modellezéshez.A programnak semmi baja, csak ha a solvered szar...
(Gondolom életedben nem foglalkoztál még ilyennel...)
Ezt remélem viccnek szántad... Ha nem, akkor gőzöd sincs a mérnöki szoftverekről...Mennyire mennek a cirill betűk meg az orosz nyelv és van-e cirill billentyűzete a gépednek? Na ezért.
A hajtóművekre is előbb-utóbb felkerül a radarhullám-elnyelő borítás, rendszeresítésig mindenképp.
Volt szó arról, hogy a PAK-FA is ilyen közbetét elemmel lesz felvértezve, de az ominózus képen nem ez látszik, hanem a 117Sz (A) hajtómű kisnyomású kompresszora első fokozata előtti álló (terelő) lapátsor. Jól felismerhető a merev belépőél és a kitérített kilépőél.
Az alsó lapátoknál látszanak a kitérített kilépőélek, a felsők ebből a szögből takarásban vannak.
Azt hiszem igazad lesz wolfram, amit látunk az nem lehet a hajtómű. ha megnézzük azt a képet ahol szemből látjuk azt a "vmit" egészen közel van a beömlőnyíláshoz, saccra 2-3m, ha pedig oldalirányból nézzük a gépet akkor világos, h a hajtómű jóval hátrébb kezdődik.