Az indiaiak önerőből arra nem voltak képesek,hogy a gyártó által előírt olajat használják a hajtóművekhez. Még erre sem! Ennyire alap dologra. Nem, ők jobban tudják...
Az nem furcsa,hogy csak náluk hullanak állandóan a TVC-s hajtóművel szerelt Szu-30-asok?! Miért van az,hogy az algériai,a malajaziai, vagy éppen az orosz Szu-30-asok nem hullanak így. Pedig a hajtóműveik ugyanazok a TVC-s AL-31-esek. Mégis máshol nincs vele baj, csak az indiaiaknál. Tudom szerinted szar mert orosz és TVC-s is,de attól az a körülmény,hogy máshol messze nem voltak vele ilyen gondok (Szu-30MKA,Szu-30MKM,Szu-30SZM) az erősen arra utal, hogy az indiaiak csesznek el valamit,amit azt hiszik,hogy jobban tudnak, aztán kiderül,hogy mégsem és leesik a repülőgép. Utána pedig sírnak. Önerőből olyat nem tudnak fejleszteni,mint amilyet az oroszok gyártottak nekik, csak ezerszer rosszabbat. Ha nem megy nekik a gyártás akkor vegyék meg amit kell, és fizessék ki! Az amerikai technikával ugyanúgy nem fognak semmire menni. Az orosz gép úgy van tervezve, hogy bár modern elektronika de el kell viselje a szabad ég alatti tárolást hosszú távon. Egy F-35 egy generációval újabb,és modernebb, de jóval kényesebb is. Ott, ha nem tartják be a gyártó előírásait az valószínűleg jóval hamarabb megbosszulja majd magát. Szóval akik tapsolnak az indiai F-35-höz, meg "jaj de jó,hogy nem oroszt vesznek" azok azért arra is felkészülhetnek,hogy az üzlet megvalósulása esetén nagy valószínűséggel látni fognak egy két lezuhanó F-35-öst. Majd ott is ráfogják a gépet kifejlesztő cégre?!
A MiG-29 egy "másik kávéház" kb 20 éve gödörben vannak,amiből baromi lassan másznak kifelé. A Szuhoj fényévekre elhúzott tőlük.