Szu-57 / Su-57 Felon / PAK-FA (T-50) / FGFA (Szuhoj, Oroszország)

Megvan hozzá az alapjuk ez pedig a Yak 141
Valami melót kell adni a Yak osoknak is hogy ne unatkozzanak.
https://en.wikipedia.org/wiki/Yakovlev_Yak-141
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

A Jakovlev tervezőirodát 2004-ben megvásárolta az Irkut repülőgépgyár (a Szu-30 / -30SzM / -30MK alváltozatok gyártója). A Jak-141 program elhalálozása óta nem foglalkoztak még csak komolyabb katonai vadászgép-programmal sem, az Irkut számára megtervezték az MSz-21 utasszállító repülőgépet, a Jak-52 újragondolását (Jak-152) és ugye fut a Jak-130 program. Ennyi.
 
Új video a SU 57 ről
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Új video a SU 57 ről
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Nem csak arról, hanem a Tu-95MSz(M) programról és az utasszállító gépekről mint az MSz-21, SSJ-100

De már a másik topikban (Orosz Légi-kozmikus erők)posztolva volt. ;)
 
A legelső PAK-FA prototípus, a 051-es, új festéssel, Kubinka felett. Orrában radar, vagy radarok (?) mert a két szürke panel nekem újnak tűnik, vagy csak jövőt előrevetítő festés.
A hajtómű itt nincs leburkolva, de nem is lesz.
Jóslat: a most aláírt, vagy hamarosan aláirandó 12 darabos flotta specifikációjában nem hiszem, hogy ez az extra burkolat szerepelni fog, mivel én (értsd: én) véleményem szerint ezzel bevárják a 30-as hajtóművet és a modernizált gyártósort, amelyet majd a Szu-35Sz program fog felfuttatni. Már, ha lesz ember.
Ha az Irkut 2023-ra bezárja a katonai gyártósorát, akkor lehet, hogy pár ember hajlandó lesz az elmaradottabb Komszomolszk-i régióba átmozdulni. Főleg, ha - ne adj' isten - az MSz-21 gyártására mégse lesz megrendelés. De ezzel egy kissé túl messzire mentem előre a spekulációk terén. Lássuk a képet:

236562.jpg
 
MSZ-21 -re van jelenleg 185 darabos megrendelés + 95 darabra opció. Nem kell félni, hgy nem lesz munkája az Irkut embereinek. Viszont idén év végén lejárnak a Szu-30SzM szerződések (118 darabos) így az orosz VM kénytelen lesz még legalább 36 darab Szu-30SzM-et rendelni, hogy biztosítsa munkát az Irkut számára 2022-ig. Év végéig várható a szerződés aláírása.
Tegnap a MiG-35-ös megrendelés mellett újabb két Szu-57 beszerzéséről is aláírtak egy szerződést a Lipecki Repülőközpont számára. Eddig 2+2 gépet vásároltak. Még tervben van 11 darab vásárlása. 2022-23-ban várják a 30-as hajtómüvet. Ebből (új hajtómüvel)is rendelnek kisebb számban gépet. A nagyobb mennyiségü gyártásra csak 2027 után térnek át már a 2028-2035-ös állami fegvyerbeszerzési program keretében.
 
MSZ-21 -re van jelenleg 185 darabos megrendelés + 95 darabra opció. Nem kell félni, hgy nem lesz munkája az Irkut embereinek. Viszont idén év végén lejárnak a Szu-30SzM szerződések (118 darabos) így az orosz VM kénytelen lesz még legalább 36 darab Szu-30SzM-et rendelni, hogy biztosítsa munkát az Irkut számára 2022-ig. Év végéig várható a szerződés aláírása.
Tegnap a MiG-35-ös megrendelés mellett újabb két Szu-57 beszerzéséről is aláírtak egy szerződést a Lipecki Repülőközpont számára. Eddig 2+2 gépet vásároltak. Még tervben van 11 darab vásárlása. 2022-23-ban várják a 30-as hajtómüvet. Ebből (új hajtómüvel)is rendelnek kisebb számban gépet. A nagyobb mennyiségü gyártásra csak 2027 után térnek át már a 2028-2035-ös állami fegvyerbeszerzési program keretében.
Reggel olvastam, hogy rendeltek 30db Szu-30ast.
 
Nem lehet hogy akkor már 2023-tól gyártják új hajtóművel?
Miért ragaszkodnak a 2028-dátumhoz ha 2023-ra ott lesz a hajtómű? o_O

1. Mert az új hajtómüvel is még tesztrepüléseket fognak végezni.
2. A 2018-2027 programban nincs benne nagy mennyiségü Szu-57 vásárlása.