A komment lényegét nem sikerült megfogni.
- Allesmor állítása nem egészen fedte a valóságot.
- Mi a búbának előnye van az állandó sárkány váltogatásnak, ha nem ad semmiféle előnyt?
Az aerodinamika terén gyak nincs hova fejlődni, felhajtóerő termelése jól meg 1972 óta mindennek. Az F-35-nél láthatod mire képes. Ha egyszer lenne olyan sárkány, ami kb. ezt tudjam, de szélesebb spektrumban stealth, akkor utána hova kéne méretet váltani?
Mert a sárkány szűk km-je a hajtómű. Vagy 1 vagy 2 hajtóműves és csá. Egy új hajtóművet nem raksz csak össze úgy 5 éveként.
Nézd meg, hogy a jenki 1967 óta kb. 4 hajtómű családot használt az összes vadászgépében a 4. gen gépekben és k*rvára nem cserélgette őket utólag..
PW F100
GE F110
TF30, mint kellemetlen örökség F-14-ben és F-111-ben duruzsolt
F404
És kész, passz ennyi.
Ezek darabszáma variálható, de új típus nem.
A 80-as évek óta készült egy F119 és abból F135 meg az F404 ráncfelvarrása az F414.
Ennyi, kész, passz. Minden más kiesett a fejlesztési pénzek ellenére, ez lett a gyakorlatban használt.
Akkor hova tervezel 5-8 évente új sárkányt, ha nem lehet se köztes tömege és mérete, mert 1 db vagy 2 db hajtómű behatárolja azt, hogy mekkora a gép.
Ha meg a forma nem ad semmi érdemi eltérést, akkor mi a f*sznak szerszámozol át egy teljes gyártósort?
Egy F-16C-ből meg F-16V lesz egyazon sárkányban néhány hónap alatt.
Egészen elképesztő módon dübörög a jenki marketing védelmi hülyeség, hogy eladják a nem szükséges munkát...