Ez ok, csak nem tudom, milyen lehet a kissebb-nagyobb hiba amivel mondjuk a parancsnoki panorámairányzék még működhet? Vagy az irányzó célzóberendezése az integrált tűzvezérlésével. Szerintem ez vagy megy, vagy nem.
Nem kell tulmisztifikalni. Perszehogy nem torte ripityara a fogakat, hanem megkezdte a feluletet, mint ahogy a kepen, bal oldalon.
http://i.imgur.com/jmHz7rk.jpg
Gondolom, ertesz hozza!?
http://transmissionrepairguy.com/wp-content/uploads/2014/05/torque-converter-problems.jpg
Elvegre az a motor majd 500 Nm nyomatekot ad le!
Ugy tudom, hogy az uj Passat TSI-vel szerelt motorjainal is van bekodolva egy olyasmi, hogy hidegen nem engedi felporogni.
Az armata is tele lehet hasonlo megoldasokkal. Gondolom a kickdown is benne van vagy olyasmi, hogy "combat" mode a valton, mint a legtobb autoban a sport/comfort/eco . Siman beffullaszthato a motor, ha ranyomsz a pedalra a "sport" modban es rafekezel. Nem biztos , hogy volt ideje a valtonak szetkapcsolni, akarmilyen programozasi ciklus miatt, vagy azert , mert a program kiiktatott egy szenzor jelet.
Ha valóban lefulladt az Armata, akkor még egy gyanús dolog lehet, mégpedig hogy nem alkalmaznak hidraulikus erőátviteli részt, hanem a robotizált váltók, vagy a DCT váltók módjára száraz vagy olajban futó kuplunggal automatizáltak és kiforratlan a vezérlő program, Ennek egyébként komoly hatásfokbéli, fogyasztási, hatótáv előnyei lennének, de ilyen váltókat ekkora nyomatékra még nem csináltak máshol.Viszont ha mondjuk egy hagyományos tanknál megment a parancsnok optikája, még szóban irányíthatta az irányzót, valahogy úgy mint a második világháborúban. Most ezzel az irányvonallal szakítottak az oroszok.
Ez a tank vagy megy 100%-ban, vagy nem. Mondtam, inkább hasonlít egy vadászgéphez.
Ez Igaz, de lehet hogy mindkettönek oka van. Én mindenesetre nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi derül ki a hajtómüröl, és hogy viszonyul majd ehhez a végleges váltlozat. Részemröl ennyi...X motort se raktak még harckocsiba.
Bokit idézve a cikk íróját elektrosokk-kezelésben kéne részesíteni:
http://hvg.hu/vilag/20150509_Szupertank_kis_testi_hibakkal
<blockquote rel="nyugger">Bokit idézve a cikk íróját elektrosokk-kezelésben kéne részesíteni:
http://hvg.hu/vilag/20150509_Szupertank_kis_testi_hibakkal

<blockquote rel="nyugger">Bokit idézve a cikk íróját elektrosokk-kezelésben kéne részesíteni:
http://hvg.hu/vilag/20150509_Szupertank_kis_testi_hibakkal
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..