T-14 Armata

A háttérben T-72B3
Military_parade_on_Red_Square_2017-05-09_040.jpg
 
Gyakoróni

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: Python
Úgy fest ez a 2019-es év jelentős fordulat lesz az orosz hadseregben a t-50 után az Armatáról is csicseregnek.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
"Úgy fest ez a 2019-es év jelentős fordulat lesz az orosz hadseregben a t-50 után az Armatáról is csicseregnek."

Már a 2010-es évek elején meghatározták az oroszok, hogy 2020 egy forduló év lessz az új haditechnika rendszeresítésébe.
Miután a fejlesztéseket bemutatták, kiderült hogy potens eszközök és ténylegesen minőségi változást hoz az orosz hadseregben, Az USA 2014-től gazdasági és politikai elszigeteléssel próbálja gyengítenei az oroszokat hogy minél kevesebb pénzt tudjanak költeni a fegyverekre. Az ukrán váltságban betöltött orosz szerep csak parasztvakítás, ha nem ukrajna akkor más lett volna az ok a gazdasági szankciókra.
Szerintem
 
A harmadik képen a kipufogócsonk előtt az sár vagy rozsda?
Rozsda. A képen látható tesztpéldányról leszerelték a kiegészítő páncélzat elemeit. A két fémfelület találkozásánál sokkal hamarabb megindul a korrózió. Nem tudom, hogy a teknők kapnak-e galvánfürdőt, (szerintem max savasat a festés előtt), de a galvanizált elemek esetében is az ilyen helyeken a kötőelemek körül és a hasonlóan érintekző fémfelületek között pár év alatt megjelenik a rozsda. Ennek oka jó részt az oda jutó nedvesség mellett az oda jutó szennyeződésben található szilíciumszemcsék a rezgés hatására berágják a festéket (majd később a korrozióvédő réteget is.
 
Ez egy szinte nullaéves példány, itt akkor sincs amivel magyarázni a rozsdát. Más tankoknál hogy oldják meg? Persze mindegyik nem megy a legszarabb helyekre, mint a tesztpéldányok, de akkoris. Hogy bír ki az ilyen 40 évet?
 
Ha az illesztéseknél problémásabb ez vagy a kipufogógázok miatt azon a helyen, akkor kell galvanizálni a fémet vagy más festéket használni vagy akármi. Ez egy vadiúj tank, jelenleg a legmodernebb a világon ami rohadt hosszú ideig kell üzemeljen. Ne kelljen magyarázni a bizonyítványt egy ilyen szarság miatt, kb ez lenne a legegyszerűbben kivitelezhető része az egésznek. Ilyen Mazda 3 hangulata van, jó kocsi, szép, jól felszerelt, jól összerakott, belűl is rendben van, motorikusan is, de rohad szét mindegyik példány.
 
Nem a kipufogóval van bajom, hanem előtte a lemezzel a rés alatt közvetlen. S az az illesztés is amilyen...