T-14 Armata

Itt a torony ,nem nagyon mozgott volna!
Mint a Leo 3 első prototípusaiban, ahol 2 db ágyú volt két oldalon.
gvt110mmsrso8.jpg


És ehhez mit szóltok:
Leopard 1C - hidropneumatikus felfüggesztés, változtatható has magasság, 1500hp motor, 80-120km/h sebesség, 3 tengelyű stabilizált torony egy 105 mm-es ágyú:

mpCg3.jpg

GCWeG.jpg
 
Nem értem mi haszna egy kormányozható keréknek a lánctalpnál, mint ahogy a rajzon van.
A dupla cső is hülyeség, egyet is alig tudsz ellátni lőszerrel, kettő max annyit érne, hogy kevesebb ideig tart ki a lőszered. A nagy tankcsaták ideje valószínűleg lejárt.
 
<blockquote rel="alfa74">Itt a torony ,nem nagyon mozgott volna!
Mint a Leo 3 első prototípusaiban, ahol 2 db ágyú volt két oldalon.
gvt110mmsrso8.jpg


És ehhez mit szóltok:
Leopard 1C - hidropneumatikus felfüggesztés, változtatható has magasság, 1500hp motor, 80-120km/h sebesség, 3 tengelyű stabilizált torony egy 105 mm-es ágyú:

mpCg3.jpg

GCWeG.jpg


</blockquote>


Mitől Leopárd 3., a képen látható duplacsövü ?
Nos, a Leopárd 3. fejlesztését most kezdik, nincs prototípus. A képen egy régi vadászpáncélos lehet, ami egy terv szintjén megragadt talán. :)
 
Az esetleges Leopárd 3.

http://fc03.deviantart.net/fs71/i/2012/248/2/7/leopard_3_bundeswehr_isaf_by_macpaul-d48pre0.png
 
Egy másik esetleges Leopárd 3.

http://www.the-blueprints.com/blueprints-depot-restricted/tanks/tanks-k-l/leopard_iii_a1-44978.jpg
 
Meg egy 3. De tovább nem folytatom. :)

http://media.moddb.com/images/mods/1/12/11926/RedZoneEU_06.jpg
 
Én nem tudom mi alapján adták a nevet, de a Leo-2 utáni koncepció volt, amelyik a prototípus szintjén megállt. Gondolom, mivel csak proto volt, így nem nagyon befolyásolja a mostani számozást.
 
joker
Elképzelhető, hogy a kormányozható kereket is ellátták volna meghajtással, ha leszakad a lánctalp? Ki tudja?
 
Túlbonyolítaná a szerkezetet és tapadása meg nem lenne semmi, egy tankot biztosan nem vinne sehova.
 
Ezek a rajzok úgy néznek ki, mintha a 30-as évek végén készültek volna. Torony nélküli óriáslöveg löveg, erősen döntött bika homlokpáncélba ágyazva, dupla lánctalppal. Mint valami II VH-s német vadászpáncélos és lánctalpas vontató félre sikerült zabigyereke. A másikon meg a nagyon mókás kormányozható kerekek. Gondolom keréken is tud menni, meg lánctalpon is. Nekünk is volt ilyen V4-es hibridünk a 30-as évek végén.

Valaki vicces kedvében volt.
 
Nem értem mi haszna egy kormányozható keréknek a lánctalpnál, mint ahogy a rajzon van.

A Christie rendszerű tankokhoz hasonló a futóműve (lásd pl. szovjet Bt-2 könnyű tankok). Ezeknél a tankoknál a hátsó "kerekek" is meghajtással rendelkeztek, műúton való közlekedéshez leszerelték a lánctalpat, majd ami a csövön kifért. Így nagyobb sebességet tudott elérni, mint lánctalppal. Ha a lánctalp a helyén volt, a kerekek természetesen nem voltak kormányozhatóak.

Code:
https://www.youtube.com/watch?v=-iHZIZK7E4Y
 
Hát nekem plusz hülyeségnek tűnik, ami elromolhat meg feleslegesen drágítja a harckocsi fejlesztését és gyártását, na meg a lánctalp le- és felszerelése is időigényes. De érdekesnek érdekes.
 
http://topwar.ru/64904-novosti-proekta-armata-vopros-ceny-i-harakteristik.html

...
más...
Ezek a rajzok úgy néznek ki, mintha a 30-as évek végén készültek volna.

http://fc07.deviantart.net/fs70/f/2012/278/5/a/sci_fi_tank_crusader_by_fearell-d5gvqcv.jpg


Amikor elekzdtek dolgozni a Armatán, akkor nem igzán a 3D tervezőprogramal dolgozgattak a szovjet mérnökök..
(Hacsak a Davaj, davaj, davaj!!! felszólítás nem az..)
 
Amikor elekzdtek dolgozni a Armatán, akkor nem igzán a 3D tervezőprogramal dolgozgattak a szovjet mérnökök..
(Hacsak a Davaj, davaj, davaj!!! felszólítás nem az..)

Miféle szovjet mérnökök? Armata-t még a Cár megrendelésére kezdte el Raszputyin fejleszteni abakuszon.