T-14 Armata

uwsqh.jpg
 
2016 - ARMATA T-14 WINTER TEST DEMONSTRATION *** HD
https://www.youtube.com/watch?v=cTlErpzDTOI
2016.04.02
 

Python! Ez az Armata hajtóműve? Ezt tervezték eredetileg is? Mert én valahogy nem látom bele az eredeti X-12-es motort. Vagy ez egy átmeneti megoldás, míg kiforrja magát az X-12? Egyébként a váltóról tud valaki valamit? Nyilván automata, de további részletek...hidromechanikus, CVT...???
 
Miert lesz valaki toltokezelo Abramsen ? Ket lehetoseg van. Vagy azert mert ez az alma ( barmilyen furcsa is ) vagy mert a felveteli eredmenyei alapjan kompromisszumot kell kotnie es pl nem lehet vezeto de akkor is almai vasdarabjan akar szolgalni.

Raadasul ez a burkoltan altalad lesajnalt melo erre fele tisztes megelhetest ad akar egy 17 eves sichedernek is amire epitve hazat autot vehet csaladot alapithat.

Mi a helyzet a Magyar T-72 es lovegiranyzo fizujaval ? Lehet belole csaladot alapitani ?
A harckocsi üzemeltetésében és karbantartásában ráadásul mindenki részt vesz tudtommal, mert kell hozzá munkáskéz. Tehát a töltő feladata nem csak annyi, hogy ül a tankban és tölt/vár arra, hogy töltsön.
 
molni

Az ami harckocsizók nem szervizelik a harckocsit csak alapszintű kiszolgálást (folyadékot cseréje utántöltése és hasonló egyszerű dolgok)végeznek.
 
molni

Az ami harckocsizók nem szervizelik a harckocsit csak alapszintű kiszolgálást (folyadékot cseréje utántöltése és hasonló egyszerű dolgok)végeznek.

A többi nációról tudsz valamit? Mert szerintem máshol is csak max. ennyi...
 
torsen

Itthon is ez van de szerintem mindenhol máshol is ahol modernebb technikát üzemeltetnek.
 
<blockquote rel="Python">
uwsqh.jpg

Python! Ez az Armata hajtóműve? Ezt tervezték eredetileg is? Mert én valahogy nem látom bele az eredeti X-12-es motort. Vagy ez egy átmeneti megoldás, míg kiforrja magát az X-12? Egyébként a váltóról tud valaki valamit? Nyilván automata, de további részletek...hidromechanikus, CVT...???</blockquote>
Meglepödnék, ha CVT lenne. Még gépkocsiknàl is csak a kisebbeknél szoktàk alkalmazni tudomasom szerint.
 
aquarell

A Japán Type-10-s CVT váltós!
Pedig a CVT elvileg nem barátja a nagy nyomatéknak és a hajtási vesztessége is igen magas.
Cserébe lehet fokozatmentes vagy tetszőleges fokozat kiosztású a szerkezet.
 
aquarell

A Japán Type-10-s CVT váltós!
Pedig a CVT elvileg nem barátja a nagy nyomatéknak és a hajtási vesztessége is igen magas.
Cserébe lehet fokozatmentes vagy tetszőleges fokozat kiosztású a szerkezet.

Kösz. EZ a meglepetés! Megint okosabb lettem.
 
aquarell

A Japán Type-10-s CVT váltós!
Pedig a CVT elvileg nem barátja a nagy nyomatéknak és a hajtási vesztessége is igen magas.
Cserébe lehet fokozatmentes vagy tetszőleges fokozat kiosztású a szerkezet.

Egy hidromechanikusnaksokkal nagyobbak a veszteségei mint egy CVT-nek (ami teljesen mechanikus erőátvitelű) és szerintem a CVT az a fokozatmentes váltók egy fajtája, jelzik még IVT-ként is. Egyébként az Audi a Multitronic váltót 330Nm-ig kínálja. Ez persze nem hk motor szint, de a japók is megoldották valahogy. A japcsiknál egyébként is imádják a CVT-t, a belpiacos kei carok igen nagy hányada olyan.
De a lényeg, hogy az Armatáról nem tudunk semmi pontosat...
 
<blockquote rel="Python">
uwsqh.jpg

Python! Ez az Armata hajtóműve? Ezt tervezték eredetileg is? Mert én valahogy nem látom bele az eredeti X-12-es motort. Vagy ez egy átmeneti megoldás, míg kiforrja magát az X-12? Egyébként a váltóról tud valaki valamit? Nyilván automata, de további részletek...hidromechanikus, CVT...???</blockquote>

Elméletileg az.
http://topwar.ru/82471-novye-svedeniya-ob-osnovnom-tanke-t-14-armata.html