T-54 / T-55 (Szovjetunió) / Type 59 (Kína)

Vizuálisan így könnyebb lemérni:
36fbacb2fbfd631c91d93030eb9210b0.jpg
 
55-ötöske tetőcsomagtartóval. Kettő is van neki.:-)
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: alali77
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: ghostrider
Minek maljutka egy tankra, aminek van rednes ágyúja? gy pár ködvetővel jobban járnának.

Én jónak tartom(ha jól van kivitelezve !!!): szinte egyidőben tud "duplázni", vagy két(három) célpontot leküzdeni.
... multi-kill!

Most küzd ezen a megoldáson " vmi" USA/IDF, a korszerű --AI-s-- formában!

U.I.: ... +: szinte biztosan Kina.

.
 
  • Tetszik
Reactions: Nemerson
Minek maljutka egy tankra, aminek van rednes ágyúja? gy pár ködvetővel jobban járnának.
~180 darab chilei Leopard 2A4, meg ~100 Leopard 1V miatt. Peru évek óta cseréli a Maljutkát Kornet és Spike indítókra, van nekik 2000 darab körüli mennyiségben feleslegessé vált Maljutkájuk, amikkel kicsit ütőképesebbé tették a T-55 flottájukat addig, ameddig rendszerbe nem áll a következő harckocaijuk. A Fiat 6616, AMX-13, M-113 gépeik egy része is kapott Maljutka indítási lehetőséget.
Perunak azzal is számolnia kell, hogy Chile az elkövetkező években ki szeretné vonni a maradék Leopard 1V gépeit és 100 darab körüli mennyiségben szeretne beszerezni használt Leopard 2A5 vagy 2A6 gépeket, amiknek a rendszerbe állítása várhatóan lényegesen egyszerűbb lesz számukra, hiszen van már tapasztalatuk ezzel a típussal, míg Perunak nagy valószínűséggel teljesen új típust kell rendszeresítenie.
Az eredeti tervek szerint a meglévő T-54/55 állomány egy része modernizálva lett volna. Az ukrán Morozov tervezőirodával közösen tervezték meg a modernizációs csomagot. Jelenleg arról hallani, hogy a T90S és a VT-4 az esélyes váltótípus 100 darab körüli mennyiséggel, de nagyon nehézkesen megy az egész dolog.
Tifon 2/T-55M8A2 Typhoon, 46 tonna, 1050 hp, automata sebességváltó, 125 milliméteres ágyú, 3 fős személyzet, automata töltő, kornak megfelelő elektronika és tűzvezetés. 2010 körül az átépítés költsége 2 millió dolláros darabárra volt tervezve.
FzAgYKZWcAIDnEg.jpg
 
~180 darab chilei Leopard 2A4, meg ~100 Leopard 1V miatt. Peru évek óta cseréli a Maljutkát Kornet és Spike indítókra, van nekik 2000 darab körüli mennyiségben feleslegessé vált Maljutkájuk, amikkel kicsit ütőképesebbé tették a T-55 flottájukat addig, ameddig rendszerbe nem áll a következő harckocaijuk. A Fiat 6616, AMX-13, M-113 gépeik egy része is kapott Maljutka indítási lehetőséget.
Perunak azzal is számolnia kell, hogy Chile az elkövetkező években ki szeretné vonni a maradék Leopard 1V gépeit és 100 darab körüli mennyiségben szeretne beszerezni használt Leopard 2A5 vagy 2A6 gépeket, amiknek a rendszerbe állítása várhatóan lényegesen egyszerűbb lesz számukra, hiszen van már tapasztalatuk ezzel a típussal, míg Perunak nagy valószínűséggel teljesen új típust kell rendszeresítenie.
Az eredeti tervek szerint a meglévő T-54/55 állomány egy része modernizálva lett volna. Az ukrán Morozov tervezőirodával közösen tervezték meg a modernizációs csomagot. Jelenleg arról hallani, hogy a T90S és a VT-4 az esélyes váltótípus 100 darab körüli mennyiséggel, de nagyon nehézkesen megy az egész dolog.
Tifon 2/T-55M8A2 Typhoon, 46 tonna, 1050 hp, automata sebességváltó, 125 milliméteres ágyú, 3 fős személyzet, automata töltő, kornak megfelelő elektronika és tűzvezetés. 2010 körül az átépítés költsége 2 millió dolláros darabárra volt tervezve.
FzAgYKZWcAIDnEg.jpg
Egy tanknak nem célszerűbb akkor egy csőből indítható rakéta? Az apraját értem.
 
  • Tetszik
Reactions: tong djagbu
Csilének pont a Merkavákra kellene lecsapnia. Vagy Perunak. Az éghajlatuk és a talajviszonyaik sokkal inkább hasonlítanak Izraelére, mint Németországéra.
 
  • Tetszik
Reactions: LMzek 2.0 and fip7
Egy tanknak nem célszerűbb akkor egy csőből indítható rakéta? Az apraját értem.
Általánosságban harckocsi esetén a csőből indítható ATGM jobb megoldás.
Peru esetében viszont a Maljutka már megvolt és feleslegessé is vált nekik, az Arkant és a hozzá tartozó tűzvezető rendszert pedig meg kellett volna venni.
 
Egy tanknak nem célszerűbb akkor egy csőből indítható rakéta? Az apraját értem.
Azt meg kene venni,ezt meg csak ra kellett szerelni
Csilének pont a Merkavákra kellene lecsapnia. Vagy Perunak. Az éghajlatuk és a talajviszonyaik sokkal inkább hasonlítanak Izraelére, mint Németországéra.
Azt azert ugye tudof,hogy a Golan rendszerrsen esik ho? Negev sivatagban meg vannak homokdunek is,akarcsak az Atacama sivatagban.Merkavaban meg smerikai vagy nemet motor van,amik Alaszkaban es Nervegiaban is mukodnek...
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and Pogány
Amx13_ss11_010.jpg

Érdekes,hogy az SS11 rakéta mennyire nincs bent a köztudatban.Pedig a 60-70es években messze a legelterjedtebb nyugati IPTR volt,67től félautomata vezérléssel.Valójában az IDF 73ban több arab tankot lőtt ki SS11-el,mint amenyit veszitett Maljutkátol.Már helikopterekről is bevetették
main-qimg-bbcdd28075a105d2e13252ebaffed9c8-lq
 
Útban a front felé:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

És ez már valahol a fronton lehet:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: gacsat
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


Csak szembejött a csövön,azért teszem be,mert ötvenöcsin még nem láttam gumírozott láncot,mármint a csapszegeknél,illetve kívül is van gumibetét a futófelületen.
Lehet valami kései kiadás,esetleg egyedi modifikáció.
Egyébként nem szarozza le a srác, azt mondja, hogy jó volt a maga korában,és ebben 800 pár loves motor van,Lehet már a 72-es motorja van benne.