Szovjet fejlesztésben a gép vége a T-55MV-1, ebben egy felpiszkált V-46-5M kompresszoros motor volt, a maximális teljesítménye pedig 691 HP. Szokásos probléma, a srác nem tud külömbséget tenni a V-46 motorváltozatok között.Egyébként nem szarozza le a srác, azt mondja, hogy jó volt a maga korában,és ebben 800 pár loves motor van,Lehet már a 72-es motorja van benne.
Orosz részről 2000 körül készült egy konzervatívabb (T-55M5) és egy radikálisan módosított változat, a T-55M6. Ebben a radikálisabb csomagban a gépeket szétvágták volna, meghoszabbították volna a testet egy hatodik futógörgővel, megkapta volna a 2A46M 125 milliméteres löveget, igény szerint Svir indítására is alkalmassá tették volna. Tömege a Kontakt-5 ERA csomaggal 43 tonnára hízott volna, viszont motorból nem volt választék, maradt a V-46-5M. Nagy érdeklődés nem volt iránta, ami nem is annyira meglepő, hiszen a hidegháborús készletekből megmalardt gépek jelentősen olcsobbak voltak, mint az átépítés költsége lett volna. Valami olyasmi rémlik, hogy annyiba került volna a cucc, amiből már T-72B obr.1989-et lehetett venni.
T-55M5
T-55M6
Nyolcszáz ló feletti motorral rendelkező T-55 alapú gépből nekem csak az egyiptom dúrván felkoppintott meg a TR-81M1 Bisonul rémlik, mind a 2 változat német motort használ. Még a 700+ lóerő sem kimondottan gyakori, az aktuális Type 59 modernizációk is meg szoktak állni 730 lóerőnél, a Cadillac Gage Jaguar átépítése is csak 750 lóerős lett volna.
https://militarymatters.online/weapons/the-jaguar-almost-the-joint-chinese-american-battle-tank/