Természetesen a csomag új 1130 LE dízel motort (V2F)is tartalmaz és más új elektronikát .
boki
Ez a csucs harckocsi motor az oroszoknal ? 1130 LE ? Milyen uzemideje van neki ?
Természetesen a csomag új 1130 LE dízel motort (V2F)is tartalmaz és más új elektronikát .
<blockquote rel="boki">Természetesen a csomag új 1130 LE dízel motort (V2F)is tartalmaz és más új elektronikát .
kalapacs
Miért milyen motor kéne egy 46 tonnás harckocsiba amikor az amik egy 70+tonnásba 1500 lóerőset építenek.Egyébként az Armata motorja erősebb tehát nem.
...Bizonyos szint fölött már értelmetlen a modernizálás. És nem azért mert lehetettlen, de annyi erővál már újat is lehet venni.
Köszönöm @boki !
Van infó arról, hogy az említett problémákat hogyan kívánja megogldani a B3M?
Mert szerintem ez a foltozás nem fog tudni érdemben javítani a T-72B hiányosságain. Drága dolog, de pl az elavult páncélzaton nem segít. A tüzvezetés modernizálása az oké, korszerű lesz, csak kicsit úgy tűnik, hogy drágább lesz a leves mint a hús. Ahogy Mackensen írta:
<blockquote rel="Mackensen">...Bizonyos szint fölött már értelmetlen a modernizálás. És nem azért mert lehetettlen, de annyi erővál már újat is lehet venni.
1. A T-72B3 a régi T-72B-k felújításával jött létre az orosz hadseregben. Vagyis nem új gyártásúak.
2. A karbantartása "rémálom" mi miatt is? Az erősebb motor miatt? Vagy mi miatt? Mi lett benne karbantartás igényesebb?
3. A Sosna-U annyira nem 30 éves technika , hogy a francia Cathrine hőkamera van benne, ugyan az, mint a Leclercnél. (licenc)
Kb. ennyire vagy képben a T-72B3-al kapcsolatban.
Lengyel T-72 teknő frontpáncélzat:
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..
