Most akkor honnan jön a tankmotorok szánalmas teljesítménye mondjuk a kamionmotorokkal összevetve? És a tizenötszörös fogyasztás?
A teljesen eltérő követelményekből.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Most akkor honnan jön a tankmotorok szánalmas teljesítménye mondjuk a kamionmotorokkal összevetve? És a tizenötszörös fogyasztás?
Részletezd légyszives.A teljesen eltérő követelményekből.
Részletezd légyszives.
Ezzel szemben egy kicsit sem voltak egyszerűek és könnyen javíthatók. Kérdezz meg egy hadtápost, mennyire fontos a fogyasztás?.Egy harckocsi motornál nem a fogyasztás a legfőbb szempont.Az a lényeg,hogy könnyen javítható legyen,minden éghető tüzelőanyaggal elmenjen nagyjából hasonló teljesítménnyel,egyszerű legyen mint a fa ék.
A kamionoknál a fogyasztás a legfontosabb de pl az egyszerű javíthatóság vagy az,hogy vegyesüzemű legyen semmilyen szinten nem kritérium.
Ezzel szemben egy kicsit sem voltak egyszerűek és könnyen javíthatók. Kérdezz meg egy hadtápost, mennyire fontos a fogyasztás?.
Komolyan érdekelne egy összehasonlítás a kamion, tank, hajó és mozdonymotorok között.
Semmivel sem indokolható teljesítmény és fogyasztáskülönbségek vannak köztük.
15xös fogyasztáskülönbség!! Még a négyszeresre is azt mondanám, hogy hát.., OK, egész más körülmények. De 15xös??
Egy kamion 15 liter gázolajjal elvisz 40 tonnát 100 kilóméterre. Egy 42 tonnás tank ezzel szemben 200 litert fogyaszt százon. Egy kamion 5 év alatt megy egymilió kilómétert egy motorjavítással.
Egy tank a negyven éves élettartama alatt se megy tízezer kilómétert, tehát a tartósság sem lehet a különbség oka.
Te miről beszélsz?Egy kamion 15 liter gázolajjal elvisz 40 tonnát 100 kilóméterre. Egy 42 tonnás tank ezzel szemben 200 litert fogyaszt százon.
Te miről beszélsz?
Jó lesz az 32-35 liternek is kis emelkedőkkel, aszfalton. 40 tonna meg az összgördülőtömeg lesz.
Az a 15 liter az nagyon kevés lesz. Lóerő különbség is van , 3-4x erősebb egy hk motor. Valamint ugye a meghajtás is egész más. Inkább munkagépekhez kéne hasonlítani, forgókotrókhoz vagy homlokrakodókhoz kb 5-6 köbméteres kanáltól felfelé. Tankoltam egyszer egy ilyent, úgy hogy a motor üzemelt közben, azzal szórakozott a haverom aki vezette hogy tudok-e annyit tankolni bele hogy egy egy gázfröccsnél több menjen bele mint amennyi fogyott. De van itt aki ilyen gépeken dolgozik.Komolyan érdekelne egy összehasonlítás a kamion, tank, hajó és mozdonymotorok között.
Semmivel sem indokolható teljesítmény és fogyasztáskülönbségek vannak köztük.
15xös fogyasztáskülönbség!! Még a négyszeresre is azt mondanám, hogy hát.., OK, egész más körülmények. De 15xös??
Egy kamion 15 liter gázolajjal elvisz 40 tonnát 100 kilóméterre. Egy 42 tonnás tank ezzel szemben 200 litert fogyaszt százon. Egy kamion 5 év alatt megy egymilió kilómétert egy motorjavítással.
Egy tank a negyven éves élettartama alatt se megy tízezer kilómétert, tehát a tartósság sem lehet a különbség oka.
neidegejjéfel...A hk esetén is az össz gördülő tömeg a T-72/90 családban, 45 tonna tája.
Nem értem reagálásodat. Mivel nem hasznos teherről van szó, ezért nem lényeges, hogy 40 tonnás kamionnál mennyi a hasznos teher.neidegejjéfel...
tényleg?
én se értem, hogy minek szólsz bele...Nem értem reagálásodat. Mivel nem hasznos teherről van szó, ezért nem lényeges, hogy 40 tonnás kamionnál mennyi a hasznos teher.
Komolyan érdekelne egy összehasonlítás a kamion, tank, hajó és mozdonymotorok között.
Semmivel sem indokolható teljesítmény és fogyasztáskülönbségek vannak köztük.
15xös fogyasztáskülönbség!! Még a négyszeresre is azt mondanám, hogy hát.., OK, egész más körülmények. De 15xös??
Egy kamion 15 liter gázolajjal elvisz 40 tonnát 100 kilóméterre. Egy 42 tonnás tank ezzel szemben 200 litert fogyaszt százon. Egy kamion 5 év alatt megy egymilió kilómétert egy motorjavítással.
Egy tank a negyven éves élettartama alatt se megy tízezer kilómétert, tehát a tartósság sem lehet a különbség oka.
A hk esetén is az össz gördülő tömeg a T-72/90 családban, 45 tonna tája.