1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

T-90

Diskurzus a(z) 'Harckocsik' témában - Tcat által indítva @ 2013. január 6..

  1. dudi

    dudi Well-Known Member

    Ne nevettesd már ki magad!Ez szerinted fent van bárhol is a neten?Amúgy gondolom a gyártó meghatározta annak idején a motor károsanyag kibocsájtását és azt az értéket kell hoznia a motornak.Ez nyilván Euro -10 de attól még ennek kell megfelelnie.
    De,hogy még jobban megbotránkoztassalak a német táborokban a rendész feljelent ha csöpög valamilyen folyadék a motorból és nem raksz alá tálcát.Igen afganisztánban ahol az afgán autószerelő a földre folyatja a motorolajat.
     
  2. Fade

    Fade Well-Known Member

    Tőlem lehet akárhonnan máshonnan is. Igen így indulnak az ULek....
     
  3. torsen

    torsen Well-Known Member

    Igaz hogy svéd és nem német, igaz hogy nem Leo2A4 hanem strv121 és valszeg beteg is, de azért ezt érdemes megnézni 0.55-től:

     
  4. fip7

    fip7 Well-Known Member

    Ez tök jó csak ezeknek mi köze van a T-90-hez?
     
    torsen and endre like this.
  5. dudi

    dudi Well-Known Member

    Attól nem UL,hogy nem fér a fejedbe...
     
  6. Fade

    Fade Well-Known Member

    Link? Vagy csak mert bedobta vki?
     
  7. Fade

    Fade Well-Known Member

    Azért üzemelhet, mert teljesíti a környezetvédelmi normát. :D
     
  8. Telak2

    Telak2 Well-Known Member

    Mint a TSZ hagyaték traktorok
     
  9. dudi

    dudi Well-Known Member

    UL mert nem fér a fejedbe...
     
  10. Nagy Csaba

    Nagy Csaba Well-Known Member

    Annyival egészíteném ki, néhány másik kommentet is beleértve, hogy a ruszki gázturbina kiváltásra azért az ellendugattyús dízelt rakták ba (5 TD és 6 TD), mert csak ennek a speckó ellendugattyús motornak van hasonló helyigénye mint a GT hajtóműveknek. A V 12-es dízel egyszerűen nem fért volna be arra a helyre nagyobb áttervezés nélkül. Az M 1 dízelesítése is azon (is) bukott meg, hogy a V 12 dízel motornak nagyobb a helyigénye mint a GT hajtóműnek, de persze alacsonyabb fogyasztással. Így az M 1-et hátul meglehetősen át kellett volna szabni. Az meg már nem ócccsó a motorcserével egyetemben.....
     
  11. antigonosz

    antigonosz Well-Known Member

    Olyan volkswagenesen. :)
     
    misinator, zotyek78 and Spartan.asfv like this.
  12. Celebra

    Celebra Well-Known Member

    5TD a 60nas években,a GT a 70es években került rendszerbe.Gázturbina legnagyobb előnye hk szempontbol az üzemanyagra való toleranciája.Mindenevő dizelek is többet veszitenek a teljesitményükböl az ideális üzemanyagtol való eltérésnél,mint a gázturbinák.A mai fejletségi szinten meg már lehetne olyan turbinát gyártani,aminek kissebb a hőképe,fogyasztása.Leo és az M1 hajtóműve is lényegében 50éves konstrukció.Nincs rá igazábol igény,hogy drága pénzért kifejlesszenek ujjat.Oroszok kénytelenek voltak lépni,a 30as(!) években konstruált V2böl egyszerüen kifogyott a fejlesztési potenciál.
     
    svajcibeka, fip7 and Mackensen like this.

Ezen oldal megosztása