T-90

Ez lemaradt, összehasonlítás:
image011.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: endre
A minap láttam egy T-90 videót,aTagil verzióról,nem értem,hogy a torony mögött is van lőszer tároló,meg alul is van a teknőben az autoloaderben is van lőszer,akkor onnan is tölt az autoloader,meg a toronyból is?
Mi értelme van így ennek?
Egyébként mutatták animáción,hogy komoly(abb) tűz,és repesz védelmet kapott az autoloader,majd ha nem telefonról sz rakodok,belinkelem.
 
A minap láttam egy T-90 videót,aTagil verzióról,nem értem,hogy a torony mögött is van lőszer tároló,meg alul is van a teknőben az autoloaderben is van lőszer,akkor onnan is tölt az autoloader,meg a toronyból is?
Mi értelme van így ennek?
Egyébként mutatták animáción,hogy komoly(abb) tűz,és repesz védelmet kapott az autoloader,majd ha nem telefonról sz rakodok,belinkelem.
Úgy tudom, hogy nem tölt onnan. A személyzet kiszáll és azokból a dobozokból feltölti a forgó lőszertározót.
 
  • Tetszik
Reactions: endre
Az automata töltő csak a forgó tárból tölt.
A torony hátuljában csak plusz lőszereket szállít, arra az esetre ha kifogyóban lenne a forgótár. És pont az a lényege a torony mögötti tárolásnak, hogy ne a páncél testen belül keljen. Ettől függetlenül persze van a páncéltestben is hely továbbra is, de ugye ott azért nem életbiztosítás lőszert tárolni.
 
A minap láttam egy T-90 videót,aTagil verzióról,nem értem,hogy a torony mögött is van lőszer tároló,meg alul is van a teknőben az autoloaderben is van lőszer,akkor onnan is tölt az autoloader,meg a toronyból is?
Mi értelme van így ennek?
Egyébként mutatták animáción,hogy komoly(abb) tűz,és repesz védelmet kapott az autoloader,majd ha nem telefonról sz rakodok,belinkelem.

A tartalék lőszert száműzték a küzdőtérből a torony mögé mert a hiedelmekkel ellentétben az orbbant be a legtöbbször nem a tárban lévő.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed
Miért hiedelem,nem ott robbant be legtöbször?

A tár a harckocsi legvédettebb reszén van a harckocsi közepén a padlón.Statisztikák szerint az alsó 1 méterre csupán a találatok pár százaléka érkezik(ezért gyengébb a test frontjának alsó lemeze)és a lőszertároló ebben az alsó 1 méterben van,ellenben a tartalék lőszer a toronyban(meg minden szabad helyen )volt így gyakorlatilag nem tudtad úgy eltalálni a tornyot hogy ne kapott volna belőle a tartalék lőszer.
 
A tár a harckocsi legvédettebb reszén van a harckocsi közepén a padlón.Statisztikák szerint az alsó 1 méterre csupán a találatok pár százaléka érkezik(ezért gyengébb a test frontjának alsó lemeze)és a lőszertároló ebben az alsó 1 méterben van,ellenben a tartalék lőszer a toronyban(meg minden szabad helyen )volt így gyakorlatilag nem tudtad úgy eltalálni a tornyot hogy ne kapott volna belőle a tartalék lőszer.

Így már tiszta.Köszönöm!
 
Akkor szerinted a linkelt video a Leo2ről megfelel egy euro4/5/6nak? Ne nevettesd ki magad.

Ez szerinted Euro hány? És mennyit küzdöttek az Euro standard betartásával? K*ra semmit?
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Akkor szerinted a linkelt video a Leo2ről megfelel egy euro4/5/6nak? Ne nevettesd ki magad.

Komolyan nem értelek!Ki a bűbánat írt olyat,hogy bármilyen Euro normának megfelel a Leopard 2?Egyáltalán mi köze van ennek ahhoz,hogy bizony ellenőrzik őket.
Attól,hogy ez nem fér a fejedbe még nem UL csak szerinted.
 
Ez szerinted Euro hány? És mennyit küzdöttek az Euro standard betartásával? K*ra semmit?
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
3 napja Margitszigeten füstölt előttem ennyire papíron egy Euro nagyonsokas busz... Azt hitttem, hogy én valami, mert a buszt elsőre nem láttam csak a füstöt és mikor utolértam, akkor volt az, hogy kishíján megfulladtam, mikor gázt adott...
 
Úgy tudom, hogy nem tölt onnan. A személyzet kiszáll és azokból a dobozokból feltölti a forgó lőszertározót.
Azért számomra elgondolkodtató, hogy ha a külső dobozt éri találat(Eleve az nem lehet annyira védett) az mekkora sérülést okoz vajon?
 
T90 motorja éppenséggel a T34 V2 motorjának sokadik továbbfejlesztése
.Az a motor már a BT-7-ben is benne volt.
De az,hogy hk motor,elég tág fogalom.T64 TD5 motorja pl ellendugattyus,ha jol emlékszem 17literes motor,egy Junkers repülőgépmotor leszármazottja.
https://forum.htka.hu/threads/t-64.845/page-4#post-332791

TATRA 815 meg van vagy 30 éves,vagy több.Hk motorok meg képessek lennének ugyanolyan jó fajlagos fogyasztásra,mint a polgári teherautómotorok.Katonai teherautokban általában a párhuzamossan gyártott polgázi tgk motozja van,de a hajtáslánc miatt eleve többet fogyaszt

A hk motorok esetében van még egy fontos "képesség" , ez pedig a többféle üzemanyag használatának lehetősége. Emiatt sem lehet olyan mértékben "kihegyezni" őket, mert nem ideális üzemanyag esetén szinte azonnal tönkre mennének, Amikor az USA kereste az M1 átmotorizálásának lehetőségét és tesztelték az MTU 883-t. akkor az egyik legfontosabb szempont az volt, hogy az egyik legelterjedtebb üzemanyaggal a JP-5-tel mire képes. Ennek cetánszáma (öngyulladási hajlam) jóval kisebb mint egy átlag gázolajé, és a kenőképessége (adagoló rendszer) is sokkal gyengébb.
 
Komolyan nem értelek!Ki a bűbánat írt olyat,hogy bármilyen Euro normának megfelel a Leopard 2?Egyáltalán mi köze van ennek ahhoz,hogy bizony ellenőrzik őket.
Attól,hogy ez nem fér a fejedbe még nem UL csak szerinted.

Várom a linkeket, hogy MBTknek milyen környezetvédelmi normákat kell teljesíteniük Németországban.

A videok alapján kb semmilyet.
 
Várom a linkeket, hogy MBTknek milyen környezetvédelmi normákat kell teljesíteniük Németországban.

A videok alapján kb semmilyet.

Ne nevettesd már ki magad!Ez szerinted fent van bárhol is a neten?Amúgy gondolom a gyártó meghatározta annak idején a motor károsanyag kibocsájtását és azt az értéket kell hoznia a motornak.Ez nyilván Euro -10 de attól még ennek kell megfelelnie.
De,hogy még jobban megbotránkoztassalak a német táborokban a rendész feljelent ha csöpög valamilyen folyadék a motorból és nem raksz alá tálcát.Igen afganisztánban ahol az afgán autószerelő a földre folyatja a motorolajat.