<i>"A tizedikes szakmunkástanulók átlagos szövegértési szintje alacsonyabb, mint az általános iskolák hatodikosaié.
Na de mitől csökken?
<i>"A tizedikes szakmunkástanulók átlagos szövegértési szintje alacsonyabb, mint az általános iskolák hatodikosaié.
<blockquote rel="fip7"><i>"A tizedikes szakmunkástanulók átlagos szövegértési szintje alacsonyabb, mint az általános iskolák hatodikosaié.


Egy-egy szülő talán jó ha 20-25 nap szabadsággal tud maga rendelkezni, a nyári szünet meg 2 és fél hónap... Több kisebb szünetet kellene beiktatni és akkor a diákok a lemaradásaikat is be tudnák hozni akkor amikor még nem túl nagy a baj.
, de nem ezért írtam. Csak egyszerűen nem akarok kicseszni a fiatalokkal, mert ők fogják megkeresni a nyugdíjam. 
Viszont az én általam elképzelt rendszernek az előnye, hogy 4 helyet 6 éve lenne a gyerekeknek arra, hogy valós készség szintjén elsajátítsák az írás -olvasás-matematika képességeket.
"
))
))))Viszont az én általam elképzelt rendszernek az előnye, hogy 4 helyet 6 éve lenne a gyerekeknek arra, hogy valós készség szintjén elsajátítsák az írás -olvasás-matematika képességeket.
Általános iskola felsőben a legtöbb gyerek még funkcionális analfabéta , erre nyomják nekik a földrajz, töri , kémia stb... tárgyakat amikhez hozzá se tudnak szagolni mert még nem elég érettek és analfabéták hozzá.
Viszont a középiskolák 4 éve kevés az ottani tananyag profi elsajátításához, rohanás az egész.
Ezen az alapon gondolom a 6+6-ot jónak. 6 év elegendő lenne a mostani középsulis tananyaghoz!
A gyerek meg akkor fejlődik, ha fejlődő képes környezetben van szerintem.
Vagy hogy van az, hogy a magyar diákok pár évtizede még messze jobb eredményeket értek el?
10+ éve az én 31 fős osztályomban volt 1 azaz 1 cigány.
Ma ugyanebben a faluban a 20 fős elsős osztályban van 2db nem cigány.
...
Eltorro!
Valóban igazad van: ma negatív irányba változott a tanulók szociális összetétele, s ez bizony meglátszik az iskolai teljesítményen.
Kedves Blogen!
Azzal egyetértek, hogy a lexikális tudás másodlagos a szövegértés és szövegalkotással szemben. De a helyesírást tudni kell!
Honnan a franckarikából hallana a gyerek pl.: Zrínyiről, ha nem a kötelező tananyag keretében?
Az egyetemen már nem az alapokat kellene tanítani.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..