Társadalmi folyamatok

Mindig csak az az alkalmazkodás. Mindig csak egy irányból?


Az F1 foglalkozik országok "szigorú előírásaival"? Ez új. Avagy csak az EU országok törvényei a kivételek ez alól?


7dFfzzxxueFMBQKMs.png


Mondjuk, ha ugyanabba a szerkóba mennek Vettel -el együtt, akkor lehet nem csak a dress-code -ot bukják ... :)
 
Megszűnik a Facebook! :)

 
Jó, hát eddig sem volt túl nagy mozgásterük, csak kicsit pörgették a börtönbiznizt. A szabadság és a drogozás összeférnek szerintem, mindenki úgy üti magát, ahogy jól esik. A kérdés, hogy hol teszi ezt, mert a nem drogosoknak jogos érdekük, hogy ne az ő ajtajuk előtt folyjon a muri. De erre legfeljebb drogos rezervátumok kijelölése lehetne a válasz. :)
Vagy éppen a drogozás megtiltása közterületen. Mondjuk azt nem értem, hogy elvileg heroin birtoklása jelenleg még az USA-ban is bűncselekmény. Szóval akkor...
 
  • Tetszik
Reactions: LMzek 2.0 and fip7

A normalitás perverziója egy sor személyt, doktrínát és mozgalmat vizsgál, amelyek többsége a tudomány, a haladás és az emberiség zászlaja mögött áll. Az egymástól látszólag eltérő dolgok konvergálnak azáltal, amit Dr. Richard Spence, egy valódi tudós "a pontok összekapcsolásának" nevez. Ami kiderül, az egy több száz éven át tartó mozgalom, amely az "emberiség" nevében egy mesterséges konstrukciót mozdít elő, de az oligarchák és technokraták önjelölt elitjének javára. A pokoli pánikban a normalitás a "normalitás" nevében a feje tetejére áll, és az abszurd, beteges és destruktív lesz az új normális.

Ennek a neofreudianizmusnak a középpontjában a társadalomtól elszakadt egyén áll. Ez tehát a társadalmi szervezet dekonstrukciójának és széttöredezésének eszköze, ezért a frankfurti intézetet 1923-ban létrehozó marxi teoretikusok a freudianizmust olyan hasznos összetevőnek találták az új forradalmi szintézis megteremtéséhez. A család, az állam, a hit és az ethosz szerves kötelékeit, amelyeket "elsődleges kötelékekként" becsméreltek, és amelyeket el kell vágni, az egyéni jólétre károsnak és az egyén önmegvalósításhoz vezető útját elnyomónak ábrázolták.

a társadalomtudományok az azonnali "én-kielégítés" racionalizálásának doktrínáját szolgáltatták, amely a terjeszkedő fogyasztás és az új hóbort előfeltétele. A hagyományos-középkori nyugati társadalmak vallási alapokon nyugvó és a kapzsiságot bűnként elvető társadalmak tiltották a kereskedelmi versenyt, a reklámot és a marketinget, amelyek nélkül a modern kapitalizmus nem működhetne.

minden olyan dolog ideológiai alátámasztása, amely felforgatja a hagyományos értékeket és kultúrákat, mint például a globalizmus; a nyitott határok; a transzneműség; a formátlanság a művészetekben; a zenében; az építészetben; általában a pokoli formátlanság. A cél a hagyományok minden maradványának lebontása a "haladás" nevében, a cél egy ködös, etnikai, földi, sőt nemi identitástól mentes tömeges emberiség létrehozása, amit ironikusan "identitáspolitikának" neveznek. Dialektikusan, ezt az egyetemes homogenizációra való törekvést a "másság" nevében támogatják. ... A baloldal és globalista támogatói dekonstruálnak, hogy újraépítsenek.

az elszakadás és a gyökértelenség lehetővé teszi a munkaerő akadálytalan mozgását, így az emberek egy globális termelési folyamat részeként gazdasági egységekké válnak. Ezért haszontalan a baloldal a globalizáció ellenzőjeként: amikor a baloldal "rasszizmusként", "idegengyűlöletként" és "fasizmusként" támadja a bevándorlás korlátozását, akkor a nemzetközi kapitalizmus pártvonalát követi. ... Ahogy Oswald Spengler filozófus-történész közel egy évszázaddal ezelőtt megfigyelte, a baloldali mozgalmak a pénz (plutokrácia) érdekében működnek; az úgynevezett "népfelkelések" a római Gracchus-féle felkelés óta az oligarchák érdekeit szolgálják. A bolsevizmust az oligarchák finanszírozták. A helyzet továbbra is fennáll.
 
Folyt.

A Társadalomtudományi Kutatási Tanács jelenlegi igazgatói között van Michael Gellert [zsidó], aki, mint láttuk, a New School kurátora. Az SSRC igazgatótanácsának további érdekes társulásai közé tartozik William H. Janeway [zsidó felesége], a Warburg Pincus nemzetközi befektetési cég igazgatója; Peter Nager [zsidó], a Skyview Ventures kockázati tőkebefektetési cég igazgatója, korábban a James D. Wolfensohn Inc. befektetési banki cég és a Deutsche Bank partnere; és José Sheinkman [zsidó], a Goldman, Sachs & Co. pénzügyi stratégiákkal foglalkozó alelnöke.

a Frankfurti Iskola azt az elképzelést terjesztette elő, hogy

a mentális egészséghez vezető út az, ha az egyén elszakad az "elsődleges kötelékektől", és szabadjára engedi, hogy a humanista pszichológia rokon területének szóhasználatában az önmegvalósítás útjára lépjen, függetlenül attól, hogy ez hová vezet, mint például Sade márki, Charles Manson és Jim Jones önmegvalósító példái; mindannyian a liberalizmus példaképei. Ha az egyén kibillent, a terápiás állam ott lesz, hogy felajánlja - vagy kikényszerítse - a "szabadság" és a "boldogság" nirvánájának eléréséhez szükséges irányt.

Kevin MacDonald magyarázza A kritika kultúrája című könyvében:

Az autoriter személyiség szerzőinek szemszögéből a többségi csoporttudatot kórosnak tekintik, mert az szükségszerűen hajlamos szemben állni a zsidókkal, mint összetartó, nem asszimilálódó és asszimilálhatatlan kisebbségi csoporttal. Ebből a szempontból nézve A tekintélyelvű személyiség központi programja a nemzsidó csoportstratégiák patologizálása, miközben mindazonáltal nyitva hagyja a zsidóság mint kisebbségi csoportstratégia lehetőségét. ... Ismét egy implicit kettős mérce van: a nem-zsidók számára a nem-csoporton belüli megnevezések teljes elhagyása a mentális egészség megtestesítője, míg a zsidóknak implicit módon megengedik, hogy továbbra is erős csoporton belüli identitással rendelkezzenek.

A woke ideológia megtestesítője a ma már ünnepelt és mindenütt jelenlévő transzszexuális, aki azt az elképzelést testesíti meg, hogy

Bármikor pontosan az lehetsz, ami lenni akarsz, vagy inkább az, amit az emberi kapcsolatok "közvetítői" és "facilitátorai", pszichiáterek, tanácsadók, média, reklám- és szórakoztatóipar mondanak neked. Nem lehet az állandóság és az időtartam érzése, hanem inkább a képlékenység örökös állapota. Az "identitás" nevében mindenfajta szerves identitást megsemmisítenek, amíg mindenki olyan ködössé nem válik, hogy a társadalmi tervezés és a társadalmi ellenőrzés követelményeinek megfelelően egy amorf tömegű "emberiségbe" illeszkedik.

Azért célozzák meg a gyermekeket ilyen korán, mert ekkor lehet a Pavlov kutyáihoz hasonlóan jutalmakkal és büntetésekkel kondicionálni az attitűdöket egy olyan korosztályban, ahol még nincs kifejlett kritikai képesség. Az RSE "útmutató" mégis azt állítja, hogy a gyerekeket megtanítják a kritikai ítélőképesség gyakorlására. Képtelenség. Megmondják nekik, hogyan gondolkodjanak. A gyerekek nem lesznek képesek kritikusan megítélni az állítólagos "új bizonyítékokat", amelyeket az RSE mutat be nekik. ... És egyébként is, hogyan lehet a "bizonyítékokat" mérlegelni, ha az ellentétes tanulmányokat nem veszik figyelembe? A gyerekeket olyan irányba terelik, amely megfelel az ENSZ-ből és máshonnan származó liberális-globalista doktrínáknak, hogy a globalizáció által megkövetelt típusú "világpolgárrá" formálják őket.

A kapitalizmusban nincs közös kötelék a fehér iparosok/finanszírozók és a fehér proletárok között: nem volt faji vagy akár nemzetiségi rokonság, kivéve, amikor a fehér proletariátusra ágyútöltelékként volt szükség a tengerentúli ipari terjeszkedés és piacok megnyitásához; ekkor a közös "hazafiságra" hivatkoztak. Mégis, a [felébredt aktivisták] fantáziájában a fehérek "csoportként működnek, hogy bizonyos előnyöket fenntartsanak, és más csoportokat kizárjanak"."
 
  • Tetszik
Reactions: Serathis
A mindenkori baloldali ellenkultúra lételeme a forrongás és a kétkedés, amivel igazából maga teremti meg a rövid életű és önazonosságukat rendre feladó, egymással is konfrontatív irányzataikat. A liberálisok, kontra bolsevikok, a szólásszabadság jegyében véleményterrort folytató, az egymást a fókuszból kirángató eszmék harcához az egyetemes, nyiltan kapitalista konzervatív jobboldal már csak egy kávét kér.

Ezt igen jól kikarikírozta a Brian élete című film, ahol a gonosz, elnyomó "kapitalista" rómaiak által megteremtett rendben, egy aréna lépcsőin üldögélve forrongott pár lázadó, aki még azt se tudta magáról pontosan, hogy ők éppen a Júdea Népe Front, vagy a Júdeai Népfront.
És a klasszikus: "...Mert mit adtak nekünk a rómaiak?" is tipikus, kiválóan alkalmazható a mai világra is. Az elnyomó "populista" rezsimek égisze alatt kiválóan lehet forrongani, rettegni, lázadozni.
Csakhogy, a lázadás joga is kétséges.

Merthogy a feketék számára nem elég színes a zöld:


Aminek egyesek szerint eleve vörösnek kellene lennie:


Avagy, hogyan is kellene egyátalán harcolni a kapitalizmus ellen, már ha kell?

 
Mára hihetetlenül könnyű lett az élet, különösen Nyugaton. Hőszigetelt, fűthető luxusbarlangokban élünk, ahol a tiszta víz egy mozdulattal korlátlanul hozzáférhető, ahol a húsért nem napokig kell a vadont járni, hanem elég leslattyogni érte a sarokra. A ruházatért dettó, és ha ebben a régóta dörmögő- és hosszúfogú-mentes világban esetleg mégis baleset vagy betegség ér minket, olyan egészségügyi ellátásra számíthatunk, amelyet őseink elképzelni sem tudtak volna. A nyugati férfiak többsége nemhogy kőbaltát, de szerszámnyelet is ritkán forgat, sorkatonai szolgálat sem fájdítja már fejünket, sőt, oda jutottunk, hogy a nagy kényelem okozta semmittevés elviselésére fel kellett találnunk a sportokat és főleg a szórakoztatóipart!
"Az unalom szüli a rossz gondolatokat."