Milyen rend és tisztaság. Mégis eltanulták az amerikaiaktól? És mik ezek az angol feliratok?
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Milyen rend és tisztaság. Mégis eltanulták az amerikaiaktól? És mik ezek az angol feliratok?
De, az. Lenne egy kényelmetlen géped, ami fele annyit tud, mint egy Falcon. Ezek csak papíron szuperszónikusak. Valójában egy-egy rövid időre szuperek, amikor is a fogyasztásuk az egekben van.Nem is olyan hülye ötlet
A Mig31es az egyetlen. Ezért mondom, erre tervezni kell egyet. Akkor sem a Tupoljevet keresném meg vele, hanem valamelyik bizniszjet gyártót.2 machos üzleti gépre lenne igény. De ahhoz olyan gép kell, ami tudja is a Mach 2-őt tartósan. Ilyen még katonai gépek között se nagyon van.
Érdekes. Először azt hittem, a nagy látószögű optika torzít, de jobban megnézve a szárnytőben felhajló felület pozícióját, azt látom, hogy ez a gép most valamiért nagyobb szárnynyilazással száll fel.Matyó hímzéses.
Ez egy Tu-160M. 2017-es kép, talán Kubinkában készült.Érdekes. Először azt hittem, a nagy látószögű optika torzít, de jobban megnézve a szárnytőben felhajló felület pozícióját, azt látom, hogy ez a gép most valamiért nagyobb szárnynyilazással száll fel.
Az M sárkánya ugyanaz. Az M2-é is.
operátor: Oroszország - Légierő - RF-94114
Na, asszem kinyomoztam a dolgot. Addig bámultam a russinaplanes-t, míg rá nem jöttem a turpisságra. A Tu-160M jelölésű RF-94114 sárkányán megtaláltam az első szembeötlő eltérést a korábbi gépekhez képest.
Ennek a gépnek a szárnya tövét érdemes figyelni, ugyanis feltűnik, hogy a fel és leszállásnál a legjobban kitérített szárnynyilazásnál is jóval nagyobb a nyilazás, mint a korábbi Tu-160-asoknak és ennek oka a szárny belépőéléánek tövében van. Ez az elem módosult. A Tu-160M nem tudja úgy kinyitni a szárnyait, mint a korábbi gépek, viszont ennek miértje számomra továbbra is rejtély.
https://russianplanes.net/regs/RF-94114
vs Tu-160:
https://russianplanes.net/regs/RF-94113