TVC pro és kontra

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

wolfram

Well-Known Member
2011. július 30.
5 828
4 126
113
<b>wolfram</b>
Köszi! Nem semmi gépek ezek.

Bizonyám. És milyen sok mérnökóra van bennük.
Még annyit pontosítanék, hogy a PAK FA-nál amikor "középső" állásban vannak a fúvócsövek, akkor is kicsit összetartanak, mert a hajtóművek nem teljesen párhuzamosan vannak beépítve.


Hát, kb airshow-n parádézni. Csak arra kicsit drága, bár a gyök2 user ettől könnyebben csókolja be az orosz fegyverpropagandát.

Ezt a tényezőt azért ne becsüld le! Egy repülőgépbeszerzésről gyakran nem szakemberek, hanem politikai bizottságok (laikusok) döntenek. Utaltam korábban az Allesmor által írt iráni F-14 vs. F-15 történetre, ahol az F-14 azért nyert és azért azt vették meg az irániak, mert az F-14 szebb demót repült az iráni küldöttségnek.
 

wolfram

Well-Known Member
2011. július 30.
5 828
4 126
113
Ha a TVC olyan szar és felesleges és csak drágítja meg még karbantartásigényesebbé teszi a gépet, akkor minek van a csúcsgép F-22-n is? Akkor ott is hülyék az emberek vagy az is csak értelmetlen gané?

Jajj, joker! Ne kezdd már elölről, kérlek! Nem szar, de nem is ad túl sokat. Jó, ha van, de nem létszükséglet jelenleg már. Kb, mint a gépágyú. Az ára meg relatív. Van akinek megéri, pláne, ha már sok kutatást beleölt, van akinek meg nem. A karbantartásigény meg szintén csak becslés. Állítólag mind a Raptornál, mind az indiai Szuhojoknál elég sokat kell karbantartani a hajtóműveket, de hogy ez csak a TVC miatt van-e, vagy az amcsiknál a TVC nélkül is meglehetősen egyedi, szupercirkálásra tervezett hajtómű önmagában is az e, az oroszoknál meg a szokásos, szintén TVC-független alacsony "élettartam" miatt, azt nem nem lehet pontosan tudni.
 

blaze

Well-Known Member
2013. október 5.
865
274
63
Blaze, köszönöm a - szokás szerint - igényes, korrekt, kidolgozott válaszod!
/Rég nem voltam fórum közelben, ezért is nem reagáltam a múltkori válaszodra; ez a hozzászólásom annak is szól./

Utólag visszaolvasva vicces, hogy leírtam, hogy most nincs kedvem ábrát keresgetni, utána meg oda van tűzve kettő. :D

F-16netről láttam egy olyan EM görbét is amin a két gép együtt volt ábrázolva de az ottaniak azt írták, hogy teljesen fals adatokból készült úgyhogy inkább kerestem újakat.

Ha a TVC olyan szar és felesleges és csak drágítja meg még karbantartásigényesebbé teszi a gépet, akkor minek van a csúcsgép F-22-n is? Akkor ott is hülyék az emberek vagy az is csak értelmetlen gané?

Hányszor kell még elmondani, hogy amikor az F-22 készült, akkor mindenki pont leszarta, mert egyrészt semmi tapasztalat nemvolt TVC-s gép üzemeltetéssel kapcsolatban, másrészt meg azért mert olyan über gépet akartak építeni ami mindenben fényévekkel jobb a többinél.
 

joker

Well-Known Member
2012. szeptember 16.
20 794
31 637
113
<blockquote rel="joker">Ha a TVC olyan szar és felesleges és csak drágítja meg még karbantartásigényesebbé teszi a gépet, akkor minek van a csúcsgép F-22-n is? Akkor ott is hülyék az emberek vagy az is csak értelmetlen gané?

Jajj, joker! Ne kezdd már elölről, kérlek! Nem szar, de nem is ad túl sokat. Jó, ha van, de nem létszükséglet jelenleg már. Kb, mint a gépágyú. Az ára meg relatív. Van akinek megéri, pláne, ha már sok kutatást beleölt, van akinek meg nem. A karbantartásigény meg szintén csak becslés. Állítólag mind a Raptornál, mind az indiai Szuhojoknál elég sokat kell karbantartani a hajtóműveket, de hogy ez csak a TVC miatt van-e, vagy az amcsiknál a TVC nélkül is meglehetősen egyedi, szupercirkálásra tervezett hajtómű önmagában is az e, az oroszoknál meg a szokásos, szintén TVC-független alacsony "élettartam" miatt, azt nem nem lehet pontosan tudni. </blockquote>

Ha nem ad túl sokat akkor a csúcs vadászgépen miért van? És annak, hogy valami megéri-e vagy sem a jelenlegi szemszögből nézve, annak az égvilágon semmi köze ahoz, hogy előzőleg mennyit költöttél rá.
 

wolfram

Well-Known Member
2011. július 30.
5 828
4 126
113
<blockquote rel="wolfram"><blockquote rel="joker">Ha a TVC olyan szar és felesleges és csak drágítja meg még karbantartásigényesebbé teszi a gépet, akkor minek van a csúcsgép F-22-n is? Akkor ott is hülyék az emberek vagy az is csak értelmetlen gané?

Jajj, joker! Ne kezdd már elölről, kérlek! Nem szar, de nem is ad túl sokat. Jó, ha van, de nem létszükséglet jelenleg már. Kb, mint a gépágyú. Az ára meg relatív. Van akinek megéri, pláne, ha már sok kutatást beleölt, van akinek meg nem. A karbantartásigény meg szintén csak becslés. Állítólag mind a Raptornál, mind az indiai Szuhojoknál elég sokat kell karbantartani a hajtóműveket, de hogy ez csak a TVC miatt van-e, vagy az amcsiknál a TVC nélkül is meglehetősen egyedi, szupercirkálásra tervezett hajtómű önmagában is az e, az oroszoknál meg a szokásos, szintén TVC-független alacsony "élettartam" miatt, azt nem nem lehet pontosan tudni. </blockquote>

Ha nem ad túl sokat akkor a csúcs vadászgépen miért van? És annak, hogy valami megéri-e vagy sem a jelenlegi szemszögből nézve, annak az égvilágon semmi köze ahoz, hogy előzőleg mennyit költöttél rá. </blockquote>

Mert rátették. Az YF-23-ason meg nem volt. És nem azért nem nyert, mert nem volt rajta TVC. Mint láthatod, az F-35-ösön már szintén nincs. Ne feledd, az ATF program indulásakor még Szovjetunió+Varsói szerződés volt. A pénz, kis túlzással, nem számított akkoriban egy csúcsvadásznál.
 

joker

Well-Known Member
2012. szeptember 16.
20 794
31 637
113
<blockquote rel="joker"><blockquote rel="wolfram"><blockquote rel="joker">Ha a TVC olyan szar és felesleges és csak drágítja meg még karbantartásigényesebbé teszi a gépet, akkor minek van a csúcsgép F-22-n is? Akkor ott is hülyék az emberek vagy az is csak értelmetlen gané?

Jajj, joker! Ne kezdd már elölről, kérlek! Nem szar, de nem is ad túl sokat. Jó, ha van, de nem létszükséglet jelenleg már. Kb, mint a gépágyú. Az ára meg relatív. Van akinek megéri, pláne, ha már sok kutatást beleölt, van akinek meg nem. A karbantartásigény meg szintén csak becslés. Állítólag mind a Raptornál, mind az indiai Szuhojoknál elég sokat kell karbantartani a hajtóműveket, de hogy ez csak a TVC miatt van-e, vagy az amcsiknál a TVC nélkül is meglehetősen egyedi, szupercirkálásra tervezett hajtómű önmagában is az e, az oroszoknál meg a szokásos, szintén TVC-független alacsony "élettartam" miatt, azt nem nem lehet pontosan tudni. </blockquote>

Ha nem ad túl sokat akkor a csúcs vadászgépen miért van? És annak, hogy valami megéri-e vagy sem a jelenlegi szemszögből nézve, annak az égvilágon semmi köze ahoz, hogy előzőleg mennyit költöttél rá. </blockquote>

Mert rátették. Az YF-23-ason meg nem volt. És nem azért nem nyert, mert nem volt rajta TVC. Mint láthatod, az F-35-ösön már szintén nincs. Ne feledd, az ATF program indulásakor még Szovjetunió+Varsói szerződés volt. A pénz, kis túlzással, nem számított akkoriban egy csúcsvadásznál.</blockquote>

ÉS a csúcsvadászhoz csak úgy döntöttek, hogy kell a TVC.
 

blaze

Well-Known Member
2013. október 5.
865
274
63
Igen, mertha a pályázat kiírásakor a követelményben sehol sincs a TVC, de a nyertes gép az n+1 többi ok mellett még véletlenül TVC-t is tartalmaz, akkor az azt jelenti, hogy kell a TVC. Eszem megáll..
 

joker

Well-Known Member
2012. szeptember 16.
20 794
31 637
113
Ha a pályázat kérte volna akkor mindegyik pályázó beleteszi. Ezt mondjuk nem tudom miért keverted ide. De ha a gépen van TVC akkor csak kell ahoz, hogy rendesen repüljön, vagy minimum úgy látták, hogy ettől többet nyernek a repülési tulajdonságokban, mint amennyit szopnak az áron, karbantartáson, kifejlesztésen.
 

wolfram

Well-Known Member
2011. július 30.
5 828
4 126
113
<blockquote rel="wolfram"><blockquote rel="joker"><blockquote rel="wolfram"><blockquote rel="joker">Ha a TVC olyan szar és felesleges és csak drágítja meg még karbantartásigényesebbé teszi a gépet, akkor minek van a csúcsgép F-22-n is? Akkor ott is hülyék az emberek vagy az is csak értelmetlen gané?

Jajj, joker! Ne kezdd már elölről, kérlek! Nem szar, de nem is ad túl sokat. Jó, ha van, de nem létszükséglet jelenleg már. Kb, mint a gépágyú. Az ára meg relatív. Van akinek megéri, pláne, ha már sok kutatást beleölt, van akinek meg nem. A karbantartásigény meg szintén csak becslés. Állítólag mind a Raptornál, mind az indiai Szuhojoknál elég sokat kell karbantartani a hajtóműveket, de hogy ez csak a TVC miatt van-e, vagy az amcsiknál a TVC nélkül is meglehetősen egyedi, szupercirkálásra tervezett hajtómű önmagában is az e, az oroszoknál meg a szokásos, szintén TVC-független alacsony "élettartam" miatt, azt nem nem lehet pontosan tudni. </blockquote>

Ha nem ad túl sokat akkor a csúcs vadászgépen miért van? És annak, hogy valami megéri-e vagy sem a jelenlegi szemszögből nézve, annak az égvilágon semmi köze ahoz, hogy előzőleg mennyit költöttél rá. </blockquote>

Mert rátették. Az YF-23-ason meg nem volt. És nem azért nem nyert, mert nem volt rajta TVC. Mint láthatod, az F-35-ösön már szintén nincs. Ne feledd, az ATF program indulásakor még Szovjetunió+Varsói szerződés volt. A pénz, kis túlzással, nem számított akkoriban egy csúcsvadásznál.</blockquote>

ÉS a csúcsvadászhoz csak úgy döntöttek, hogy kell a TVC.</blockquote>

Miért, volt TVC nélküli YF-22 változat is? Én ilyenről nem tudok.
 

joker

Well-Known Member
2012. szeptember 16.
20 794
31 637
113
<blockquote rel="joker"><blockquote rel="wolfram"><blockquote rel="joker"><blockquote rel="wolfram"><blockquote rel="joker">Ha a TVC olyan szar és felesleges és csak drágítja meg még karbantartásigényesebbé teszi a gépet, akkor minek van a csúcsgép F-22-n is? Akkor ott is hülyék az emberek vagy az is csak értelmetlen gané?

Jajj, joker! Ne kezdd már elölről, kérlek! Nem szar, de nem is ad túl sokat. Jó, ha van, de nem létszükséglet jelenleg már. Kb, mint a gépágyú. Az ára meg relatív. Van akinek megéri, pláne, ha már sok kutatást beleölt, van akinek meg nem. A karbantartásigény meg szintén csak becslés. Állítólag mind a Raptornál, mind az indiai Szuhojoknál elég sokat kell karbantartani a hajtóműveket, de hogy ez csak a TVC miatt van-e, vagy az amcsiknál a TVC nélkül is meglehetősen egyedi, szupercirkálásra tervezett hajtómű önmagában is az e, az oroszoknál meg a szokásos, szintén TVC-független alacsony "élettartam" miatt, azt nem nem lehet pontosan tudni. </blockquote>

Ha nem ad túl sokat akkor a csúcs vadászgépen miért van? És annak, hogy valami megéri-e vagy sem a jelenlegi szemszögből nézve, annak az égvilágon semmi köze ahoz, hogy előzőleg mennyit költöttél rá. </blockquote>

Mert rátették. Az YF-23-ason meg nem volt. És nem azért nem nyert, mert nem volt rajta TVC. Mint láthatod, az F-35-ösön már szintén nincs. Ne feledd, az ATF program indulásakor még Szovjetunió+Varsói szerződés volt. A pénz, kis túlzással, nem számított akkoriban egy csúcsvadásznál.</blockquote>

ÉS a csúcsvadászhoz csak úgy döntöttek, hogy kell a TVC.</blockquote>

Miért, volt TVC nélküli YF-22 változat is? Én ilyenről nem tudok.</blockquote>

Nem kellett ehez TVC nélküli változat, ha úgy ítélték meg, hogy kell a gépre. De ha a jövőben újraindítják a gyártását akkor megnézheted, hátha leveszik róla.
 

blaze

Well-Known Member
2013. október 5.
865
274
63
Tehát szerinted ha nincs TVC a gépen, akkor nem repül rendesen?

Felejtsük már el ezt az elmebeteg gondolatmenetet mert abszolút semmi értelme. Az F-22 létrehozásakor az volt a cél, hogy az elkövetkezendő nagyon sok évre legyen egy olyan gép ami nagyságrendekkel jobb MINDEN-ben. Akkor úgy gondolták, hogy ehhez éppen a TVC is hozzájárulhat, mert akkoriban nagyon menő volt pl. mondjuk az EF előtt létrehozott TVC-s techdemó illetve asszem a kacsaszárnyas F-15-ösben is volt talán TVC. Aztán utólag kiderült, pl. a pilóták beszámolói alapján, hogy bizony a TVC sok esetben nem hogy segítene hanem rontja a teljesítményt.
 

zsolti

Well-Known Member
2015. augusztus 8.
17 183
50 505
113
Rontja a repteljesítményt a TVC :D. Jól van... Van egy ismerősöm egy fórumon, állítólag titkos orosz kutató reptéren berepülő pilóta, és azt mondta, hogy az AESA radar meg az ARH-s rakéta rontja a BVR-képességet...
 

wolfram

Well-Known Member
2011. július 30.
5 828
4 126
113
<blockquote rel="wolfram"><blockquote rel="joker"><blockquote rel="wolfram"><blockquote rel="joker"><blockquote rel="wolfram"><blockquote rel="joker">Ha a TVC olyan szar és felesleges és csak drágítja meg még karbantartásigényesebbé teszi a gépet, akkor minek van a csúcsgép F-22-n is? Akkor ott is hülyék az emberek vagy az is csak értelmetlen gané?

Jajj, joker! Ne kezdd már elölről, kérlek! Nem szar, de nem is ad túl sokat. Jó, ha van, de nem létszükséglet jelenleg már. Kb, mint a gépágyú. Az ára meg relatív. Van akinek megéri, pláne, ha már sok kutatást beleölt, van akinek meg nem. A karbantartásigény meg szintén csak becslés. Állítólag mind a Raptornál, mind az indiai Szuhojoknál elég sokat kell karbantartani a hajtóműveket, de hogy ez csak a TVC miatt van-e, vagy az amcsiknál a TVC nélkül is meglehetősen egyedi, szupercirkálásra tervezett hajtómű önmagában is az e, az oroszoknál meg a szokásos, szintén TVC-független alacsony "élettartam" miatt, azt nem nem lehet pontosan tudni. </blockquote>

Ha nem ad túl sokat akkor a csúcs vadászgépen miért van? És annak, hogy valami megéri-e vagy sem a jelenlegi szemszögből nézve, annak az égvilágon semmi köze ahoz, hogy előzőleg mennyit költöttél rá. </blockquote>

Mert rátették. Az YF-23-ason meg nem volt. És nem azért nem nyert, mert nem volt rajta TVC. Mint láthatod, az F-35-ösön már szintén nincs. Ne feledd, az ATF program indulásakor még Szovjetunió+Varsói szerződés volt. A pénz, kis túlzással, nem számított akkoriban egy csúcsvadásznál.</blockquote>

ÉS a csúcsvadászhoz csak úgy döntöttek, hogy kell a TVC.</blockquote>

Miért, volt TVC nélküli YF-22 változat is? Én ilyenről nem tudok.</blockquote>

Nem kellett ehez TVC nélküli változat, ha úgy ítélték meg, hogy kell a gépre. De ha a jövőben újraindítják a gyártását akkor megnézheted, hátha leveszik róla. </blockquote>

Igencsak valószínűtlen, hogy újra fogják indítani, de ha mégis, akkor emiatt nem fogják áttervezni a már kész hajtóművet, leszedni róla dolgokat. Viszont úgy 10-15 év múlva visszatérhetünk erre a 6. generációs gépek prototípusainak debütálásakor. ;)
 
M

molnibalage

Guest
Igen, mertha a pályázat kiírásakor a követelményben sehol sincs a TVC, de a nyertes gép az n+1 többi ok mellett még véletlenül TVC-t is tartalmaz, akkor az azt jelenti, hogy kell a TVC. Eszem megáll..
Nem igaz, hogy egyesek nem képesek leállítani az imamalmot...
 
M

molnibalage

Guest
Rontja a repteljesítményt a TVC :D. Jól van... Van egy ismerősöm egy fórumon, állítólag titkos orosz kutató reptéren berepülő pilóta, és azt mondta, hogy az AESA radar meg az ARH-s rakéta rontja a BVR-képességet...
Zsolt, soha nem told fullba a kretént. Le lett írva, hogy miért ronthatja adott esetben.
 

joker

Well-Known Member
2012. szeptember 16.
20 794
31 637
113
Tehát szerinted ha nincs TVC a gépen, akkor nem repül rendesen?

Felejtsük már el ezt az elmebeteg gondolatmenetet mert abszolút semmi értelme. Az F-22 létrehozásakor az volt a cél, hogy az elkövetkezendő nagyon sok évre legyen egy olyan gép ami nagyságrendekkel jobb MINDEN-ben. Akkor úgy gondolták, hogy ehhez éppen a TVC is hozzájárulhat, mert akkoriban nagyon menő volt pl. mondjuk az EF előtt létrehozott TVC-s techdemó illetve asszem a kacsaszárnyas F-15-ösben is volt talán TVC. Aztán utólag kiderült, pl. a pilóták beszámolói alapján, hogy bizony a TVC sok esetben nem hogy segítene hanem rontja a teljesítményt.

Szóval azért van az F-22-n TVC, mert az nagyon menő. Aha. Ekkora baromságot hogy tudsz leírni? Nem lett volna sokkal olcsóbb valami más menő dologgal feldíszíteni, mondjuk egy halálfejes festés, vagy villogó kék neon a pilótafülkében, esetleg valami új bőrdzseki a pilótáknak?
 

blaze

Well-Known Member
2013. október 5.
865
274
63
Rontja a repteljesítményt a TVC :D. Jól van... Van egy ismerősöm egy fórumon, állítólag titkos orosz kutató reptéren berepülő pilóta, és azt mondta, hogy az AESA radar meg az ARH-s rakéta rontja a BVR-képességet...

Tessék már elolvasni amit korábban írtam. Raptor pilóták beszámolója alapján az optimális sebességtartományban a TVC gyorsabban elkoptatta a sebességet mint kellett volna. Ez röviden tömören megfogalmazva tehát "SOK ESETBEN RONTJA" a teljesítményt. Mert ugye a jó pilóta az optimális corner speed körül próbál meg dogfightolni, nem M0.3-al seggel be aztán majd a TVC lehozza..

Tudod a te eszement retardált troll állításaiddal ellentétben amit én írok abban olyan logikai összefüggések vannak amik teljesen valósak és már korábban is ki lettek fejtve. De ha ennyire telik akkor gratulálok.
 

joker

Well-Known Member
2012. szeptember 16.
20 794
31 637
113
<blockquote rel="joker"><blockquote rel="wolfram"><blockquote rel="joker"><blockquote rel="wolfram"><blockquote rel="joker"><blockquote rel="wolfram"><blockquote rel="joker">Ha a TVC olyan szar és felesleges és csak drágítja meg még karbantartásigényesebbé teszi a gépet, akkor minek van a csúcsgép F-22-n is? Akkor ott is hülyék az emberek vagy az is csak értelmetlen gané?

Jajj, joker! Ne kezdd már elölről, kérlek! Nem szar, de nem is ad túl sokat. Jó, ha van, de nem létszükséglet jelenleg már. Kb, mint a gépágyú. Az ára meg relatív. Van akinek megéri, pláne, ha már sok kutatást beleölt, van akinek meg nem. A karbantartásigény meg szintén csak becslés. Állítólag mind a Raptornál, mind az indiai Szuhojoknál elég sokat kell karbantartani a hajtóműveket, de hogy ez csak a TVC miatt van-e, vagy az amcsiknál a TVC nélkül is meglehetősen egyedi, szupercirkálásra tervezett hajtómű önmagában is az e, az oroszoknál meg a szokásos, szintén TVC-független alacsony "élettartam" miatt, azt nem nem lehet pontosan tudni. </blockquote>

Ha nem ad túl sokat akkor a csúcs vadászgépen miért van? És annak, hogy valami megéri-e vagy sem a jelenlegi szemszögből nézve, annak az égvilágon semmi köze ahoz, hogy előzőleg mennyit költöttél rá. </blockquote>

Mert rátették. Az YF-23-ason meg nem volt. És nem azért nem nyert, mert nem volt rajta TVC. Mint láthatod, az F-35-ösön már szintén nincs. Ne feledd, az ATF program indulásakor még Szovjetunió+Varsói szerződés volt. A pénz, kis túlzással, nem számított akkoriban egy csúcsvadásznál.</blockquote>

ÉS a csúcsvadászhoz csak úgy döntöttek, hogy kell a TVC.</blockquote>

Miért, volt TVC nélküli YF-22 változat is? Én ilyenről nem tudok.</blockquote>

Nem kellett ehez TVC nélküli változat, ha úgy ítélték meg, hogy kell a gépre. De ha a jövőben újraindítják a gyártását akkor megnézheted, hátha leveszik róla. </blockquote>

Igencsak valószínűtlen, hogy újra fogják indítani, de ha mégis, akkor emiatt nem fogják áttervezni a már kész hajtóművet, leszedni róla dolgokat. Viszont úgy 10-15 év múlva visszatérhetünk erre a 6. generációs gépek prototípusainak debütálásakor. ;)</blockquote>
Nemrég hozták fel a témát, hogy meg kellene nézni mi kell az újraindításához. A már kész hajtóművet nem kell áttervezni csak a vektoráló részt kiiktatni / leszerelni és a szoftvert ehez igazítani.
 

blaze

Well-Known Member
2013. október 5.
865
274
63
Komolyan bazdmeg joker ennyire agyhalott embert még nem láttam. 66 odjára írod be ugyanazt a faszságot és képtelen vagy felfogni azt, hogy a Raptorban azért van TVC, mert akkor mindent bele akartak rakni a gépbe.