Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ugyanez van a reptérnél és a szemétégetőnél is.Egyetértve veled a projekt fontosságát illetően: főleg azt, hogy hoppá, mégsem kézi vezérlik itthon a bíróságokat, és egy-két hangos kisebbségi hülye rá tudja erőltetni az akaratát a többségre. Egyébiránt aki vasút mellé költözött, az komolyan, mire számított? A Pilisi tájért aggódókat megértem,elfogado, hogy a természet miatt költöztek oda, de a vasút mellé azért költözik valaki, mert olcsóbb a zaj miatt. Ugyanez igaz a Flórián környéki sebességkorlátozásos bullshitre is.
Eleve skizofrén az egész. A fejlesztés után abszolút értékben kisebb lesz a dB-ben mért zaj és az éjszakai időszakban nem is lesz teherforgalom, tehát nulla zaj lesz, ahol most van.Egyetértve veled a projekt fontosságát illetően: főleg azt, hogy hoppá, mégsem kézi vezérlik itthon a bíróságokat, és egy-két hangos kisebbségi hülye rá tudja erőltetni az akaratát a többségre. Egyébiránt aki vasút mellé költözött, az komolyan, mire számított? A Pilisi tájért aggódókat megértem,elfogado, hogy a természet miatt költöztek oda, de a vasút mellé azért költözik valaki, mert olcsóbb a zaj miatt. Ugyanez igaz a Flórián környéki sebességkorlátozásos bullshitre is.
Nem is értem, hogy miért vártak eddig. Ez egy tök jó terv, reméljük a megvalósítás is így fog kinézni, biztos sokat fog dobni Csepelen, mert az eddigi közlekedés az botrányos. Nekem egy kicsit túl északinak tűnik az a híd, nem tudom ,hogy az éppen pozitívum vagy éppen negatívum lesz a forgalom szempontjából, de tény, hogy úgy van a legtöbb értelme, hogy nem csak Csepelre, hanem a másik Duna ágon is átviszik és a villamos is sokat fog javítani. Remélem számolni fognak a forgalom tekintetében azzal is, hogy ez M1-M7 - Csepel - Dél-Pest összeköttetést is fog jelenteni.
Tök más, de erről nekem hirtelen az isztambuli Metrobusz rendszer ugrott be.
Van pár ország ahol érdekes megoldások születnek, ami nem rossz, mert így meglehet vizsgálni a szakembereknek éghajlati szempontokat is figyelembe véve, hogy melyik hogy vált be, milyen költségeket generál az üzemeltetése.Tök más, de erről nekem hirtelen az isztambuli Metrobusz rendszer ugrott be.
Tisztában vagyok vele, láttam már pár érdekes megoldást amik "furcsák", de müködnek.Van pár ország ahol érdekes megoldások születnek, ami nem rossz, mert így meglehet vizsgálni a szakembereknek éghajlati szempontokat is figyelembe véve, hogy melyik hogy vált be, milyen költségeket generál az üzemeltetése.
Párizs
https://youtu.be/CXOkCSXEL2I
UK
Ausztrália
Nem is értem, hogy miért vártak eddig.
A ma tervezett alagút szinte azon a nyomvonalon van, ahova anno hidat terveztek, csak beépült már akkor is a város...Erre a válasz viszonylag egyszerű, a legtöbb most nagy dirrel-durral bejelentett terv 50+ éve ott van a polcon, legfeljebb aktualizálni kell. Igen jó munkát végeztek régen a várostervezők, csak nem volt a megvalósítására della... most lett.