Falcon Heavy STP-2 indítás videók. A középső fokozat eredetileg közel ért volna vissza a parthoz (ami üzemanyag-igényes), de nem sokkal az indítás előtt újratervezték, és a drónhajó 1250km-es az indítóállástól horgonyzott le. A két szélső fokozat sikeresen visszatért floridába, a középső fokozat viszont nem tudott leszállni - az még nem tisztázott, hogy azért, mert valami meghibásodott, vagy látták az irányítók, hogy nem fog sikerülni, ezért az utolsó pillanatban elirányították a drónhajótól, hogy ne okozzon benne kárt.
Animáció, ennek kellett volna történnie:
Videó az indításról:
A leszálások külön videóban:
Falcon Heavy STP-2 indítás videók. A középső fokozat eredetileg közel ért volna vissza a parthoz (ami üzemanyag-igényes), de nem sokkal az indítás előtt újratervezték, és a drónhajó 1250km-es az indítóállástól horgonyzott le. A két szélső fokozat sikeresen visszatért floridába, a középső fokozat viszont nem tudott leszállni - az még nem tisztázott, hogy azért, mert valami meghibásodott, vagy látták az irányítók, hogy nem fog sikerülni, ezért az utolsó pillanatban elirányították a drónhajótól, hogy ne okozzon benne kárt.
Animáció, ennek kellett volna történnie:
Videó az indításról:
A leszálások külön videóban:





Nem túl rég voltak komplett leidiótázva a SpaceX-nél, hiszen ők sokkal olcsóbban megoldják!Roscosmos új tervezési irodát hoz létre, amelynek feladata egy újrafelhasználható rakéta kifejlesztése
https://tass.com/science/1066823




A TASS az egyik legkorrektebb orosz híroldal, legalábbis az RT-hez vagy a Sputnikhoz képest viszonylag kevés álhírt terjesztenek. A Kreml által elvárt hazugságokat nekik is le kell írniuk (MH17-ügyben, Skripal-ügyben, vagy az ukrajnai beavatkozás ügyében) de amúgy próbálják ezt az oldalt nagyjából hitelesnek és komolyan vehetőnek tartani. Ami még a fenti ügyekben is le meri írni az igazat az a Novaya Gazeta.Pusztán érdeklődés: Neked az a munkád, hogy kimondottan "egzotikus" híroldalakat, hírügynökségeket KELL olvasgatnod?
Na ez az amit nem értettem eddig soha. Hogy miért függőleges rakéta leszállással próbálkoztak hajtóművel? Az Űrsikló és Buran esetén is LEO pályáról kellett lehozni az egészet és a végén vitorlázó repülőgépet játszani. Ez egyesítette az összes problémát, mert a sűrű légkörben is kellett vitorlázni, meg 28000 km/h val belépni a légkörbe és túl is élni azt."Bajkal"
Visszatérő első fokozatú "Krilo-SzV" hordozórakéta első repülési tesztjei 2021-2022 között várhatóak.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..