Ez most egy hülye kérdés és ötlet lesz, de kíváncsi vagyok...
A Delta rakéta kapcsán jutott az eszembe, hogy használják-e azt a trükköt az ilyen Delta meg Falcon Heavy szerű (értsd, 2 v. több, a központi 1. fokozat körül elhelyezett folyékony hajtóanyagú gyorsítókkal rendelkező) konstrukciók, ami a Kerbal Space Programban ragyogóan működő megoldás? Azaz, a boosterek üzemanyagrendszere össze van kötve a központi egységgel, és az indítás után folyamatosan pumpálják a saját tartályaikból az üzemanyagot a központi első fokozat tartályaiba. Azaz nem csak a hajtóműveik fogyasztják az üzemanyagot, de ők pótolják a központi egység hajtóműve által folyamatosan elégetett üzemanyagot is.
Ennek eredmény, hogy a boosterek hamarabb kiürülnek, viszont akkor le is dobhatók, és így hamarabb lehet tömegcsökkenést elérni. Ezzel csökken ugyan a tolóerő, de jóval kevesebb tömeget is kell mozgatni. Ráadásul, mire kiürülnek a boosterek, a rakéta már a felső légkörbe jut, ahol meg elég lehet az egyetlen hajtómű is.
Előnye, hogy a boosterek leválása után a központi tartály továbbra is csurig van, és még rengeteg ideig üzemeltethető.