A tuggyukki (a Kóla-félszigen székelō brit nehézipari minisztérium zárt városokba làtogató spanja) is egyetemi jegyzetek szerzōje, szóval bármi lehetséges..Az ELTE színvonala tényleg ennyire alacsonyan van...?.
A tuggyukki (a Kóla-félszigen székelō brit nehézipari minisztérium zárt városokba làtogató spanja) is egyetemi jegyzetek szerzōje, szóval bármi lehetséges..Az ELTE színvonala tényleg ennyire alacsonyan van...?.
Már az elején találtam egy ilyet.
Ezek után van tovább olvasni értelme ezt a marhaságot...? De tényleg...
Nettó hazugság, az urán eloszlása nagyjából egyenletes a Földön, a szénhidrogéneké meg nem... Milyen "érdekes", hogy a szénhidogénben gazdag területen lövöldöznek és nem a fejlett államok, akik az urán többségét kitermelték.
Ez is nettó hazugság, a szélerőművek és naperőművek azok, amik a támogatás nélküli áramárral tizenx év után termelik meg a saját beruházási költségüket. 2000-2007 közöt az uránérc ára kb. 10-szeres lett, az atomáram ára meg lényegében változatlan volt. Tehát ez mutatja azt, hogy nem az urán kitermelési költsége a szűk KM. Ráadásul a jövő erőművei a U238-at is fel tudják használni, tehát alacsnyabb koncentráció esetén is van értelme kitermelni. A LFTR esetén kb. az átlagos tengerpari homokból megéri a Th-t kinyeni, amit a ritkaföldfém bányászat maitt nem kell célzottan bányászni.
He!?Ugye tudod, hogy az ELTE alapvetően nem reálképzést végez...
Jaj...Birom, hogy a naperőművek ellenében mennyire támogatod az atomerőműveket, de amikor levezetem, hogy anyagi, környezetvédelmi és egészségügyi szempontból is megérné lecserélni az olajat a közlekedésben atomáramra, attól a falra tudsz mászni.
Jól emlékszem, hogy az olajiparban dolgozol?
lhet volt már. egy finoman szólva pontatlan izé, de azért x helyen már idézték nekem...
https://tdk.bme.hu/VIK/DownloadPaper/Villamos-autok-halozatra-vett-hatasainak
Következetetés
Láttuk a szimulációk során, hogyha minden ötödik budapesti háztartásban villamos autóval rendelkeznének, akkor se jelentene túlterhelődést vagy túl nagy feszültségesést azoknak a jelenléte. A villamos autók számának növelésével azonban elérhető egy határ, amelyen túl már nem képes újabb töltési igényeket ellátni a rendszer. Fontos megjegyezni, hogy erre a legoptimistább becslések szerint is csak néhány évtized múlva kerülhet sor. Az aszimmetria értéke szintén elfogadható, továbbá nincsen erős korrelációban a villamos autók számával. A dolgozatom eredményeképp kijelenthető, hogy a transzformátorkörzetek jelentős részében nem fog problémát okozni a villamos autók töltésének az elterjedése. További szimulációk végzése abban az esetben lenne megfontolandó, ha pontosabb hálózati topológia állna a rendelkezésre. Látható egyrészt, hogy nagyon érzékeny a modell az aktuális fogyasztókra, másrészt látszik az is, hogy melyik fázison vannak.
Jaj...
Nem lehet atomerőmű ellenében szél/naperőműről beszélni, mert nem is ugyanazon terméket állítják elő. Hányszor kell ezt még elmagyarázni...? Az áram egy időérzékeny termék, annak is minősége van annak ellenére, hogy ez az emberek többségében nem tudatosul...
Áram és áram között is van difi. Az atomerőmű zsinóráramot termel és alapból kurva magas feszültségszinten, a szél/nap meg randomra és alacsony feszültségszinten és ráadásul egyenáramot, ha emlékeim nem csalnak.
Ja, a betett szövegrészt sem olvastad el...Remélem Molni ezen nem siklik át.![]()
Lefordítom...Láttuk a szimulációk során, hogyha minden ötödik budapesti háztartásban villamos autóval rendelkeznének, akkor se jelentene túlterhelődést vagy túl nagy feszültségesést azoknak a jelenléte. A villamos autók számának növelésével azonban elérhető egy határ, amelyen túl már nem képes újabb töltési igényeket ellátni a rendszer. Fontos megjegyezni, hogy erre a legoptimistább becslések szerint is csak néhány évtized múlva kerülhet sor. Az aszimmetria értéke szintén elfogadható, továbbá nincsen erős korrelációban a villamos autók számával. A dolgozatom eredményeképp kijelenthető, hogy a transzformátorkörzetek jelentős részében nem fog problémát okozni a villamos autók töltésének az elterjedése. További szimulációk végzése abban az esetben lenne megfontolandó, ha pontosabb hálózati topológia állna a rendelkezésre. Látható egyrészt, hogy nagyon érzékeny a modell az aktuális fogyasztókra, másrészt látszik az is, hogy melyik fázison vannak
Na, akkor gyors értékelés...Remélem Molni ezen nem siklik át.![]()
Nem az a baj, hogy TDK-s, azt már leendő kezdő mérnökök csinálják. A baj a keretrendszerével van és az, hogy blitz a jelek szerint úgy linkelte, hogy kurvára nem futotta át, csak elolvasta az utolsó egy bekezdéses összefoglalót...Azért megjegyzem, ez egy TDK-s dolgozat.
+ az adott tanszékrōl egy konzulens, vagyis legalább egy valakinek el kellett (volna) olvasnia..Nem az a baj, hogy TDK-s, azt már leendő kezdő mérnökök csinálják. A baj a keretrendszerével van és az, hogy blitz a jelek szerint úgy linkelte, hogy kurvára nem futotta át, csak elolvasta az utolsó egy bekezdéses összefoglalót...
OFF+ az adott tanszékrōl egy konzulens, vagyis legalább egy valakinek el kellett (volna) olvasnia..
Nem tudni, hogy ez megtörtént, de TDK dolgozatnál illenne ennek defaultnak lenni. Csak a következtetés és eredmények alapján ez nem történt meg, mert totálisan hurráoptimista az egész egy igen szűk környeztet nézve is. Alaptalanul.+ az adott tanszékrōl egy konzulens, vagyis legalább egy valakinek el kellett (volna) olvasnia..
Egy kérés: azt hiszem itt is valamelyik fórumon is láttam valahol azt a grafikát, ami bemutatta, miről lehet felismerni az áltudományokat.
Ha valaki emléxik rá, hogy hol találom meg, kérem jelezze!
OFF 2:Nem tudni, hogy ez megtörtént, de TDK dolgozatnál illenne ennek defaultnak lenni. Csak a következtetés és eredmények alapján ez nem történt meg, mert totálisan hurráoptimista az egész egy igen szűk környeztet nézve is. Alaptalanul.
Lassan minden szart publikációnak számolnak el meg minden szarból TDK-t írnak. Amikor diplomát védtem, hárman voltunk, abból kettō a TDK-t fejlesztette tovább diplomamunkává és lett meg a minimális oldalszám+1 oldal... De ezzel semmi gond. Terjedelmi okokra hivatkozva kétszer lett visszadoba az enyém. 210 oldal lett a vége.OFF 2:
Jut eszembe, zsűriztem már 2x OTDK dolgozatokat. Olyan 12-15 került be a szekciónkba. Na ebből 70% olyan ipari szemét, ami szakdogának is vékony (ennek a fele meg konkrétan elmebeteg). Ami számomra érdekes, hogy utólag látni: ugyanannyi gagyi jött a neves (BME, Corvinus) helyekről, mint a már akkor is halódó Sopronból, Szolnokról stbről. Ami ijesztő, hogy volt olyan Nagyember (tudományosan én is nagyra tartom) nevével fémjelzett munka, aminél a hallgatónak se volt látványosan gőze arról, hogy merről merre menne a felvonultatott gigászi formalizmusok erdejében. Ezek ilyen szomorú pillanatok.
A linkelt cucc nem lenne rossz, ha nem hibás következtétesek vonnak le. Már amennyiben a számítási része helyes, abba nem látok be. Esetleg az alap modellen túl végezhetett volna miniális érzékenység vizsgálatot is, hogy agglomeráció és ingázás, nem nevetséges 2kVA-es töltés, stb. Ettől lett még nem villamosmérnöknek is eléggé viccesen "kilóg a lóláb" érzése...Lassan minden szart publikációnak számolnak el meg minden szarból TDK-t írnak. Amikor diplomát védtem, hárman voltunk, abból kettō a TDK-t fejlesztette tovább diplomamunkává és lett meg a minimális oldalszám+1 oldal... De ezzel semmi gond. Terjedelmi okokra hivatkozva kétszer lett visszadoba az enyém. 210 oldal lett a vége.
Valahol érthetō, hogy nyomják a liblingeket, hátha ott maradnak a tanszéken. A prof az akadémiai tagságra hajt, a prof alatti azért, hogy prof legyen, és így tovább...