Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
<p class="new-blogpost-comment-notice">A tervezői kreativitás nézd meg, hogy milyen szintre emelte a gépek hqarci teljesítményét. Ma egy darab repülőgép nagyobb csapásmérő potenciállal bír a legtöbb célpont esetén, mint négy régi. 1991-ben az F-16 gépek csapásmérésre jellemzően 2 db Mk-84-gyel vagy 2x2 db CBU-71-gyel mentek. Ma meg akár sok kis PGM vagy két nagy PGM is mehet. Olyan célokat pusztít ma el egy F-16C/D, amire akkor képtelen volt...jancsiga said
<p class="new-blogpost-comment-notice">Komment ehhez a hírhez: Újabb mérföldkő az X-47B tesztelésében - VIDEÓ
Ezek az uj masinák már nem tetszenek A harci repülés fénykora 45-90 között volt Akkor még pilóták vezeték a gépeket Tervezők tudtak kreatívak leni
Hajadra kenheted a súlycsökkentést, ha a hiányzó ember miatt ez irgalmatlan képességcsökkenést is jelent... Szép elmélet, hogy ha nincs pilóta, akkor a max. G érték sokkal nagyobb lehet. Apró szépséghiba, hogy az összes eddigi UAV gép repteljesítménye még a 40-50 éves vadászgépekkel összevetve is szánalmasan gyenge. Még koncepciótervben sem láttam olyan UACV gépet, aminek a legkisebb köze is lenne szuperszonikus vadászokéhoz. Ehhez képest az áruk már most a csillagos eget kezdi verdesni, hogy nincs bennük se radar, se ECM, se RWR - meg még n+1 dolog - se egy vagy két olyan hajtómű, ami csak a 30+ éves vadászgépekben...– Mert szerintem egyre több "vicces" tervező lesz, aki majd – pl. súlycsökkentés miatt – "kifelejti" a pilótafülkét és a pilótát a gépből!