Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Mert lehet, hogy Szergejnek korlátozott és ráadásul hosszabb távra saját célra lekötött a gyártási kapacitása, a kínai jóbarátok meg nem akartak éveket várni, mire ők is sorra kerülhetnek. A hajtóműgyártás nem úgy működik hogy megkötnek egy új szerződést, csettintenek, és pár hónap múlva már dupla kapacitással megy a hajtóműgyártás. Iszonyúan pénzigényes (speciális anyagok és ötvözetek speciális és precíziós gyártástechnológiával) és energia-igényes iparágról van szó.Most a csájnízok miért nem az újabb PS-90A-76 hajtóművekből vettek?
https://htka.hu/2016/10/31/komoly-orosz-kinai-uzletre-derult-feny/
Ehhez sem megy saját hajtóművet gyártani?
Vaze, vagy tíz éve csinálják. Ezalatt sem sikerült felszerszámozni a gyárat?Mert lehet, hogy Szergejnek korlátozott és ráadásul hosszabb távra saját célra lekötött a gyártási kapacitása, a kínai jóbarátok meg nem akartak éveket várni, mire ők is sorra kerülhetnek. A hajtóműgyártás nem úgy működik hogy megkötnek egy új szerződést, csettintenek, és pár hónap múlva már dupla kapacitással megy a hajtóműgyártás. Iszonyúan pénzigényes (speciális anyagok és ötvözetek speciális és precíziós gyártástechnológiával) és energia-igényes iparágról van szó.
Ehhez sem megy saját hajtóművet gyártani?
Simán lehet logikus, és gazdaságos. Ha egy új típus üzemeltetését (a hazai gyártású) úgyis be kell vezetni, akkor egy kis szériára minek vezessenek be egy teljesen újat? inkább a már ismerttel mennek, mert azt 0 költség betanítani. Ez úgyis kifutó széria lesz, ha a hazai típust elkezdik alkalmazni.Még is ki az a hülye aki egy új géphez régi hajtóművet vesz az üzemeltetési kultúra miatt?
Még is ki az a hülye aki egy új géphez régi hajtóművet vesz az üzemeltetési kultúra miatt?
Ha nem számolsz vele hosszú távon, akkor minek?
Miért vettek használt Il-76-osokat újak helyett?
Gondold végig.
Hány évesek a mostani Il-76-osaik. Megéri a vesződést, hogy új hajtóműveket integrálj beléjük? Mennyi idő egy hajtóműcsere? Ha a régiekből vesznek egy pár nap alatt le tudják cserélni az összeset. Mekkora az Il-76 flottájuk? Érdemes belőjük még annyit fektetni?
Hány Y-20-ba akarnak orosz hajtóművet? Megsúgom, hogy az első szériába, míg kellő üzemeltetési tapasztalatuk lesz a típussal és nyugodtan beleépíthetik a sajátjukat.