Y-20 (AVIC, Kína)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

ghostface

Well-Known Member
2010. június 20.
2 933
10 630
113
Ez a 40 gép úgy jön ki, hogy elosztottuk 4-el a hajtóművek számát és ebből találgatunk. Kínaiak nem mondanak semmit, amit tudunk az orosz forrás, viszont ők is csak találgatnak.
Ez a két már évek óta megjelent. Így fog kinézni a végleges hajtómű.
Il-76_WS-20.jpg

Van egy szàmunk, ami ugye az a 200 feletti darabszàm. Ez màr tènylegesen megkötött üzlet. Tehàt tèny. Ès ezzel szemben van egy fotód 1 azaz egy db teszthajtóműről.
De persze megint az oroszok talàlgatnak, na meg persze mi. De a kìnaiak most is frankók.
Mondjuk sokat elàrul az egèsz mentalitàsukról, hogy ha az oroszok nem jelentik be, akkor ők erről a bizniszről is mèlyen hallgatnànak valószìnűleg.
Maradt mèg ott Pekingben Mao szellemèből bőven.
 

Mackensen

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2010. május 3.
21 605
14 766
113
Teszthajtóművekből nem szoktak túl sokat legáyrtani. És igen, még megmaradt Mao szelleméből bőven, sajna hivatalos forrásból nagyon kevés infó kerül elő. Már az előrelépés, hogy hagyják a fényképeket feltenni az internetre.
Pár és és többet tudunk majd.
 

dudi

Well-Known Member
2010. április 18.
50 461
84 501
113
Teszthajtóművekből nem szoktak túl sokat legáyrtani. És igen, még megmaradt Mao szelleméből bőven, sajna hivatalos forrásból nagyon kevés infó kerül elő. Már az előrelépés, hogy hagyják a fényképeket feltenni az internetre.
Pár és és többet tudunk majd.


Teszthajtóművekből is sokat szoktak gyártani(nyilván nem 100-as nagyságrendben de azért tuctnyit biztos)mert ha csak 1-2 darab van akkor 1000 évig fog tartani a tesztidőszak.Arról nem is beszélve,hogy csak akkor nem az új hajtóművekkel repül egy új gép ha az nem készül el időre lásd PAK-FA vagy J-20.
 

Mackensen

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2010. május 3.
21 605
14 766
113
Igen, de nekem volt egy foróm egy hajtóművel. Arrafel válaszoltam. Von több fotóm is, de azokon is egy hajtómű van :)
 

ghostface

Well-Known Member
2010. június 20.
2 933
10 630
113
Èn csak arra szerettem volna ràmutatni, hogy ez a ködösìtès a kìnaiak rèszèről nyilvàn egy stratègia rèsze. Ahogy a homàlyos fotók legtöbbje is jó esèllyel a kormàny megrendelèsére ès/vagy jóvàhagyàsàval kèszül. A dolog egyèbkènt nagyon jól működik, mert hatàsàra a legtöbben többnek làtjàk a kìnai hadiipart/hadsereget, mint amilyen valójàban lehet.
 

Mackensen

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2010. május 3.
21 605
14 766
113
Lehetséges, hogy így van. Viszont ebben a konkrét kérdésben nem létezik semmilyen kínai álláspont. Nem cáfolták, nem ismerték el, semmi. Ami megjelent, az orosz forrás. Viszont, hogy mit fognak kezdeni ezekkel a hajtóművekkel, az ők tudják a legjobban.
 

boki

Well-Known Member
2012. május 18.
48 578
85 083
113
A szerzodésben az áll, hogy 54 darab Il-76/78 és 170 darab Y-20 gépeknek. Ebbol kijon egy ezrednyi gép.
 

ghostface

Well-Known Member
2010. június 20.
2 933
10 630
113
Az AVIC a Y-20 civil változatának bevezetését tervezi:

China designing civilian variant of Y-20

"Designers at the Aviation Industry Corp of China are doing preliminary research on the Y-20F-100, a civilian variantoftheY-20heavy-lifttransport jet developed for the People’s Liberation Army, and they will redesign the air frame and cargo loading system, the State-owned defense technology giant said in a statement."
 

tarzaan

Well-Known Member
2014. március 25.
12 808
17 613
113
Az AVIC a Y-20 civil változatának bevezetését tervezi:

China designing civilian variant of Y-20

"Designers at the Aviation Industry Corp of China are doing preliminary research on the Y-20F-100, a civilian variantoftheY-20heavy-lifttransport jet developed for the People’s Liberation Army, and they will redesign the air frame and cargo loading system, the State-owned defense technology giant said in a statement."

Az a helyzet, hogy ezek a típusú teherszállítók nemigen alkalmasak civil üzemeltetésre. Arra az utasgépekből kialakított típusok gazdaságosabbak.
 

Mackensen

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2010. május 3.
21 605
14 766
113
Úgy érzem, hogy itt arról van szó, hogy a katonai teherszállítók gazdaságtalanabbul üzemeltethetőek a civil gépeknél, az aerodinamikai kialakításuk miatt. Azért van többek közt az, hogy az amerikai tankarek, AWACS-ok, REH-gépek civil repülőkön alapulnak.
A "civilizált" változat mintha valamivel karcsúbb kialakítást kapa. Elég nehéz megmondani a makett alapján.
getasset.aspx

https://www.flightglobal.com/news/a...-avic-considers-commercial-version-of-431160/
 
  • Tetszik
Reactions: ghostface

Mackensen

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2010. május 3.
21 605
14 766
113
Nem hinném, hogy a mérettel lenne a gond, hanem az üzemeltetési költségekkel.
 

Mackensen

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
Moderátor
2010. május 3.
21 605
14 766
113
Igen, viszont a civil teherszállításnál nem olyan fontos a rámpa meg a széles géptörzs.