Ez a 40 gép úgy jön ki, hogy elosztottuk 4-el a hajtóművek számát és ebből találgatunk. Kínaiak nem mondanak semmit, amit tudunk az orosz forrás, viszont ők is csak találgatnak.
Ez a két már évek óta megjelent. Így fog kinézni a végleges hajtómű.
![]()
Teszthajtóművekből nem szoktak túl sokat legáyrtani. És igen, még megmaradt Mao szelleméből bőven, sajna hivatalos forrásból nagyon kevés infó kerül elő. Már az előrelépés, hogy hagyják a fényképeket feltenni az internetre.
Pár és és többet tudunk majd.
Az AVIC a Y-20 civil változatának bevezetését tervezi:
China designing civilian variant of Y-20
"Designers at the Aviation Industry Corp of China are doing preliminary research on the Y-20F-100, a civilian variantoftheY-20heavy-lifttransport jet developed for the People’s Liberation Army, and they will redesign the air frame and cargo loading system, the State-owned defense technology giant said in a statement."
Az a helyzet, hogy ezek a típusú teherszállítók nemigen alkalmasak civil üzemeltetésre. Arra az utasgépekből kialakított típusok gazdaságosabbak.
Ez a méret szerintem sem túl piacképes. Nem elég nagy.
Nem hinném, hogy a mérettel lenne a gond, hanem az üzemeltetési költségekkel.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..