Y-20 (AVIC, Kína)

Ezzel együtt rengeteg orosz hajtómüvet vesznek, mert sok kínai géphez nincs megfelelő teljesítményú és "megbízhatóan működő" kínai hajtómű. A CFM-56-ról "másolt" WS-eket pl. már elég régóta "reszelgetik".
 
Mikor vettek utoljára hajtóműveket az oroszoktól? A lényeg, hogy elég rég és ha folytatni akarják a most fejlesztett gépeik gyártását, akkor vagy hazait tesznek majd beléjük, vagy megint vesznek egy jelentősebb mennyiséget az oroszoktól.
Ez a közeli jövőben el kell dőljön.
 
Pontosan. Ha jól emlékszem vagy 200 AL-31-et.
Akkor az Y-20 hajtóműveit a cica hozta? Vagy azokat még 2012 előtt rendelték mondjuk 2015-ös szállítással? És hány darab különböző típusú hajtóművet rendeltek még 2012 előtt?

Szóval számomra csak az biztos, hogy jelenleg még sok kínai gép repül, de még fog is repülni orosz hajtóművekkel. Azt meg talán a kínaiak sem tudják, hogy mikorra végeznek a WS "reszelgetésével".
 
Azért kérdeztem. Az oroszok általában elég nagy dobra szokták verni, ha sikerül valamit eladni Kínának. Szóval, ha be akarják indítani a sorozatgyártást, akkor valaminek történnie kell a közeljövőben.

Szóval számomra csak az biztos, hogy jelenleg még sok kínai gép repül, de még fog is repülni orosz hajtóművekkel. Azt meg talán a kínaiak sem tudják, hogy mikorra végeznek a WS "reszelgetésével".

Ez is igaz, viszont a 2012-ben vásárolt hajtóművek alig elégségesek a már meglévő gépek hajtóműigényének.
 
Most már hivatalos
8ClFHVZ_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

dg5vyUg_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

JkEUffK_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

qfEtFE1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ue7mnTp_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

uuIMrZp_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: borisz
Ha egy bizonyos szögből nézem az elejét ezek a madarak ugranak be róla
https://youtu.be/lcrh1vKuPA8
18.12.13.1-the-birds-and-the-piigs.jpg
 
Ha ezt elosztjuk néggyel akkor 56 jön ki. Viszont szerintem egy ezrednyi gépet (kb 36) fognak ilyen hajtóművel ellátni, a többi tartalék lesz.
 
  • Tetszik
Reactions: borisz and Python
Állíttólag igen és ez volt a WS-18. Viszont a kínaiakra jellemző, hogy szinte betegesen túltólják az óvatoskodást. Új gépbe csak nagyon sok idő mulva tesznek új hajtóművet. Csak most kezdenek megjelenni képek J-10B/C változatokkal melyekben feltünedezik az új WS-10, pedig az már majdnem 10 éve rendszerben van a J-11B-ken. Szóval lehet, hogy a WS-18 jó lenne, de mivel az is elég új, inkább maradnak az orosznál.
Y_20.jpg