Huszárom,Te tényleg egyre nagyobb pöcs vagyMondom, hogy ne kezdj el okoskodni olyan ügyben, aminek nem néztél utána. Az évi 20-25Mrd-os szerződésünk tartalmazta a gépek tulajdonszerzési költségeinek részletét, valamint a magas rendelkezésre állást garantáló karbantartási szerződés ellenértékét, valamint meghatározott számú pilóta Gripenre való átképzése.
Az MS20 volt az első olyan upgrade, amiért külön kellett fizetnünk. Minden korábbi rendszerfrissítés, még ha az képességnövelő volt is. Benne volt az alap karbantartási szerződésben. Ez minden üzemeltető ország esetén így volt.
Ne röhögtesd már ki magad! 2050-ben??? A már 2001-ben az USAF által levetett gépek majd járókerettel fognak 65-70 évesen repülni...
Szerintem vegyél most egy pár mély lélegzetet!
Arról hallottál már, hogy nem csak a gépek repült órája számít?
Szerinted a mi alig repült volt NDK-s Mi-24-eseink miért fognak 2026-ban nyugdíjba menni?

Ajánlották nekünk az F16ADF gépeket,alig pár évig voltak rendszerben...
Az F16 alapváltozatát 8k repórára tervezték.Most már az A változat 13000óráig kitolható.Gripen 6k órára lett tervezve.Hogy a mi A szárnyú gépeink mennyit birhatnak,az jó kérdés....
Az,hogy nálunk a tartós tárolása gazban való rohasztást jelent,az meg a mi hibánk,a mi agyalágyúlt,bűnös nemtörödöm idiótaságunk.