ja és ne feledjünk hogy a heros már most képes lenne heti 1 gidrán összeszerelésére beszállítói lánc meg egy csomó minden legyártására. új üzemcsarnok nélkül is.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Melyik országot akarod megszállni?nem szerintem senki nem tekint így rájuk.
de az kétségtelen hogy vannak magasabban képzett részeik ahogy olyanok is akik csa logisztikára vagy har biztosító feladatokra való...
van akik müszakinak vannak akik soförnek...
a magasabban képzett részének bizony lenne szerepe egy konfliktusba.
nem az ékkel haladni hanem a 2. hullámban az ékek által hátrahagyott esetleges ellenállások körülzárásában felszámolásában mozgásában korlátozásában. területellenőrzésre partizánok elleni harcra az elfoglalt területeken...
a magyar tartalékosok egy része igen is jól képzett...
felveszi havi 6-8 nap kiképzést a helyörségbe határszolgálatot teljesít lehúzott már félévet balkáni misszióba (ami kiképző misszió) esetleg megfordult már az usába vagy a szerbeknél kiképzésen hadgyakorlaton. járt már bakonyba... (vagy ezek valamely lépcsőfokán tart.) ez több ezer ember ám.
nem lessznek egy őpáncélos ék páncélos felderítői ettől de 2. vonalas feladatokat bőven képes ellátni (hattárra már kötelező a negyedéventi békemüveleti az se kevés a kötelezőek és az oktatási anyagban résztvevő lövészetek melett)
manőver erő nem lessz de megszállni és megszállva tartani egy területet az ék pusztíytása után simán képes.
eggyes részei még a felgöngyölítésben is használható lenne.
eggyiket se de olyan hadsereg lessz építve amelyiket ha megtámadják nem úgy zárja a háborút hogy területet vessztett hanem azt hogy területet nyert.Melyik országot akarod megszállni?
valamilyen mennyiségű olcsó viszonylag nagy tűzerejű védett járműre a tartalékosoknak és a könnyűeknek szükségük van.
használtat beszerezni felesleges.
a BTR el el lehet kezdeni a képzést és mire megfelelő mennyiségű kiképzett kezelőszemélyzet állna rendelkezésre addigra késsz is lenne a 6x6 os...
ahogy a lynxek érkeznek majd be szabadúl fel egy nagyobb mennyiségű használható btr.
mire minden lezajlana 22 a képzés nagyüzemben 23 ba elkezdődhetne évi 2-3 tunussal 2 év és sinen lenne a rendszer24. 25 re meg már itt lehetnének az első 6x6 ok gidránra alapúlva. gyártás képzés tekintetbevételével így is lenn 27-28 mire a btr kivonható lenne mert a 6x6 és a többi átvenné szerepét. még pont értékesíthető lenne a vége is.
egy olyan sereget tehát nem éri meg megtámadni ami ha nem jön össze utánna ellentámadásba megy át és területet nyer. mégha nem is az egész országot.
az ellentámadásra képes sereg még nem támadó sereg. tehát tisztán önvédelem.
Romániát, aztán sorban Szerbia, Horvátország, Szlovénia, Ausztria, aztán a Szlovákok, majd a végere az ukrik.Melyik országot akarod megszállni?
Boszniát kihagytad(régi magyar neve Ráma)Romániát, aztán sorban Szerbia, Horvátország, Szlovénia, Ausztria, aztán a Szlovákok, majd a végere az ukrik.
Csak átnevezném őket burzsujnak, aztán indulhat a buli.Boszniát kihagytad(régi magyar neve Ráma)
És mi a ményküt kezdenél 55millió szlávval,17millió oláhval,8millió némettel(osztrákkal),4millió muzulmánnal?
elvileg ez fut vagy legalábbis valami hasonló jellegű. nagy átszervezések vannak.@Szittya ,jó dolgokat irsz,éppen csak ez nem tömegesitő jelleggel létező dolgok.Ahoz,hogy ez az egész működjön,egy komoly szervezetrendszer és sok idő kell-meg persze pénz,pénz,pénz......
Vannak a világban BTR modernizációs programok,de mind orosz részegységekre épit-mert orosz programok.Átmeneti jelleggel persze lehet még használni őket,de pont a tartalékosoknál? @krisss rendszeresen panaszkodik rájuk,hogy milyen nyűgös már az üzemben tartásuk.Regulárisoknál,hát akkor milyen nyűgös lenne tartalékosoknál?elvileg ez fut vagy legalábbis valami hasonló jellegű. nagy átszervezések vannak.
nem kerül minden kidobásra . nyilatkozták is hogy aminek még használható nem vágjuk egyből el.
a btr ekkel is elég sokáig van tervezve. hogy késöbb azokból kialakítani valami értelmeset. szerintem nincs kizárva ha valaki megvené a készleteink nagyját. hogy annak némi változtatással szállítsuk. btr 80 ason alapulo ből is van azért a piacon őár variáció és mi is csináltunk párat. 2026 után még az ukránnak is eladnám![]()
z egész a 6x6 os gidrán alapra tervezett jármű szükségességéből alakult ki amit felvettem. nem akarok btrt hosszútávon a tartalékosoknak. a 6x6 ost akaromVannak a világban BTR modernizációs programok,de mind orosz részegységekre épit-mert orosz programok.Átmeneti jelleggel persze lehet még használni őket,de pont a tartalékosoknál? @krisss rendszeresen panaszkodik rájuk,hogy milyen nyűgös már az üzemben tartásuk.Regulárisoknál,hát akkor milyen nyűgös lenne tartalékosoknál?
Hát,én továbbra sem vagyok elájulva a Gidrántol,és egy teherautós kerékelrendezésű 6x6 Gidrántol sem fogok elájulni.....Inkább a 8x8 legyen az alap,és annak legyen egy mindenes kistestvérea
z egész a 6x6 os gidrán alapra tervezett jármű szükségességéből alakult ki amit felvettem. nem akarok btrt hosszútávon a tartalékosoknak. a 6x6 ost akaroma btr t csak addig kiképzésre ismerkedésre a harcjárműves harcászattal céllal ameddig a 6x6 osok be nem érkeznének.
a pimpelést btr esetében csak ugy tudom elképzelni ha egy vevő kér a /A sak mellé x db müszaki btr-t y db mentős változatot... stb... és azt a sima 80 asokból kialakítanánk az esetleges megrendelőnek vásárlónak.... a hazai pimpelt változatokat is lekéne váltani a fegyveres verziókkal együtt. erre egy drága 8x8 as képtelen. a spec változatokra meg azért van igény ahogy a /A s is eladható a közelkeletre akár klímával és egy kis dizel generátorral akupakkal. (beszerelni valami olcsó ujgenes infraoptikát felderítésre akár a nállunk gyártandó automata fegyverálványról)
meg esetleg néhányat szétvágni 6x6 tűztámogatónak... kicsit modrnebb fegyverzettel legalábbis felderítő rendszerrel. (esetleg automata fegyverálvánnyal hazaival annak elektronikájával.)
Vannak a világban BTR modernizációs programok,de mind orosz részegységekre épit-mert orosz programok.Átmeneti jelleggel persze lehet még használni őket,de pont a tartalékosoknál? @krisss rendszeresen panaszkodik rájuk,hogy milyen nyűgös már az üzemben tartásuk.Regulárisoknál,hát akkor milyen nyűgös lenne tartalékosoknál?
Ezt meg honnan vetted?300 db Jaguart rendszeresítenek, a Wiki szerint 1 millio euro darabja. Mi olyan 10 millio euért szerezzük be a Hiúzt?
Forrás.An estimated unit price of a Griffon is about €2.2 million to €2.3 million (U.S. $2.4 million to U.S. $2.5 million), depending on the arms and equipment fitted, while the unit price of the Jaguar is €4.5 million to €5 million, an industry executive said.
A wikin 1 millio eurot irnakEzt meg honnan vetted?
Forrás.
Miközben a Jaguár egy kerekes gépágyú torony (40mm CTA), sok érzékelővel (alapvetően felderítő jármű). A Griffon meg egy kerekes páncélozott busz, egy .50-es géppuskával.
Ahhoz, hogy közepes dandár kötelékében gyalogságot vess be, a 2 eszközt együtt kell alkalmaznod. Ahhoz, pedig, hogy egy Lynx szakasz erejét elérd, minimum 2x annyi jármű kell, és még a terepjáró képsségbeli különbségről nem is beszéltünk.
Én nagyon nem vagyok a kerekes eszközök ellensége, de azért ne essünk túlzásba!
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..