Szu-57 / Su-57 Felon / PAK-FA (T-50) / FGFA (Szuhoj, Oroszország)

Csak pár fantáziadús renderelés.
50nozz2-jpg.670064


50nozz6-jpg.670065


Illetve egy tesztelésre készített modell:

l-86-856-jpg.371427
 
Szerintem az orosz cikk író ezzel az új generációs hajtóművekre utal....Nem hiszem, hogy nagyon megváltoztatják a gép kialakítását.....
Valószínűleg nálam lemaradt, de most nézem, hogy a Szu-57 NATO kódja: Felon.
Néhány érdekesebb technikai adat a Szu-57-ről.
A szerkezeti tömeg 18.500 kg, 63% (normál) üzemanyag készlettel a felszálló tömeg 26.510 kg, 100%-al (teljes) 30.610 kg. A maximális felszálló tömeg 35.500 kg.
A jelenlegi hajtóművel (AL-41F1) a maximális tólóerő 2×9.500 kg, (a "30"-as gyártmánnyal) 11.000 kg, utánégetéskor 15.000 kg, illetve 18.000 kg. (az a 6 tonna különbség nem kevés!).
Nézzük a tolóerő/tömeg arányokat a jelenlegi, új hajtómű esetén: normál 1,13/1,36, teljes 0,98/1,17 és maximális 0,85/1,01 felszálló tömeg mellett.
Maximális sebesség nagy magasságban 2 Mach, utánégetéssel 2,45 Mach.
Maximális átrepülési távolság normál feltöltéssel 2.800 km, teljes feltöltéssel 4.300 km, két póttartállyal 5.500 km.
Harci hatósugár normál 1.200 km, teljes 2.000 km.
Őrjáratozási idő, maximálisan 5 óra 48 perc.
Maximális terhelés +11g
Egy látványkép az új összeszerelő csarnokról, amelyben vegyesen szerelnék a Szu-35, Szu-57 repülőgépeket.
su-35_su-57_assemble-820x410.jpg

su-57_pic12-1024x683.jpg

su-57_assembling_series.jpg

00_su57.jpg

Su-57.jpg

1609598424_1603634441_1593685897_45.jpg

1578109057_0:0:3086:1736_1920x0_80_0_0_17a6afb6b08d06ae841e4b181e90a139.jpg

9096528_original.jpg
 
Valószínűleg nálam lemaradt, de most nézem, hogy a Szu-57 NATO kódja: Felon.
Néhány érdekesebb technikai adat a Szu-57-ről.
A szerkezeti tömeg 18.500 kg, 63% (normál) üzemanyag készlettel a felszálló tömeg 26.510 kg, 100%-al (teljes) 30.610 kg. A maximális felszálló tömeg 35.500 kg.
A jelenlegi hajtóművel (AL-41F1) a maximális tólóerő 2×9.500 kg, (a "30"-as gyártmánnyal) 11.000 kg, utánégetéskor 15.000 kg, illetve 18.000 kg. (az a 6 tonna különbség nem kevés!).
Nézzük a tolóerő/tömeg arányokat a jelenlegi, új hajtómű esetén: normál 1,13/1,36, teljes 0,98/1,17 és maximális 0,85/1,01 felszálló tömeg mellett.
Maximális sebesség nagy magasságban 2 Mach, utánégetéssel 2,45 Mach.
Maximális átrepülési távolság normál feltöltéssel 2.800 km, teljes feltöltéssel 4.300 km, két póttartállyal 5.500 km.
Harci hatósugár normál 1.200 km, teljes 2.000 km.
Őrjáratozási idő, maximálisan 5 óra 48 perc.
Maximális terhelés +11g
Egy látványkép az új összeszerelő csarnokról, amelyben vegyesen szerelnék a Szu-35, Szu-57 repülőgépeket.
su-35_su-57_assemble-820x410.jpg

su-57_pic12-1024x683.jpg

su-57_assembling_series.jpg

00_su57.jpg

Su-57.jpg

1609598424_1603634441_1593685897_45.jpg

1578109057_0:0:3086:1736_1920x0_80_0_0_17a6afb6b08d06ae841e4b181e90a139.jpg

9096528_original.jpg
Számomra a legszebb 5 gen harcirepülő, szívesen látnám magyar felségjellel, de ugye erre sajnos semmi esély nincsen.....
 
Valószínűleg nálam lemaradt, de most nézem, hogy a Szu-57 NATO kódja: Felon.
Néhány érdekesebb technikai adat a Szu-57-ről.
A szerkezeti tömeg 18.500 kg, 63% (normál) üzemanyag készlettel a felszálló tömeg 26.510 kg, 100%-al (teljes) 30.610 kg. A maximális felszálló tömeg 35.500 kg.
A jelenlegi hajtóművel (AL-41F1) a maximális tólóerő 2×9.500 kg, (a "30"-as gyártmánnyal) 11.000 kg, utánégetéskor 15.000 kg, illetve 18.000 kg. (az a 6 tonna különbség nem kevés!).
Nézzük a tolóerő/tömeg arányokat a jelenlegi, új hajtómű esetén: normál 1,13/1,36, teljes 0,98/1,17 és maximális 0,85/1,01 felszálló tömeg mellett.
Maximális sebesség nagy magasságban 2 Mach, utánégetéssel 2,45 Mach.
Maximális átrepülési távolság normál feltöltéssel 2.800 km, teljes feltöltéssel 4.300 km, két póttartállyal 5.500 km.
Harci hatósugár normál 1.200 km, teljes 2.000 km.
Őrjáratozási idő, maximálisan 5 óra 48 perc.
Maximális terhelés +11g
Egy látványkép az új összeszerelő csarnokról, amelyben vegyesen szerelnék a Szu-35, Szu-57 repülőgépeket.
su-35_su-57_assemble-820x410.jpg

su-57_pic12-1024x683.jpg

su-57_assembling_series.jpg

00_su57.jpg

Su-57.jpg

1609598424_1603634441_1593685897_45.jpg

1578109057_0:0:3086:1736_1920x0_80_0_0_17a6afb6b08d06ae841e4b181e90a139.jpg

9096528_original.jpg
Ezeket a tömegadatokat én fenntartásokkal kezelném! Az F-22 nem mai darab mégis szigorú titok a valós tömege.
 
  • Tetszik
Reactions: Pocok75
Valószínűleg nálam lemaradt, de most nézem, hogy a Szu-57 NATO kódja: Felon.
Néhány érdekesebb technikai adat a Szu-57-ről.
A szerkezeti tömeg 18.500 kg, 63% (normál) üzemanyag készlettel a felszálló tömeg 26.510 kg, 100%-al (teljes) 30.610 kg. A maximális felszálló tömeg 35.500 kg.
A jelenlegi hajtóművel (AL-41F1) a maximális tólóerő 2×9.500 kg, (a "30"-as gyártmánnyal) 11.000 kg, utánégetéskor 15.000 kg, illetve 18.000 kg. (az a 6 tonna különbség nem kevés!).
Nézzük a tolóerő/tömeg arányokat a jelenlegi, új hajtómű esetén: normál 1,13/1,36, teljes 0,98/1,17 és maximális 0,85/1,01 felszálló tömeg mellett.
Maximális sebesség nagy magasságban 2 Mach, utánégetéssel 2,45 Mach.
Maximális átrepülési távolság normál feltöltéssel 2.800 km, teljes feltöltéssel 4.300 km, két póttartállyal 5.500 km.
Harci hatósugár normál 1.200 km, teljes 2.000 km.
Őrjáratozási idő, maximálisan 5 óra 48 perc.
Maximális terhelés +11g
Egy látványkép az új összeszerelő csarnokról, amelyben vegyesen szerelnék a Szu-35, Szu-57 repülőgépeket.
su-35_su-57_assemble-820x410.jpg

su-57_pic12-1024x683.jpg

su-57_assembling_series.jpg

00_su57.jpg

Su-57.jpg

1609598424_1603634441_1593685897_45.jpg

1578109057_0:0:3086:1736_1920x0_80_0_0_17a6afb6b08d06ae841e4b181e90a139.jpg

9096528_original.jpg



63%-os uzemanyag feltoltés mellett, még 9.01 tonna fegyvert vihet.
:eek:

Annyival meg lehet pocsíkolni pár HIMARS indítót(is) , mordorban.
 
  • Tetszik
Reactions: Miskolci Ogre
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Rendesen gyűrődik a levegő, monumentálisabb a hangja, mint a Stukának. A hideg futkos a hátamon. :)

 
Rendesen gyűrődik a levegő, monumentálisabb a hangja, mint a Stukának. A hideg futkos a hátamon. :)

Mint a Vulcannak.
 
  • Tetszik
Reactions: jani22 and aquarell
Rendesen gyűrődik a levegő, monumentálisabb a hangja, mint a Stukának. A hideg futkos a hátamon. :)

Lehet, hogy az ellenfél nem látja, de az biztos, hogy hallja.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Azt hiszem ez ismétlés, de legyenek együtt. :)

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
A Vulcan visításból gyenge kezdő. :)

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Az lehet, de üvöltésből már nem annyira!

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Az lehet, de üvöltésből már nem annyira!

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Bömböl rendesen. A kocsik kórusa válaszol neki. :D

Kisgyerek koromban Apám elvitt Ferihegyre bámészkodni. Amikor meghallottam a Tu-134 hangját, hát nagyon leesett az álam.