Hol vannak a képek HMD -velEz érdekes. Ilyenkor a fű se nő.



Hol vannak a képek HMD -velEz érdekes. Ilyenkor a fű se nő.



Valószínűleg nálam lemaradt, de most nézem, hogy a Szu-57 NATO kódja: Felon.Szerintem az orosz cikk író ezzel az új generációs hajtóművekre utal....Nem hiszem, hogy nagyon megváltoztatják a gép kialakítását.....
Számomra a legszebb 5 gen harcirepülő, szívesen látnám magyar felségjellel, de ugye erre sajnos semmi esély nincsen.....Valószínűleg nálam lemaradt, de most nézem, hogy a Szu-57 NATO kódja: Felon.
Néhány érdekesebb technikai adat a Szu-57-ről.
A szerkezeti tömeg 18.500 kg, 63% (normál) üzemanyag készlettel a felszálló tömeg 26.510 kg, 100%-al (teljes) 30.610 kg. A maximális felszálló tömeg 35.500 kg.
A jelenlegi hajtóművel (AL-41F1) a maximális tólóerő 2×9.500 kg, (a "30"-as gyártmánnyal) 11.000 kg, utánégetéskor 15.000 kg, illetve 18.000 kg. (az a 6 tonna különbség nem kevés!).
Nézzük a tolóerő/tömeg arányokat a jelenlegi, új hajtómű esetén: normál 1,13/1,36, teljes 0,98/1,17 és maximális 0,85/1,01 felszálló tömeg mellett.
Maximális sebesség nagy magasságban 2 Mach, utánégetéssel 2,45 Mach.
Maximális átrepülési távolság normál feltöltéssel 2.800 km, teljes feltöltéssel 4.300 km, két póttartállyal 5.500 km.
Harci hatósugár normál 1.200 km, teljes 2.000 km.
Őrjáratozási idő, maximálisan 5 óra 48 perc.
Maximális terhelés +11g
Egy látványkép az új összeszerelő csarnokról, amelyben vegyesen szerelnék a Szu-35, Szu-57 repülőgépeket.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
A jelen állás szerint.Számomra a legszebb 5 gen harcirepülő, szívesen látnám magyar felségjellel, de ugye erre sajnos semmi esély nincsen.....
Ezeket a tömegadatokat én fenntartásokkal kezelném! Az F-22 nem mai darab mégis szigorú titok a valós tömege.Valószínűleg nálam lemaradt, de most nézem, hogy a Szu-57 NATO kódja: Felon.
Néhány érdekesebb technikai adat a Szu-57-ről.
A szerkezeti tömeg 18.500 kg, 63% (normál) üzemanyag készlettel a felszálló tömeg 26.510 kg, 100%-al (teljes) 30.610 kg. A maximális felszálló tömeg 35.500 kg.
A jelenlegi hajtóművel (AL-41F1) a maximális tólóerő 2×9.500 kg, (a "30"-as gyártmánnyal) 11.000 kg, utánégetéskor 15.000 kg, illetve 18.000 kg. (az a 6 tonna különbség nem kevés!).
Nézzük a tolóerő/tömeg arányokat a jelenlegi, új hajtómű esetén: normál 1,13/1,36, teljes 0,98/1,17 és maximális 0,85/1,01 felszálló tömeg mellett.
Maximális sebesség nagy magasságban 2 Mach, utánégetéssel 2,45 Mach.
Maximális átrepülési távolság normál feltöltéssel 2.800 km, teljes feltöltéssel 4.300 km, két póttartállyal 5.500 km.
Harci hatósugár normál 1.200 km, teljes 2.000 km.
Őrjáratozási idő, maximálisan 5 óra 48 perc.
Maximális terhelés +11g
Egy látványkép az új összeszerelő csarnokról, amelyben vegyesen szerelnék a Szu-35, Szu-57 repülőgépeket.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Valószínűleg nálam lemaradt, de most nézem, hogy a Szu-57 NATO kódja: Felon.
Néhány érdekesebb technikai adat a Szu-57-ről.
A szerkezeti tömeg 18.500 kg, 63% (normál) üzemanyag készlettel a felszálló tömeg 26.510 kg, 100%-al (teljes) 30.610 kg. A maximális felszálló tömeg 35.500 kg.
A jelenlegi hajtóművel (AL-41F1) a maximális tólóerő 2×9.500 kg, (a "30"-as gyártmánnyal) 11.000 kg, utánégetéskor 15.000 kg, illetve 18.000 kg. (az a 6 tonna különbség nem kevés!).
Nézzük a tolóerő/tömeg arányokat a jelenlegi, új hajtómű esetén: normál 1,13/1,36, teljes 0,98/1,17 és maximális 0,85/1,01 felszálló tömeg mellett.
Maximális sebesség nagy magasságban 2 Mach, utánégetéssel 2,45 Mach.
Maximális átrepülési távolság normál feltöltéssel 2.800 km, teljes feltöltéssel 4.300 km, két póttartállyal 5.500 km.
Harci hatósugár normál 1.200 km, teljes 2.000 km.
Őrjáratozási idő, maximálisan 5 óra 48 perc.
Maximális terhelés +11g
Egy látványkép az új összeszerelő csarnokról, amelyben vegyesen szerelnék a Szu-35, Szu-57 repülőgépeket.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Rendesen gyűrődik a levegő, monumentálisabb a hangja, mint a Stukának. A hideg futkos a hátamon.

nagy szarban lehetnekEzt írd meg kérlek a Festo-nak is a légelőkészítőkre2db egy év alatt, az barkács módszer.

Mint a Vulcannak.Rendesen gyűrődik a levegő, monumentálisabb a hangja, mint a Stukának. A hideg futkos a hátamon.
A II. világháború (1939 - 1945)
Persze. Azért raknak azóta az ilyen periszkóposan elhelyezett megfigyelÅ irányzékokat minden egyes harckocsira. :rolleyes: Ahogyan valamiért belülrÅl 360 fokos parancsnoki kupola is van azóta minden harckocsin. A mondóka az, hogy a Shermanek túlnyomó részén nem volt...forum.htka.hu
Lehet, hogy az ellenfél nem látja, de az biztos, hogy hallja.Rendesen gyűrődik a levegő, monumentálisabb a hangja, mint a Stukának. A hideg futkos a hátamon.
A II. világháború (1939 - 1945)
Persze. Azért raknak azóta az ilyen periszkóposan elhelyezett megfigyelÅ irányzékokat minden egyes harckocsira. :rolleyes: Ahogyan valamiért belülrÅl 360 fokos parancsnoki kupola is van azóta minden harckocsin. A mondóka az, hogy a Shermanek túlnyomó részén nem volt...forum.htka.hu
Mióta vannak mobiltelefonok ezt mondom. Szaxerűen telepített szoftver, ami bele-belehallgat a zsebedben levő mobilba, kiszúrja, és beazonosítja az összes repülőt.Lehet, hogy az ellenfél nem látja, de az biztos, hogy hallja.
Az lehet, de üvöltésből már nem annyira!A Vulcan visításból gyenge kezdő.
Bömböl rendesen. A kocsik kórusa válaszol neki.Az lehet, de üvöltésből már nem annyira!

A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..