Nem volt sokáig Pápán. Fél óra múlva már repült észak felé. De nem volt időm figyelni, hogy pontosan merre.Itt hagyhatnák nekünk.
Nem volt sokáig Pápán. Fél óra múlva már repült észak felé. De nem volt időm figyelni, hogy pontosan merre.Itt hagyhatnák nekünk.
A pápai szpotterek kimentek megnézni, de ezt látták...Nem volt sokáig Pápán. Fél óra múlva már repült észak felé. De nem volt időm figyelni, hogy pontosan merre.
Kicsit hiányosnak tűnik!A pápai szpotterek kimentek megnézni, de ezt látták...
![]()

Azóta tudjuk, Targo II.
Én úgy gondolom, ha célzottan az Elbittel tárgyalnak erről, sőt a fejlesztésbe is bekapcsolódhatunk, akkor ez lesz. Legutóbb külön nem emelték volna ki.A tárgyalások folytatásának ténye messze van attól, hogy végül mi kerül majd a gépekbe.
A Striker II a specifikációkat nézve ígéretesebb, már csak ha azt nézzük, hogy mindent egybe foglal. Ez rugalmasságot ad, nem kell a gépben cserélgetni pl. a visort az éjjellátóval ahogy azt a Targo II esetében szükséges. Egy AN/AVS-9 éjjellátónak van ám súlya. Jelenleg Gripenen ha felveszed, a sisak hátuljára egy ellensúlyt kell felhelyezni.
Targo II beszerzés mellett szólhat pl. ha esetleg valamikor Gripen E vásárlás történne. Azon már integrálva lesz a Targo II.
És természetesen mindemellett tényező lesz, hogy a C//D-re melyiket hogyan és mennyi pénzért lesz lehetőség integráltatni a svéddel.
Nem is jó, de nem is tragikus - 160+ lenne az igazi...Remélem még nem volt. Majerik Máté posztolta, hogy érdekes részletek vannak benne. 20 pilóta átlag kb. 100 repült órával +30 szimulátor ami nekem új konkrétan leírt adat volt.
![]()
2021: MH 59. Kecskemét - Lowpass Aviation.com
MH 59. Szentgyörgyi Dezső Repülőbázis, Kecskemét History: Before the second world-war, Kecskemét was used by the Hungarian Air Force. During the war the Luftwaffe used it as a transit airfield. During 1941 and 1942 it main purpose was a transit airfield for aircraft en-route between Germany and...lowpassaviation.com
KarbantartásRemélem még nem volt. Majerik Máté posztolta, hogy érdekes részletek vannak benne. 20 pilóta átlag kb. 100 repült órával +30 szimulátor ami nekem új konkrétan leírt adat volt.
![]()
2021: MH 59. Kecskemét - Lowpass Aviation.com
MH 59. Szentgyörgyi Dezső Repülőbázis, Kecskemét History: Before the second world-war, Kecskemét was used by the Hungarian Air Force. During the war the Luftwaffe used it as a transit airfield. During 1941 and 1942 it main purpose was a transit airfield for aircraft en-route between Germany and...lowpassaviation.com
Érdekes, hogy mind a Tucanot, mind az L39-NG-t emliti a cikk, mint lehetséges jövőbeli kecskeméti gépet. Illetve a KC390-esen kívül további szallitógépek beszerzése sanszos.Remélem még nem volt. Majerik Máté posztolta, hogy érdekes részletek vannak benne. 20 pilóta átlag kb. 100 repült órával +30 szimulátor ami nekem új konkrétan leírt adat volt.
![]()
2021: MH 59. Kecskemét - Lowpass Aviation.com
MH 59. Szentgyörgyi Dezső Repülőbázis, Kecskemét History: Before the second world-war, Kecskemét was used by the Hungarian Air Force. During the war the Luftwaffe used it as a transit airfield. During 1941 and 1942 it main purpose was a transit airfield for aircraft en-route between Germany and...lowpassaviation.com
Annyi pénzt kifizettetnék velük hogy abból még egy század E kijönne rakétástul,az biztos...!
Inkább írja elő a NATO, hogy a 3 ország dobjon össze egy kisebb légierőre valót!Annyi pénzt kifizettetnék velük hogy abból még egy század E kijönne rakétástul,az biztos...!
"Almost half of the Luftwaffe’s pilots were unable to meet NATO’s target of 180 flight hours last year because their aircraft were grounded by maintenance issues,”(forrás)Remélem még nem volt. Majerik Máté posztolta, hogy érdekes részletek vannak benne. 20 pilóta átlag kb. 100 repült órával +30 szimulátor ami nekem új konkrétan leírt adat volt.
![]()
2021: MH 59. Kecskemét - Lowpass Aviation.com
MH 59. Szentgyörgyi Dezső Repülőbázis, Kecskemét History: Before the second world-war, Kecskemét was used by the Hungarian Air Force. During the war the Luftwaffe used it as a transit airfield. During 1941 and 1942 it main purpose was a transit airfield for aircraft en-route between Germany and...lowpassaviation.com
A USAF F-15 és F-22 pilóták sem repülnek ennyit."Almost half of the Luftwaffe’s pilots were unable to meet NATO’s target of 180 flight hours last year because their aircraft were grounded by maintenance issues,”(forrás)
A NATO ajánlás 180 óra évente - attól még messze vagyunk...a fenti cikk szerint ez még a Luftwaffenak sem sikerül.
minden héten kéne kb 4 órát repülnie ehez a pilótáknak , ami azért elég sok"Almost half of the Luftwaffe’s pilots were unable to meet NATO’s target of 180 flight hours last year because their aircraft were grounded by maintenance issues,”(forrás)
A NATO ajánlás 180 óra évente - attól még messze vagyunk...a fenti cikk szerint ez még a Luftwaffenak sem sikerül.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..