A magyar haderő lehetséges fejlesztési irányai

A régi Gripeneket meg 2030 körül elpasszoljuk valahova.
Amúgy ha a meglévő Gripeneket el akarnánk passzolni lehet hogy megérné most kicsit dolgozni az ügyön...:rolleyes:
Ireland considering purchase of jet fighters
FK3YBVrXsAQFkpf
 
Akkor lehet tippelgetni. Volt a mai Bolsonaro látogatásnak haderőfejlesztési vonzata.

Magyarország és Brazília között három megállapodás jött létre Orbán Viktor miniszterelnök és Jair Bolsonaro brazil elnök tárgyalása után:

Magyarország megállapodott Brazíliával a védelem területén.

Brazília részt vesz a magyar haderőfejlesztésben is. Vásároltunk két sugárhajtású katonai repülőgépet tőlük, ezt az utat szélesíteni fogjuk - hangsúlyozta.


Tipp??
Tucano európai gyártás az AV-val??
Vagy L39-NG gyártás az Embraerrel??
Közös új fejlesztés?

Még KC-390??

Gripen E mint második század?? Vagy komplett sorcsere lesz 10 éves távlatban 2 század. Ehhez hadiipari együttműködés Saab mellett az Embraerrel aki a brazil GripenE-t gyártja.

A régi Gripeneket meg 2030 körül elpasszoljuk valahova.
A Mi-35-ösöket kihagytad! :rolleyes:
 
Akkor lehet tippelgetni. Volt a mai Bolsonaro látogatásnak haderőfejlesztési vonzata.

Magyarország és Brazília között három megállapodás jött létre Orbán Viktor miniszterelnök és Jair Bolsonaro brazil elnök tárgyalása után:

Magyarország megállapodott Brazíliával a védelem területén.

Brazília részt vesz a magyar haderőfejlesztésben is. Vásároltunk két sugárhajtású katonai repülőgépet tőlük, ezt az utat szélesíteni fogjuk - hangsúlyozta.


Tipp??
Tucano európai gyártás az AV-val??
Vagy L39-NG gyártás az Embraerrel??
Közös új fejlesztés?

Még KC-390??

Gripen E mint második század?? Vagy komplett sorcsere lesz 10 éves távlatban 2 század. Ehhez hadiipari együttműködés Saab mellett az Embraerrel aki a brazil GripenE-t gyártja.

A régi Gripeneket meg 2030 körül elpasszoljuk valahova.
Jó lenne nekünk az Gripen E/F változat? Ár/ érték arányban rosszabbat el nem tudnék képzelni, remélem, nem lesz belőle semmi. Ez a személyes véleményem. Idáig nem úgy volt, hogy 2024 / 25-ben jönnek meg a szállítógépek? Lehet ez is csak rizsa volt. Én jobban örülnék valami szárazföldi technikának, na meg persze a Tucano is jöhet, meg valami közös bíznisz.
 
  • Tetszik
Reactions: Venom85
Jó lenne nekünk az Gripen E/F változat? Ár/ érték arányban rosszabbat el nem tudnék képzelni, remélem, nem lesz belőle semmi. Ez a személyes véleményem. Idáig nem úgy volt, hogy 2024 / 25-ben jönnek meg a szállítógépek? Lehet ez is csak rizsa volt. Én jobban örülnék valami szárazföldi technikának, na meg persze a Tucano is jöhet, meg valami közös bíznisz.
Lejebb ment a Brazíl megrendelés szóval előrébb jön az export
 
Jó lenne nekünk az Gripen E/F változat? Ár/ érték arányban rosszabbat el nem tudnék képzelni, remélem, nem lesz belőle semmi. Ez a személyes véleményem. Idáig nem úgy volt, hogy 2024 / 25-ben jönnek meg a szállítógépek? Lehet ez is csak rizsa volt. Én jobban örülnék valami szárazföldi technikának, na meg persze a Tucano is jöhet, meg valami közös bíznisz.
Szárazföldi technikájuk minket nem érdekelhet. Teljesen ellentmondana az eddigi beszerzéseinknek.
 
  • Tetszik
Reactions: honved and Venom85
Együttműködés Brazíliával, katonai.

Magyarország Brazília kistestvére.... Ja, egyre több a brazil nálunk.:rolleyes:
 
Nálunk kulcs szempont logisztikai és gyártási együttműködés miatt, hogy európai termék legyen - szinte csak ilyenek vettünk eddig.
A KC-390 a "kakukktojás", mert ebben a kategóriában egyedül álló: Hercules kisebb, lassabb és négy motorosként drágábban üzemel. A400M és C-17 meg túl nagy nekünk.

Így is azért lehet probléma hogy nem igazán van javítóbázisa, ipari háttere itt Európában. Reménykedjünk, hogy valaki még vesz belőle a környéken és akkor a szervizelés gazdaságosabbá válhat. (Portugáloknak van még néhány darab, de így is ritka madár Európában...)

Brazíliából további beszerzés nem várható szerintem.
 
Nálunk kulcs szempont logisztikai és gyártási együttműködés miatt, hogy európai termék legyen - szinte csak ilyenek vettünk eddig.
A KC-390 a "kakukktojás", mert ebben a kategóriában egyedül álló: Hercules kisebb, lassabb és négy motorosként drágábban üzemel. A400M és C-17 meg túl nagy nekünk.

Így is azért lehet probléma hogy nem igazán van javítóbázisa, ipari háttere itt Európában. Reménykedjünk, hogy valaki még vesz belőle a környéken és akkor a szervizelés gazdaságosabbá válhat. (Portugáloknak van még néhány darab, de így is ritka madár Európában...)

Brazíliából további beszerzés nem várható szerintem.
Te nem tudsz olvasni? o_O