Na mi az a nagyon nagyon fontos dolog amitől az A-400-as program szenved és a KC nem fog?
Benne vannak az angolok és a franciák is. Ez azért elég nagy gond.
Na mi az a nagyon nagyon fontos dolog amitől az A-400-as program szenved és a KC nem fog?
Na mi az a nagyon nagyon fontos dolog amitől az A-400-as program szenved és a KC nem fog?
.
Nemzetközi akciók esetén mekkora az esélye, hogy közelben lesz tipushoz értő szervizközpont, alkatrész bázisok? Nyilván kb nulla.
pl a C-130 esetén ezek a szervizközpontok a világon:
.![]()
C-130 and P-3 Service Centers
Approved C-130/L-100 Service Centers are located worldwide and have direct support from Lockheed Martin Aeronautics. Increase the readiness of your Hercules fleet by contacting one of the Service Centers listed below.www.lockheedmartin.com
20 darabos "sorozat" esetén fognak-e jönni érdemi termékkövető fejlesztések, aktiv software fejlesztések, lesz-e érdemi mid life upgrade, stb? Vagy egy megbukott tipus esetén a gyár nem akar további pénzt pumpálni ebbe, és csak a legkötelezőbb minimumot hozza termékkövetés cimén.
@tindalos szerintem arra gondolt, hogy a KC-390-ben például egy kereskedelmi felhasználásra kifejlesztett és nagy számban gyártott hajtómű van szemben pl az A400-l amelynek egyedi gyártású csak az A400-hoz kifejlesztett turboprop hajtóműve van.Benne vannak az angolok és a franciák is. Ez azért elég nagy gond.
.
.
.
Sajnos tevedsz, ehhez nem kell expertnek lenni. Aki visz barmilyen civil vallalkozast, fejlesztest csinal, az jol tudja, hogy az a project, ami sokba kerul, viszont nincsenek vevöi/ugyfelei/felhasznaloi/stb, annak jövöje sincs. Ez egyszeru, mint az 1+1, ehhez nem kell semmi expertseg.
Ha a KC-390 project tud uj szerezni vevöket, akkor fog menni a program, de ha nem, akkor pont ugy jar, mint az Airbus A380, leall a gyartosor, es leall maga a project is. Es egyelöre ugy fest, leall, mert a sajat anyaorszaga is eppen kihatral belöle, iden mar a masodik jelentös darabszamcsökkentest jelentettek be, a rendelesallomany közel van a nullahoz.
A C-1-ből is csak 31 db épült, mégsem áll le a projekt, mert egy állam önálló katonai légiszállítási kapacitásának része..
.
Sajnos tevedsz, ehhez nem kell expertnek lenni. Aki visz barmilyen civil vallalkozast, fejlesztest csinal, az jol tudja, hogy az a project, ami sokba kerul, viszont nincsenek vevöi/ugyfelei/felhasznaloi/stb, annak jövöje sincs. Ez egyszeru, mint az 1+1, ehhez nem kell semmi expertseg.
Ha a KC-390 project tud uj szerezni vevöket, akkor fog menni a program, de ha nem, akkor pont ugy jar, mint az Airbus A380, leall a gyartosor, es leall maga a project is. Es egyelöre ugy fest, leall, mert a sajat anyaorszaga is eppen kihatral belöle, iden mar a masodik jelentös darabszamcsökkentest jelentettek be, a rendelesallomany közel van a nullahoz.
.
.
Sajnos tevedsz, ehhez nem kell expertnek lenni. Aki visz barmilyen civil vallalkozast, fejlesztest csinal, az jol tudja, hogy az a project, ami sokba kerul, viszont nincsenek vevöi/ugyfelei/felhasznaloi/stb, annak jövöje sincs. Ez egyszeru, mint az 1+1, ehhez nem kell semmi expertseg.
Ha a KC-390 project tud uj szerezni vevöket, akkor fog menni a program, de ha nem, akkor pont ugy jar, mint az Airbus A380, leall a gyartosor, es leall maga a project is. Es egyelöre ugy fest, leall, mert a sajat anyaorszaga is eppen kihatral belöle, iden mar a masodik jelentös darabszamcsökkentest jelentettek be, a rendelesallomany közel van a nullahoz.
Amúgy azért nem értem a dolgot mert az alkatrészek tekintetében a KC-390 egy a nagy nevű beszállítók polcról levett termékeiből összelegózott gép a hajtóművei nagy darabszámban gyártott kereskedelmi célra gyártott alkatrészek, semmilyen alkatrésze sem egyedileg csak a KC390-hez kifejlesztett darab..
@tindalos szerintem arra gondolt, hogy a KC-390-ben például egy kereskedelmi felhasználásra kifejlesztett és nagy számban gyártott hajtómű van szemben pl az A400-l amelynek egyedi gyártású csak az A400-hoz kifejlesztett turboprop hajtóműve van.
.Nem kell aggódni a KC-390-s miatt, a brazil légierő eredetihez képest kevesebb megrendelése csak átmeneti, a jelenlegi Brazil pénzügyi helyzethez kapcsolódik, szükségük lesz az eredeti mennyiségben megrendelt KC-390-re ezt a brazil légierő főparancsnoka is elmondta.
Azt értsd meg ,hogy nem hátrál ki belőle mivel ez lesz a katonai szállító flottájuk gerince..
A brazil legierö rendelese kb olyan, mint a cseh allam 72 darabos L-159 Alca vasarlasa volt. A fö cel a hazai ipar tamogatasa, abban bizva, hogy egy elsö nagy rendeles beinditja a nemzetközi erdeklödest, es a program önfenntartova valhat. Ez persze nem következett, es az L-159-ek a gyarbol mentek egyenesen a raktarba hosszu idöre. A brazil allam is latja, hogy a KC-390 nem valtotta meg a vilagot az elmult evekben, kar bele a penz, elkezdett kihatralni belöle, es lepesekben siman csökkentik a darabszamot.
Nem kizart, hogy ha az Embraer ad az allamnak veszjelzest, hogy rendeljenek meg, mert leall a gyartosor, munkanelkuliek lesznek brazil valasztok, stb, akkor erre meg lesz 2-5 darab brazil utanrendeles valamikor, de azutan vegkepp vege.
.
Az L-39 es a KC-390 közös eleme, hogy nekunk mind a ket sikertörtenetben benne kell lennunk, ezert is az alcas pelda.
.Amúgy azért nem értem a dolgot mert az alkatrészek tekintetében a KC-390 egy a nagy nevű beszállítók polcról levett termékeiből összelegózott gép a hajtóművei nagy darabszámban gyártott kereskedelmi célra gyártott alkatrészek, semmilyen alkatrésze sem egyedileg csak a KC390-hez kifejlesztett darab..
.
A brazil legierö rendelese kb olyan, mint a cseh allam 72 darabos L-159 Alca vasarlasa volt. A fö cel a hazai ipar tamogatasa, abban bizva, hogy egy elsö nagy rendeles beinditja a nemzetközi erdeklödest, es a program önfenntartova valhat. Ez persze nem következett, es az L-159-ek a gyarbol mentek egyenesen a raktarba hosszu idöre. A brazil allam is latja, hogy a KC-390 nem valtotta meg a vilagot az elmult evekben, kar bele a penz, elkezdett kihatralni belöle, es lepesekben siman csökkentik a darabszamot.
Nem kizart, hogy ha az Embraer ad az allamnak veszjelzest, hogy rendeljenek meg, mert leall a gyartosor, munkanelkuliek lesznek brazil valasztok, stb, akkor erre meg lesz 2-5 darab brazil utanrendeles valamikor, de azutan vegkepp vege.
.
Az L-39 es a KC-390 közös eleme, hogy nekunk mind a ket sikertörtenetben benne kell lennunk, ezert is az alcas pelda.
Csak csendben jegyzem meg, hogy később sikerült az ALCA-k jó részén túladni, és még most is üzemeltetik a csehek, tehát nem ment a levesbe. És a célt elérték, az Aero megmenekült. Hol a probléma? Valóban nem termelt nyereséget, de a három célból kettőt sikerült megvalósítani; van egy nyugati elektronikával és hajtóművel felszerelt gépük, ami gond nélkül szolgálja a honvédelmet, és egy üzemük, ami működik..
A brazil legierö rendelese kb olyan, mint a cseh allam 72 darabos L-159 Alca vasarlasa volt. A fö cel a hazai ipar tamogatasa, abban bizva, hogy egy elsö nagy rendeles beinditja a nemzetközi erdeklödest, es a program önfenntartova valhat. Ez persze nem következett, es az L-159-ek a gyarbol mentek egyenesen a raktarba hosszu idöre. A brazil allam is latja, hogy a KC-390 nem valtotta meg a vilagot az elmult evekben, kar bele a penz, elkezdett kihatralni belöle, es lepesekben siman csökkentik a darabszamot.
Nem kizart, hogy ha az Embraer ad az allamnak veszjelzest, hogy rendeljenek meg, mert leall a gyartosor, munkanelkuliek lesznek brazil valasztok, stb, akkor erre meg lesz 2-5 darab brazil utanrendeles valamikor, de azutan vegkepp vege.
.
Az L-39 es a KC-390 közös eleme, hogy nekunk mind a ket sikertörtenetben benne kell lennunk, ezert is az alcas pelda.
A Szuhoj Superjet nem katonai szállítógép hanem polgári gép ráadásul orosz gyártmány és részben ez illetve a karbantartási problémák vezettek a sikertelenségéhez..
.
Ez lehetne jo, de nem teljesen igaz. Pl a Szuhoj Superjet is szinte 100% kulföldi elemekböl van összelegozva, megis a szerviz es alkatreszellatas problemai az egyik fö ok, ami miatt nem tudott elterjedni, pedig egyebkent jobb sorsra erdemes tipus lehetne az is.
.A Szuhoj Superjet nem katonai szállítógép hanem polgári gép ráadásul orosz gyártmány és részben ez illetve a karbantartási problémák vezettek a sikertelenségéhez.
Nem lesz újabb. csökkenés majd figyeld meg, hogy vissza fogják tornászni az eredeti darabszámra a megrendelést, ahogy javul a pénzügyi helyzet Brazíliában..
.
Pontosan. Ha nincs szervizhalozat es karbantartas, akkor nehez az uzemeltetes.
.
Masreszt kb felevente, menetrendszeruen, kb felevente jön a hir a darabszamcsökkentesekröl, ami 28-rol indult:
.
- 2021. junius: https://www.aerotime.aero/articles/28044-brazil-cuts-embraer-kc-390-transport-plane-order
- 2022. februar: https://euro-sd.com/2022/02/articles/exclusive/25262/kc-390/
- 2022. maj vege: https://www.airforce-technology.com...r-reduce-embraer-kc-390-order-to-15-aircraft/
Tartva a ritmust, januar-februar jöhet a következö.
Belinkeltem ide a brazil légierő parancsnokának a nyilatkozatát aki világosan elmondta, hogy a brazil légierő KC-390 rendeléseinek , csökkentése csak átmeneti és a covid miatti pénzügyi helyzet miatt lepik meg, és több szerződéssel fogják az eredeti darabszámot megrendelni, az Embraer pedig már így is a pénzénél van, mert a brazil állam a gép fejlesztési költségeinek döntő hányadát előre kiperkálta...
Olvasd már el a vele készült interjút légy szíves...Nem halasztották az átvételt.
Nem mindha amiatt a -7db miatt lenne bukott projekt.
@kamm 10év múlva már a gyártósor se lesz meg a support vagy méregdrága lesz vagy nemlesz ráadásul új típus nem vmi 30éve bevált, reszelt akármi. Eközben 10év múlva még mindig gyártani fogják a C-130at...
Úúú megint nagyon kínlódsz!.
A brazil legierö rendelese kb olyan, mint a cseh allam 72 darabos L-159 Alca vasarlasa volt. A fö cel a hazai ipar tamogatasa, abban bizva, hogy egy elsö nagy rendeles beinditja a nemzetközi erdeklödest, es a program önfenntartova valhat. Ez persze nem következett, es az L-159-ek a gyarbol mentek egyenesen a raktarba hosszu idöre. A brazil allam is latja, hogy a KC-390 nem valtotta meg a vilagot az elmult evekben, kar bele a penz, elkezdett kihatralni belöle, es lepesekben siman csökkentik a darabszamot.
Nem kizart, hogy ha az Embraer ad az allamnak veszjelzest, hogy rendeljenek meg, mert leall a gyartosor, munkanelkuliek lesznek brazil valasztok, stb, akkor erre meg lesz 2-5 darab brazil utanrendeles valamikor, de azutan vegkepp vege.
.
Az L-39 es a KC-390 közös eleme, hogy nekunk mind a ket sikertörtenetben benne kell lennunk, ezert is az alcas pelda.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..