De szép kis off topik száll már megint....
Most nem én kezdtem az offolást !
De szép kis off topik száll már megint....
A leírás alapján a jelenlegi T-90S (export T-90A) páncélvédelme hasonlóan erős, mint a svéd STRV-122-es Leopárdé.
Az ukránnak kell még. Egyet talán USA kapott.
Ne viccelj. Szíriában számtalan T-90A veszett oda. Miből gondolod, hogy az USÁ-nak nincs belőle.Az USA az Szír háborús, ezeréves, öntött serpenyő tornyos T-90-est tudott zsákmányolni, T-90Sz / T-90A biztos nincs nekik.
És az Ukránok mire használnák, amikor a rükvercsebesség állandó probléma ?
Az 1960-as években a T-55-ös és az M60-as Patton mindkettő rükvercbe - 6 - 7 km/h-t tudott. És a T-64-esnél sem látták ezt problémának. A Chieftain az -11 km/h-t tudott, az nem akkora előrelépés, meg a Leyland motorja köztudottan gyengusz volt.
Idővel az Abrams és társai rükvercben elérték a - 30 km/h-t. A Szovjet harckocsiknál továbbra sem változtattak ezen, és a szétesés után a T-84-es Oplottal elérték az Abrams szintjét, de az Oroszok abszolút nem foglalkoztak ezzel az ő T-90-eseiknél sem.
Az USA az Szír háborús, ezeréves, öntött serpenyő tornyos T-90-est tudott zsákmányolni, T-90Sz / T-90A biztos nincs nekik.
És az Ukránok mire használnák, amikor a rükvercsebesség állandó probléma ?
Az 1960-as években a T-55-ös és az M60-as Patton mindkettő rükvercbe - 6 - 7 km/h-t tudott. És a T-64-esnél sem látták ezt problémának. A Chieftain az -11 km/h-t tudott, az nem akkora előrelépés, meg a Leyland motorja köztudottan gyengusz volt.
Idővel az Abrams és társai rükvercben elérték a - 30 km/h-t. A Szovjet harckocsiknál továbbra sem változtattak ezen, és a szétesés után a T-84-es Oplottal elérték az Abrams szintjét, de az Oroszok abszolút nem foglalkoztak ezzel az ő T-90-eseiknél sem.
khm-khm...Leopard 1: maximum reverse speed: 25km/h
a korabeli tankoknak azért nem volt normális rükverc sebességük, mert csak 1 hátrameneti fokozattal bírtak (az oroszoknál meg aztán ez így is maradt)
Ne viccelj. Szíriában számtalan T-90A veszett oda. Miből gondolod, hogy az USÁ-nak nincs belőle.
7 előre 1 hátra.A T-72-nél 6 előre és 2 hátrameneti fokozat van.
...ha jól emléxem!
És az Ukránok mire használnák, amikor a rükvercsebesség állandó probléma ?
 
  
 
A T-72-nél 6 előre és 2 hátrameneti fokozat van.
...ha jól emléxem!

Ez nekem T-72b3-nak tűnik inkább a nyitottan elhelyezett ERA miatt a tornyon. Persze tévedhetek. Igaz, a jellemzői egyebekben a korai T-90. Tévedek.Aki nem követi az lemarad, aki lemarad az kimarad...
Ott a Stora rajta.Ez nekem T-72b3-nak tűnik inkább a nyitottan elhelyezett ERA miatt a tornyon. Persze tévedhetek. Igaz, a jellemzői egyebekben a korai T-90. Tévedek.
Aki nem követi az lemarad, aki lemarad az kimarad...
 
	 
	 
	Azon elgondolkodtál már, hogy hátramenetben kurvára nem látnak hátra felé?
Szerinted ilyen körülmények között mekkora az a sebesség ami nem kockázatos egy 40-60 tonnás lánctalpas számára?
És mivel általában 1 fokozat van hátra felé, melyik a fontosabb? A nagy nyomataték, hogy hátra felé is ki tudjon jönni egy sáros árokból, vagy a nagy elméleti végsebesség kis nyomaték és 0 hátralátás mellet?
Pénz , pénz és pénz. Pénz nélkül semmi sincs, hiába van meg a szándék, az ipari háttér, a tudás, az akarat.Témában maradva, miért van, hogy az USA-nak is vannak sokkalta nagyobb prioritásai, mint a harckocsik, de a 150 M1A2 SEP V3-ast normálisan átadták, addig a 2017 - 19 között beígért ugyanannyi T-90M-ből csak 20-at adtak át, és gyermekbetegségei vannak, mint a motor, sorozatjában robbannak le.
Lövés a T-90M tank "áttörése" az ukrán fegyveres erők pozícióiról videóra került
ennyire futotta, kisfelbontás egy akkora kijelzőn aminél egy mobiltelefonnak nagyobb volt 10 éve.Lövés a T-90M tank "áttörése" az ukrán fegyveres erők pozícióiról videóra került
Valszeg ugyanaz a video csak ehhez nem kell vk.
ennyire futotta, kisfelbontás egy akkora kijelzőn aminél egy mobiltelefonnak nagyobb volt 10 éve.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..
