[HUN] Aero Vodochody / HSC Aerojet Zrt (Hu, 80%) + Omnipol (Cz, 20%)

Szerbusztok!
A 2022-es Air Power repülőnapon Zeltwegben a következő konténer volt az NG alá függesztve, Most csak gyorsan két kép, de majd utánanézek mit lehet nyilvánosan tudni róla.

https://app.box.com/s/acy7l2o8wnvhcnf29hlfzg6knkz4scbu

https://app.box.com/s/rva9ar3uqsp03ncqu3xfilm5hkoef3as

készítettem róla képeket, ,majd felrakom, de több 1000 képet készítettem sok mindenről ( vannak RM-es légvédelmi/drónvédelmi cuccok is) és most töltöm le..
Lesznek még más meglepetések is a típussal kapcsolatban a követkető 1,5-2 évben, ami talán a te véleményedet is árnyalni fogja.
 
Lesznek még más meglepetések is a típussal kapcsolatban a követkető 1,5-2 évben, ami talán a te véleményedet is árnyalni fogja.
Szerintem amit jelenleg bemutatásra került, első blikkre azt egy drón is cipelheti, biztonságosabban, ember nélkül kisebb méretben alár real-time adatávitellel. Nem a gombhoz kell varni a kabátot. A repülési jellemzők, a túlélési képességet erősen behatárolják a feladatkört, de tudom, hogy az illetékesek minden el fognak követni, hogy eladják a gépet mint értelmes beszerzést. Ettől még nem az.. (4 darabért, én sem lennék ellenre, ha lenne még egy + harci századunk..
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and Catles
Zeltweg
Hogy az is lássa, aki nem használ közösségi médiát...

304763252_466350952171322_2496882969345658907_n.jpg
 
Hogy az is lássa, aki nem használ közösségi médiát...

304763252_466350952171322_2496882969345658907_n.jpg



To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
A Gripen Aggressornak csak az ötlete létezik. Kb. 5 éve mutatott be a Saab egy szép festésű műanyag makettet, de azóta sincs rá igény. Az amerikai piacon is próbálkoztak. De szerintem jól gondoljátok hogy az lehet az Aero-Saab együttműködés egyik lehetősége, hogy teljes körű haladó szintű kiképzési szolgáltatást adjanak Európában, mint a Draken, Top Aces, Skyline stb.
.
.
A Saab legutóbb 2014-ben adott el Gripent külföldi vevőnek, ez Brazilia volt. 8 éve. Azóta ismét sorban bukják a tendereket.
 
A Saab legutóbb 2014-ben adott el Gripent külföldi vevőnek, ez Brazilia volt. 8 éve. Azóta ismét sorban bukják a tendereket.
De ebben az esetben a Saab nem eladná a gépeket, hanem szolgáltatást biztosítana a saját tulajdonban lévő gépekkel... leállított Gripen van elég, állítólag olcsón üzemeltethető, a gyártónak pedig meg van ehhez mindene. Ha a Drakennek megéri a megvett izraeli F-16-osokat üzemeltetni erre a célra, akkor nem lehet ez olyan rossz üzlet. Szinte az összes kiképzési szolgáltató cégnek van L39/L159-ese is. Akkor a gyártó Aero-nak is lehet hogy megérné ezzel foglalkozni. A Saabbal összefogva pedig teljes szolgáltatást tudnának adni.
 
Ja vagy 2-3 órán keresztül az ült be az NG-be aki akart.. de bár ott voltam 6-8 méterre tőle a Presscenter tetején, valahogy nem volt rá időm lemenni és sorba állni. A sajtós cucc-al lehetett volna "előzni talán"..
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Ha valakinek nem jelenne meg semmi:
"Some photos from the AIRPOWER event, where we presented the L39NG to the Austrian audience. The new cooperation with Airborne Technologies GmbH will allow us to equip our aircraft with a reconnaissance system (pod)"
 
  • Tetszik
Reactions: Aladeen
Aero Vodochody, 2022. szeptember 5.

Bemutatták Csehország legnagyobb repülőgépgyártója, az Aero Vodochody által gyártott L-39NG repülőgépet az ausztriai Zeltwegben rendezett Airpower légikiállításon.

Az Airpower Airshow jelentős esemény volt az Aero számára. Az Aero cég itt mutatta be legújabb L-39NG repülőgépét. A cég képviselői több tárgyaláson is részt vettek osztrák partnerekkel.

A rendezvényen az Aero képviselői együttműködési megállapodást írtak alá az osztrák Airborne Technologies GmbH céggel, amely kiterjeszti a két ország közötti ipari együttműködést.

Együttműködési megállapodást írtak alá az Airborne Technologies GmbH-val, amely deklarálja egy felderítő rendszer (ún. pod) fejlesztését és integrálását az L-39NG repülőgépen. Az Aero így tovább erősíti az együttműködést az osztrák cégekkel.

„Az Aero legújabb L-39NG képzési platformja vonzó együttműködési lehetőségeket kínál ügyfeleinek. A Cseh Köztársaság Védelmi Minisztériuma a Kormányközi Védelmi Együttműködési Ügynökségén (AMOS) keresztül teljes mértékben támogatja platformunkat a G2G együttműködés részeként. A Cseh Köztársaság Ausztriának is kínál együttműködést a pilóták képzésében, így megosztva a logisztikai és üzemeltetési költségeket” – mondta Filip Kulštrunk, az Aero Vodochody értékesítési és marketing alelnöke.

Az L-39NG a legköltséghatékonyabb képzési és felderítő platform az osztályában. Ez jelentős megtakarítást jelent a képzési költségekben azoknak a pilótáknak, akik külföld helyett közvetlenül otthon, Ausztriában edzhetnek. A repülőgép a közelmúltban korlátozás nélkül megkapta a típustanúsítványt. Ez azt jelenti, hogy világszerte értékesíthető, és minden követelménynek megfelel az Európai Unión és az Észak-atlanti Szövetségen belül. Az Aero stratégiai és hosszú távú ipari együttműködést kínál Ausztriának legalább 20 éves időtartamra. Jelenleg az Aero további szinergiákról tárgyal az osztrák cégekkel, amelyek közvetlenül részt vehetnek az L-39NG képzési platform támogatásában és karbantartásában.