KF51 Panther MBT (Rheinmetall)

Az A5-öt elbírja. Felette nem.
jó de nekünk egy esetleges késöbbi HK beszerzés esetén a jelenlegi A4 flotta bőven jó műszakinak átalakítással pötyögtetni mert az meg ígyis úgyis kellene.
műszaki alváznak az a4 es alváz tökéletes. a tornyok meg jó árba veszik főleg nyersanyag hiányos időkbe.
 
  • Tetszik
Reactions: krisss
Ezt benéztem, de a lényegen nem változtat. A nehezebb verziók is ugyanazt az alvázat használják? Mert ha igen akkor is kisebb a KF51 össztömeg e mint a legnehezebb Leo 2 változatnak.
Az eredeti felfüggesztés hatvan tonnàig müködik biztonsàgosan terhelhetöen, ezért lett az A5 a maga 59,2-59,8 tonnàjàval úgy kialakítva ahogy. Az A6 esetében màr àtléptek ezen a hatàron, ezért ott màr a 60-65 tonna közötti felfüggesztésre kellett cserélniük, de az alvàz maradt.
 
Az eredeti felfüggesztés hatvan tonnàig müködik biztonsàgosan terhelhetöen, ezért lett az A5 a maga 59,2-59,8 tonnàjàval úgy kialakítva ahogy. Az A6 esetében màr àtléptek ezen a hatàron, ezért ott màr a 60-65 tonna közötti felfüggesztésre kellett cserélniük, de az alvàz maradt.
A6-A7V-hez pedig megerősített felfüggesztés A7+ hoz pedig eleve megnövelt teherbírásúnaj gyártott páncéltest kell
 
nem érdemes az a4 eseket reszelgetni. (lehetett vólna ha lenne a piacon további eladó a4 vagy a5) de nincs legalábbis értelmes vétel nincs és nem is lessz várhatóan kilátásba. de müszaki járművekre szükség lessz a jövőben is. azok alvázának tökéletes.
-opcioink vannak maradhatunk a leopard 2 szériánál várhatunk egy új hk ra legyen ez bármi és rendszeresíthetünk más hk típust is.
ha maradunk a eopard 2 es szériánál van lehetőségünk további A7+hunt rendelnünk és még belátható időn bellül szálítanák is. ez a legegyszerübb
ha kivárunk akkor szükséges a lynx120 és drága lessz az új HK ez a legdrágább és a leglasabb. más HK rendszeresítése esetén gyorsan olcsóbban is meg lehetne úszni de ez eredményezné a legkisebb harcérték növekedést (párhuzamos üzemeltetés ront a harcértéken bevethetőség miatt stb)
a 4. opció lehetett vólna a további a4 ek (vagy a5 ök beszerzése)beszerzése azok A5++ ra történő modernizálása. igazából ez mint eredménye az ukrán helyzetnek ma már nagyon halovány opció. (ez csak időnyerés lett vólna. de annak kiválló.)
 
Az eredeti felfüggesztés hatvan tonnàig müködik biztonsàgosan terhelhetöen, ezért lett az A5 a maga 59,2-59,8 tonnàjàval úgy kialakítva ahogy. Az A6 esetében màr àtléptek ezen a hatàron, ezért ott màr a 60-65 tonna közötti felfüggesztésre kellett cserélniük, de az alvàz maradt.

Konkrétan A4-ből nem lehet A5-öt építeni, csak ha szétszeded az egész A4-et, szétvágod az alvázat és megerősítve újra építed. Egy vagyonba került.
Nem véletlenül fejleszt mindenki saját A4 "pótpáncél" csomagot, ahol mindnek az a jellemzője, hogy extrém könnyűek.
Hány olyan A4 üzemeltetőről tudunk, aki átépíttette az A4-et A5/6/7 verziókra? o_O
Ezt csak a németek csinálták meg eddig (részben) maguknak. Senki más tudtommal. Nem véletlenül....
 
  • Tetszik
Reactions: endre and Nemerson
Konkrétan A4-ből nem lehet A5-öt építeni, csak ha szétszeded az egész A4-et, szétvágod az alvázat és megerősítve újra építed. Egy vagyonba került.
Nem véletlenül fejleszt mindenki saját A4 "pótpáncél" csomagot, ahol mindnek az a jellemzője, hogy extrém könnyűek.
Hány olyan A4 üzemeltetőről tudunk, aki átépíttette az A4-et A5/6/7 verziókra? o_O
Ezt csak a németek csinálták meg eddig (részben) maguknak. Senki más tudtommal. Nem véletlenül....
A legtöbben átugrották az a5-öt.

Amúgy ami kérdéses hogy eleve A4-nek gyártott az A4 vagy régebbiből felhúzott.
 
  • Tetszik
Reactions: endre and Pogány
Konkrétan A4-ből nem lehet A5-öt építeni, csak ha szétszeded az egész A4-et, szétvágod az alvázat és megerősítve újra építed. Egy vagyonba került.
Nem véletlenül fejleszt mindenki saját A4 "pótpáncél" csomagot, ahol mindnek az a jellemzője, hogy extrém könnyűek.
Hány olyan A4 üzemeltetőről tudunk, aki átépíttette az A4-et A5/6/7 verziókra? o_O
Ezt csak a németek csinálták meg eddig (részben) maguknak. Senki más tudtommal. Nem véletlenül....
Hollandia. A tornyot kellett vàgni az àtalakítàshoz, hogy ki legyen emelve az optika. A törzset akkor daraboljàk, ha APU-t akarnak beleszabni, de a felfüggesztéshez nem kell mókolni. A lengyelek is ezért tartottàk 60 tonna alatt a PL-t, hogy ahhoz a részéhez ne kelljen sok pénzért dràgàbb rendszereket beleszabni. Így a tornyon mentek ameddig lehetett és a törzsön az elsö szekció kötényezése tudott erösebb de kicsit nehezebb lenni.
 
Hollandia. A tornyot kellett vàgni az àtalakítàshoz, hogy ki legyen emelve az optika. A törzset akkor daraboljàk, ha APU-t akarnak beleszabni, de a felfüggesztéshez nem kell mókolni. A lengyelek is ezért tartottàk 60 tonna alatt a PL-t, hogy ahhoz a részéhez ne kelljen sok pénzért dràgàbb rendszereket beleszabni. Így a tornyon mentek ameddig lehetett és a törzsön az elsö szekció kötényezése tudott erösebb de kicsit nehezebb lenni.
a törököknek van még egy a4 es modernizációjuk ott maradt is az a4 mint megnevezés.
 
  • Tetszik
Reactions: endre
A Bellow the turret ring twitterjén foglakozik a KF51-el

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.