Elcsökevényesedtek az evolúció folyamán.A külső tartályok hová lettek a két oldaláról? Az összes eddigi változaton állandó jelleggel fenn voltak (az egyik oldaliban asszem még olajkályha is van, fűtésre). A hajtóművek ugyanazok lehetnek ránézésre, akkor csökken a hatótávolság?

A kerozin meg beköltözött a padló alatti térbe.
Ha megnézel egy classic minyót (kiváló példa az 556. hozzászólásban található fotó), akkor az oldalajtó majdnem leér a helikopter „aljáig”. Ennél az új fajzatnál (541. hsz fotóján kiválóan látható) meg sokkal magasabban van a padlószint (van alatta vagy másfél köbméter hely).
más:
Az új verzió videójában olyan jópofaságok is észrevehetők, hogy pl: máshol kell felcuppantani a villanyt (legalábbis a váltófeszt a bal oldaltartály hátuljánál csatlakoztatta a figura [bár 0:12-nél a csatlakozó javításra szorul]), a helyzetfények LED-esek, akárcsak a Majak, újak a barometrikus rendszer szondái, illetve a hajtóműleállító karok a fejfölötti panel közepére előre kerültek [elég bufla dobozban lettek elhelyezve], valamint az se biztos, hogy AI-9-es a VSzU-ja...
Illetve ezen KO sincs... Valószínűleg kiváltották egy épkézláb kondirendszerrel... van egy tippem, hogy a főreduktor mögötti „baldachin” azért vett fel más formát (meghosszabbították hátrafelé) mert oda van beépítve a „PACK”.
Az pedig messziről ordít, hogy a főfutószárak rugóstagjai megrövidültek (már nem a 10.tk felső részéhez vannak bekötve), illetve a főfutó kerekei sokkal bucibbak lettek (kicsit olyanok, mintha a 24-es lenne a donor). Sőt, az orrfutószárnak sincsenek már meg a kitámasztó rúdjai. A vonatatóvilla is típusidegennek néz ki...