Mi-8 / Mi-17 / Mi-171 Hip (Mil)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
13 740
66 384
113
A Rostec bemutatta a legújabb Mi-171A3-at az AURUS konfigurációban.

Russian Helicopters holding bemutatta a Mi-171A3 új módosítását üzleti utakra AURUS konfigurációban.

A gép akár tíz utas szállítására is alkalmas, a belseje mindent tartalmaz, ami a kényelmes repüléshez szükséges, beleértve a nagy távolságokat is.

„A Mi-171A3 orosz digitális repüléselektronikai rendszerrel van felszerelve. Lehetővé teszi, hogy a nap bármely szakában repüljön egy helikopter automata és kézi üzemmódban. Ebben az esetben a helikopternek nincs szüksége külső referenciapontokra. Ez biztonságossá teszi a repülést még sűrű ködben is a hegyekben vagy alacsony felhőkben. „A Russian Helicopters már megkezdte az alapmodell sorozatgyártását” – mondta Vlagyimir Artjakov, a Rostec vezérigazgató-helyettese.

A Mi-171A3 távoli, nehezen elérhető objektumok kiszolgálására készült. Sokféle éghajlati viszonyok között üzemeltethető, beleértve a sarkvidéket is.

A repülőgép minden alkatrésze Oroszországban készül. Különösen a Mi-171A3 kapta meg a legújabb hazai VK-2500PS-03 hajtómüvet, amelyeket az UEC fejlesztett ki. A BARK-6V-7S automatikus vezérlőrendszerrel vannak felszerelve, amely lehetővé teszi a motor teljesítményének növelését vészhelyzetben, biztosítja az üzemmódok fenntartását a külső hőmérséklet szélesebb tartományában, és növeli az üzemanyag-hatékonyságot.



fzqJ0xBfyyA.jpg

0i8JNhLr9zo.jpg


1N-o6rfy5R0.jpg

GPNl0YZjWnY.jpg

WdXTeYmWRtE.jpg
Ez igazából a Mi-38-as technológiájának átmentése a Mi-8-as gyártósorára.
Hasonló volt a Mi-171A2 is, de itt mégtovább léptek.
Maga az A3-as koncepció különféle ábrákon már vagy tíz éve bemutatásra került és a kezdetektől az olajipar, illetve civil-állami szerepkörben tervezték bevezetni, ezért sem véletlen, hogy a program finanszírozói között találjuk pl a Gazpromot is.
Valószínű, hogyha elterjed és beválik, akkor az itt alkalmazott digitális rendszerek, avionika, repülésvezérlés, hajtáslánc majd visszaszivárog a katonai Mi-8-as vonalba is.
 

Allesmor Obranna

Well-Known Member
2010. április 30.
13 740
66 384
113
Miért?

A Mi-38 a Kazanyi helikoptergyárban készül. Jelenleg is gyártás alatt, hiszen az orosz VM korábban 15 darabot rendelt, amiből eddig 2 darabot adtak át , ha jól emlékszem.

A Mi-171A3 pedig Ulan-Udében. Aki nem tudná Ulan-Ude Burjátföldön van.
Ez a Mi-38-as program sehogy se akar beérni.
Két prototípust is inkább elajándékoztak Afrikába.