Megvan az az orosz film, amiben Tu-22essel mennek tehenet lopni?
Megvan az az orosz film, amiben Tu-22essel mennek tehenet lopni?


A legújabb gépek is a szabadban állnak, hóesésben szàl be a pilóta.
Viszont hány “olaszorszàgi gdp- vél rendelkező” orszàg gyárt ilyen gépeket?![]()
A novoszibirszki Tolmacsevo reptér csak egy köztes állomás az áttelepülés során, miután a gépek saját lábon repülnek át az orosz Távol-Keletről a déli Ahtyubinszk térségébe. Jellegét tekintve lényegében egy helyi Ferihegy, nem katonai repülőtér. Mondjuk ettől még legalább fedezék vagy könnyűszerkezetes hangár továbbra is kell a gépeknekA legújabb gépek is a szabadban állnak, hóesésben szàl be a pilóta.
Viszont hány “olaszorszàgi gdp- vél rendelkező” orszàg gyárt ilyen gépeket?![]()
A lopás a 80as években közszájon forgó anekdotában volt, amikor is a Japán-tengeren találtak egy pár hajótöröttet, akik esküdtek ra, hogy egy repülő tehén süllyesztette el a hajójukat.Off: Lopásról nem volt szó, csak Kuzmics a saját tehenet szállította volna át a sógornőjének az ottani viszonyokhoz alkalmazkodóan.
www.urbanlegends.hu
Igazából az lenne már hír ha a tervezett 2028ra nem 76 db lenne hanem 120.2020 óta "növelik a gyártást" minden évben kétszer lehozzak ezt a hogy legalább ennyi jó híre legyen.Az orosz repülőgépgyártó cég megoldotta a Szu-57-es vadászgépek tömeggyártását – a felső vezetés
![]()
Russian aircraft firm masters mass production of Su-57 fighter jets — top executive
The Sukhoi Su-57 is a Russian-made fifth-generation multirole fighter designed to destroy all types of air, ground and naval targetstass.com
Ismét lefotózták a 052-es gépet Zsukovszkijban, ami 2017 óta mint a 30-as hajtómű repülő próbapadjaként ismert. Egyszer már a 2019-es MAKSz idejére kiszerelték belőle az új hajtóműveket és normál AL-41F-1Sz-el helyettesítették, hogy részt vehessen a négygépes Szu-57 kötelékben, de utána még készült kép róla, ahogy az egyik oldalon ismét az új hajtóművel repül.
Ezen a mostani képen csak az látszik, hogy a felénk levő jobboldali hajtómű még mindig a 117-es gyártmány és nem a 30-as.
Igaz, idáig mindig a bal hajtóműgondolába rakták az új típust.
Mondjuk pont Olaszország?A legújabb gépek is a szabadban állnak, hóesésben szàl be a pilóta.
Viszont hány “olaszorszàgi gdp- vél rendelkező” orszàg gyárt ilyen gépeket?![]()
Mondjuk pont Olaszország?

Van, hogy esik rájuk a hó:
![]()
![]()

A hajtóművön kívül mindent tud az olasz ipar. A Leonardo cégnek nézz utána szerintem. Az ESA emberes űrkabinját az olaszok csinálják....radar, szoftver, hajtómű, sok-más/szinte minden ???
Maradjunk a valóságnál, ami kb karbon-/üvegszálas elemk, futómú-alkatrészek, "fitting", + döntően "LEGO" !!!
.
Az utasszállítók is a szabad ég alatt állnak. Sőt, minden nap 20 órát repülnek.Szerintem inkább szabad ég alatt tartják.
Tizenévesek Magyarországon a gyenge időjárás miatt életükben nem láttak összesen annyi havazást, ami a gépre esett.
El sem tudják képzelni, hogy ez 5 perc alatt is leeshet...
Az utasszállítók is a szabad ég alatt állnak. Sőt, minden nap 20 órát repülnek.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..