Szu-57 / Su-57 Felon / PAK-FA (T-50) / FGFA (Szuhoj, Oroszország)

Szia,

Igen, es csak azert nem gyartjak nagy sorozatban, mert az embargok miatt az utolso elotti csavart nem tudjak megvenni. :)
Szia. Legutóbbi hírek szerint gyártásszervezési és beszállítói fejlesztések vannak folyamatban, 1-2 év múlva szeretnék elérni az évi 12 db-os gyártást.
Van valami konkrétabb info, hogy milyen külföldi alkatrész van a Szu-57-esben?
 
Szia. Legutóbbi hírek szerint gyártásszervezési és beszállítói fejlesztések vannak folyamatban, 1-2 év múlva szeretnék elérni az évi 12 db-os gyártást.
Van valami konkrétabb info, hogy milyen külföldi alkatrész van a Szu-57-esben?
Szia,

Nem, nincs konkret info, csak ezek:
Plusz ugye a szankciok miatt itt is kerdes, mennyire erinti a szankcio a Szu-57 gyarthatosagat, reszben a gepben levö alkatreszek, reszben a gyartaskor hasznalt szerszamgepek vonatkozasaban.

Az oroszok fő gondja a pénzek ellopása mellet az ipari robotok hiánya.
 
  • Tetszik
Reactions: arbalest
Ez a videó nem új, mikor kijött a Szu-57M standarjára felhozott (egyébként régebbi gyártású) példány első repüléséről készült felvétel, mi itt a HTKA-n is kiveséztük.
Ráadásul ez csak egy zenés mix, amibe belekeverték a 30-as hajtómű 2017-es első megreptetésének jeleneteit is.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Hanem van itt egy újdonság, legalábbis nekem. A gép kabinteteje és szélvédője, főleg az eddigi masszív keret megváltozott.
A radarreflexió szempontjából hátrányos masszív kabinkeret helyett itt egy vékonyabb és a visszaverődés szempontjából átgondoltabb megoldás jelent meg.
Ilyen vékony kabinkeretet idáig csak a Szu-57E néven kiállítások statikus sorain mutogatott röpképtelen földi tesztpéldányon láttam, amit olcsó, amolyan fél-mock up kialakításnak véltem eddig.
 
Ez a videó nem új, mikor kijött a Szu-57M standarjára felhozott (egyébként régebbi gyártású) példány első repüléséről készült felvétel, mi itt a HTKA-n is kiveséztük.
Ráadásul ez csak egy zenés mix, amibe belekeverték a 30-as hajtómű 2017-es első megreptetésének jeleneteit is.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Hanem van itt egy újdonság, legalábbis nekem. A gép kabinteteje és szélvédője, főleg az eddigi masszív keret megváltozott.
A radarreflexió szempontjából hátrányos masszív kabinkeret helyett itt egy vékonyabb és a visszaverődés szempontjából átgondoltabb megoldás jelent meg.
Ilyen vékony kabinkeretet idáig csak a Szu-57E néven kiállítások statikus sorain mutogatott röpképtelen földi tesztpéldányon láttam, amit olcsó, amolyan fél-mock up kialakításnak véltem eddig.
.
.
Új hajtómű az akkor továbbra sincs, van egy kabinkeret látható különbségnek, meg nyilván a lemezek alatt biztos módosultak alrendszerek, ez-az, de hogy az is mennyire átütő tényleg, az inkább hit kérdése igy távolról. A gép küllemre 13 éve kb változatlan.
Hát, az M változat megjelenése a szovjet időkben azért látványosabb ugrást jelentett, most meg nagyitóval kell keresni a különbségeket, pedig lenne tennivaló külsőleg is, ha tényleg 5.gennek akarják pozicionálni a terméket. Pl próbálják meg a "KOLS" burkolatát kissé stealthesebbre venni, csinálhatnának valami a hajtómű beömlővel, lenne itt bőven fejlesztenivaló lehetőség.
 
.
.
Új hajtómű az akkor továbbra sincs, van egy kabinkeret látható különbségnek, meg nyilván a lemezek alatt biztos módosultak alrendszerek, ez-az, de hogy az is mennyire átütő tényleg, az inkább hit kérdése igy távolról. A gép küllemre 13 éve kb változatlan.
Hát, az M változat megjelenése a szovjet időkben azért látványosabb ugrást jelentett, most meg nagyitóval kell keresni a különbségeket, pedig lenne tennivaló külsőleg is, ha tényleg 5.gennek akarják pozicionálni a terméket. Pl próbálják meg a "KOLS" burkolatát kissé stealthesebbre venni, csinálhatnának valami a hajtómű beömlővel, lenne itt bőven fejlesztenivaló lehetőség.
Az 5. generáció esetében az már egy másik gép. Az oroszoknak ez az ötödik generáció. De ezt már írtam.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed and fip7
1 napos videó. Azt írják, bevetették Ukrajnában. Az M verziók nem külsőleg szoktak változni, hanem alapvetően a belsőkben, illetve a paraméterekben. Tudjuk pl., hogy a N-036 Bjelka, vagy az N-050 lokátor van benne?
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
1 napos videó. Azt írják, bevetették Ukrajnában. Az M verziók nem külsőleg szoktak változni, hanem alapvetően a belsőkben, illetve a paraméterekben. Tudjuk pl., hogy a N-036 Bjelka, vagy az N-050 lokátor van benne?
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Ez egy új, de korábbi videókból összevágott videó, még a Top Gun 2-ből is van részlet.
 
Csodálkoztam is, hogy mi az benne. Nem láttam a Top Gun 2-t, de szerintem nem is fogom.
Hiba. Azon ritka filmek egyike, ahol valamennyire tisztelik az ellenfelet. Plusz azért a kétüléses F-18-asokkal felvett légiharc jelenetek miatt különösen megéri. Végre nem kizárólag zöld vászon és CGI.
 
Hiba. Azon ritka filmek egyike, ahol valamennyire tisztelik az ellenfelet. Plusz azért a kétüléses F-18-asokkal felvett légiharc jelenetek miatt különösen megéri. Végre nem kizárólag zöld vászon és CGI.
minden tiszteletem Tom C é azért F5-tel repkedni nem kis kiváltság és az azért még most is odakúr. e miatt is lehetett ilyen jó felvételeket készíteni mégha F14/18-at nem is engedték vezetni.