Szu-57 / Su-57 Felon / PAK-FA (T-50) / FGFA (Szuhoj, Oroszország)

Egy újabb hamvába holt terv. Hányszor modósították a darabszámot a gyártást stb. A realitás, hogy még a 4+ gen. gépeik is downgradelt állapotban képesek gyártani, pld. külföldi HUD helyett saját rosszabb minőségű stb.




Sebastian,az icbm-jeik elég pontosak,ne aggódj, Orosz alkatrészekkel is.

;)
 
Miután mi itt az elmúlt években hosszú-hosszú viták során megállapodtunk abban, hogy a szögletes fúvócső az egy technológiai zsákutca és csak az F-22-es sajátja marad, illetve, hogy a Szu-57-es dizájnfilozófiájának lényegi részét képzi a ferde 2D-vel biztosított 3D TVC manőverezéstámogató rendszer, most kiderült, hogy idén hajtja végre első repülését a szögletes fúvócsöves hajtóművel szerelt Szu-57-es.
Aminél a manőverezőképesség csökkenésen túl még kismértékű tolóerőeséssel is számolnak. Az még nem világos, hogy ez a tolóerőesés vajon a jelenlegi tolóerőhöz képest, vagy pedig a leendő új hajtómű hagyományos fúvócsöves verziójához képest értendő.
Azaz, a szögletes fúvócő ahhoz képest lesz-e gyengébb, ami most van, vagy ahhoz képest, amire egyébként lenne képes?
 
Miután mi itt az elmúlt években hosszú-hosszú viták során megállapodtunk abban, hogy a szögletes fúvócső az egy technológiai zsákutca és csak az F-22-es sajátja marad, illetve, hogy a Szu-57-es dizájnfilozófiájának lényegi részét képzi a ferde 2D-vel biztosított 3D TVC manőverezéstámogató rendszer, most kiderült, hogy idén hajtja végre első repülését a szögletes fúvócsöves hajtóművel szerelt Szu-57-es.
Aminél a manőverezőképesség csökkenésen túl még kismértékű tolóerőeséssel is számolnak. Az még nem világos, hogy ez a tolóerőesés vajon a jelenlegi tolóerőhöz képest, vagy pedig a leendő új hajtómű hagyományos fúvócsöves verziójához képest értendő.
Azaz, a szögletes fúvócő ahhoz képest lesz-e gyengébb, ami most van, vagy ahhoz képest, amire egyébként lenne képes?
A szögletes fúvócsövet nem lehet ferdén beépíteni, mint a hagyományosat?
 
A szögletes fúvócsövet nem lehet ferdén beépíteni, mint a hagyományosat?
Mindent lehet, csak kérdés, hogy úgy van-e értelme.
Te valami ilyesmire gondolsz:

Russian-Su-57-Felon-has-begun-tests-of-new-engine-flat-nozzles.jpg


 
Miután mi itt az elmúlt években hosszú-hosszú viták során megállapodtunk abban, hogy a szögletes fúvócső az egy technológiai zsákutca és csak az F-22-es sajátja marad, illetve, hogy a Szu-57-es dizájnfilozófiájának lényegi részét képzi a ferde 2D-vel biztosított 3D TVC manőverezéstámogató rendszer, most kiderült, hogy idén hajtja végre első repülését a szögletes fúvócsöves hajtóművel szerelt Szu-57-es.
Aminél a manőverezőképesség csökkenésen túl még kismértékű tolóerőeséssel is számolnak. Az még nem világos, hogy ez a tolóerőesés vajon a jelenlegi tolóerőhöz képest, vagy pedig a leendő új hajtómű hagyományos fúvócsöves verziójához képest értendő.
Azaz, a szögletes fúvócő ahhoz képest lesz-e gyengébb, ami most van, vagy ahhoz képest, amire egyébként lenne képes?
Ebbe csak te állapodtál meg saját magaddal. A többiek nem tudták megcsinálni.