Szu-57 / Su-57 Felon / PAK-FA (T-50) / FGFA (Szuhoj, Oroszország)

minden tiszteletem Tom C é azért F5-tel repkedni nem kis kiváltság és az azért még most is odakúr. e miatt is lehetett ilyen jó felvételeket készíteni mégha F14/18-at nem is engedték vezetni.
L-39-esre van szakszolgálati engedélye. Az F-18-assal pedig vitték(kétülésessel értelem szerűen), és benne ült, ahogy a többi színész is, akik aktív pilótákat alakítottak a filmben. Pont ezért emelkedik ki a többi film közül. Nem zöld vászon és CGI, hanem amit csak lehetett, lerepülték élesben. Az F-18-asok kabinjaiban a telepített kamerákat a színészek kezelték (ki és bekapcsolás). Pontosan ugyanezért tartom filmtörténeti jelentőségű alkotásnak ezt a filmet, ahogyan a Kihívás is az lesz szerintem. Mindkettő csak akkor lehetne még komolyabb látványvilágú, ha IMAX 3D-ben készültek volna. Azonban valószínűleg sem az F-18-asok, sem a Szojuz űrhajó és az ISS fedélzetén sem voltak ehhez megfelelőek a feltételek. Plusz a Kihívásnál még annyival kiegészül az egész, hogy ott Sipenko volt az operatőr. Anton Skaplerov űrhajós a lábánál fogva húzkodta őt keresztül-kasul az állomáson, hogy a felvételek készítése közben semmit se rúgjon le a falról.
 
L-39-esre van szakszolgálati engedélye. Az F-18-assal pedig vitték(kétülésessel értelem szerűen), és benne ült, ahogy a többi színész is, akik aktív pilótákat alakítottak a filmben. Pont ezért emelkedik ki a többi film közül. Nem zöld vászon és CGI, hanem amit csak lehetett, lerepülték élesben. Az F-18-asok kabinjaiban a telepített kamerákat a színészek kezelték (ki és bekapcsolás). Pontosan ugyanezért tartom filmtörténeti jelentőségű alkotásnak ezt a filmet, ahogyan a Kihívás is az lesz szerintem. Mindkettő csak akkor lehetne még komolyabb látványvilágú, ha IMAX 3D-ben készültek volna. Azonban valószínűleg sem az F-18-asok, sem a Szojuz űrhajó és az ISS fedélzetén sem voltak ehhez megfelelőek a feltételek. Plusz a Kihívásnál még annyival kiegészül az egész, hogy ott Sipenko volt az operatőr. Anton Skaplerov űrhajós a lábánál fogva húzkodta őt keresztül-kasul az állomáson, hogy a felvételek készítése közben semmit se rúgjon le a falról.
Azok a kamerák, amiket a Top Gun 2-ben használtak, képminőségben bőven hozzák már egy 70mm-es IMAX kamera szintjét.
A 3D pedig a Top Gunban nem biztos, hogy olyan sokat adott volna az élményhez. A kanyonos résznél én így is végig a karfába kapaszkodtam.
 
  • Tetszik
Reactions: Pocok75 and fip7
Jó, de ez az orosz belső ár, amit végeredményben az állam fizet saját magának.
Ez amúgy már több esetben is felmerült az orosz hadiipar meg haderőfejlesztés kapcsán, hogy a gyártó vállalatokkal szemben is annyira fillérbaszó a VM, hogy még a gyártási költség sem jön ki minden esetben abból az árból. Nem véletlenül szeretik az exportmegrendeléseket, mert a hazaiakkal szemben az előbbieken azért keresni is lehet, ami aztán a belső megrendelések veszteségeit kipótolja. Megint oda jutunk vissza, hogy az orosz az elmúlt évtizedekben olcsójánoskodva akart kötéllel billiárdozni, aztán mikor kiderült, hogy nem megy még ő volt meglepődve
 
Ez amúgy már több esetben is felmerült az orosz hadiipar meg haderőfejlesztés kapcsán, hogy a gyártó vállalatokkal szemben is annyira fillérbaszó a VM, hogy még a gyártási költség sem jön ki minden esetben abból az árból. Nem véletlenül szeretik az exportmegrendeléseket, mert a hazaiakkal szemben az előbbieken azért keresni is lehet, ami aztán a belső megrendelések veszteségeit kipótolja. Megint oda jutunk vissza, hogy az orosz az elmúlt évtizedekben olcsójánoskodva akart kötéllel billiárdozni, aztán mikor kiderült, hogy nem megy még ő volt meglepődve



Az a leg gázabb,hogy minimum 8 éve tudható volt,hogy oda kell majd baszni,ehhez képest basztak rá.
 

A tervek szerint növelik a Szu-57-es repülőgépek gyártását Oroszországban​

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Oroszországban anyagot készítettek a repülőgépek láthatatlanságára​

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Az elmúlt hónapokban Oroszország drámaian megnövelte a Szu-57M gyártását. A tervek szerint 2023 végére megalakul az első teljes értékű század. A jövőben a gyártás volumene elérheti akár a 30 vagy több repülőgépet is évente. Összességében 2028-ra legalább három Szu-57M légiezrednek kell megjelennie Oroszországban.
https://overclockers.ru/blog/amv212...ikalnuju-tochnost-v-ramkah-svo-na-ukraine-mwm
365477_O.jpg

su-pic905-895x505-48632.jpg

photo2019-04-0802-09-19.jpg

karta-boevyh-deystviy-na-ukraine-13-marta-2023-spetsoperatsiya-svo.jpg
3 ezred az 270 repülő lenne. Ahoz egy új gyárat is kéne építeni. 78ra van nyilvános megrendelés, és egy gyártósor évi 20 repülőre.
 
Egy újabb hamvába holt terv. Hányszor modósították a darabszámot a gyártást stb. A realitás, hogy még a 4+ gen. gépeik is downgradelt állapotban képesek gyártani, pld. külföldi HUD helyett saját rosszabb minőségű stb.
 
Egy újabb hamvába holt terv. Hányszor modósították a darabszámot a gyártást stb. A realitás, hogy még a 4+ gen. gépeik is downgradelt állapotban képesek gyártani, pld. külföldi HUD helyett saját rosszabb minőségű stb.
A HUD esetében csak annyit tudni idáig, hogy szemre keskenyebb a látószöge, de a minőségét ebből még nehéz meghatározni.
Hogy mást ne mondjak, egyrészt az ukrán háború idáig legsikeresebb típusa, a Szu-35Sz is a keskenyebb orosz HUD-al van szerelve, míg a francia Thales HUD-os Szu-30SzM-ek vagy a légvédelem, vagy egy-egy Tocska-U, illetve diverzáns aktus áldozatai lettek. De sok babér a szép HUD ellenére se termett nekik.
Oké, a HUD-nak ehhez nem sok köze volt, de azért az átjön, hogy itt a franciáról oroszra kiváltást távolról se tekinthetjük szignifikáns downgrade-nek.
Ez a HUD-minőség alapján belőni egy típus, mint rendszer képességeit szerintem még a kilencvenes évekből maradhatott vissza, amikor vízválasztó volt, hogy "na milyen a kabinja, van már benne képernyő?"

És ugye ott van a vadiúj F-15QA és EX, melyeket már csak egy alig akkora HUD-al szereltek, amihez képest kis túlzással még az F-15A-é is nagyobb volt.
Naná, mert ott van a sisakdisplay, ami ugye az oroszoknál még mindig nincs. Ez tény.
De mondom, a Szu-35Sz azzal a szar ruszki HUD-al ér el 300 km-ről légigyőzelmet meg lő ki Sz-300-ast, ráadásul együlésesként, egy bevetésen belül.