Szu-57 / Su-57 Felon / PAK-FA (T-50) / FGFA (Szuhoj, Oroszország)

A legújabb gépek is a szabadban állnak, hóesésben szàl be a pilóta.:(

Viszont hány “olaszorszàgi gdp- vél rendelkező” orszàg gyárt ilyen gépeket? :)
fia-f35_royal_air_force_promo.jpg

bár nem olasz
 
  • Tetszik
Reactions: endre
A legújabb gépek is a szabadban állnak, hóesésben szàl be a pilóta.:(

Viszont hány “olaszorszàgi gdp- vél rendelkező” orszàg gyárt ilyen gépeket? :)
A novoszibirszki Tolmacsevo reptér csak egy köztes állomás az áttelepülés során, miután a gépek saját lábon repülnek át az orosz Távol-Keletről a déli Ahtyubinszk térségébe. Jellegét tekintve lényegében egy helyi Ferihegy, nem katonai repülőtér. Mondjuk ettől még legalább fedezék vagy könnyűszerkezetes hangár továbbra is kell a gépeknek
 
Off: Lopásról nem volt szó, csak Kuzmics a saját tehenet szállította volna át a sógornőjének az ottani viszonyokhoz alkalmazkodóan.
A lopás a 80as években közszájon forgó anekdotában volt, amikor is a Japán-tengeren találtak egy pár hajótöröttet, akik esküdtek ra, hogy egy repülő tehén süllyesztette el a hajójukat.
 
Az orosz repülőgépgyártó cég megoldotta a Szu-57-es vadászgépek tömeggyártását – a felső vezetés
Igazából az lenne már hír ha a tervezett 2028ra nem 76 db lenne hanem 120.2020 óta "növelik a gyártást" minden évben kétszer lehozzak ezt a hogy legalább ennyi jó híre legyen.
 
Ismét lefotózták a 052-es gépet Zsukovszkijban, ami 2017 óta mint a 30-as hajtómű repülő próbapadjaként ismert. Egyszer már a 2019-es MAKSz idejére kiszerelték belőle az új hajtóműveket és normál AL-41F-1Sz-el helyettesítették, hogy részt vehessen a négygépes Szu-57 kötelékben, de utána még készült kép róla, ahogy az egyik oldalon ismét az új hajtóművel repül.
Ezen a mostani képen csak az látszik, hogy a felénk levő jobboldali hajtómű még mindig a 117-es gyártmány és nem a 30-as.
Igaz, idáig mindig a bal hajtóműgondolába rakták az új típust.

 
Ismét lefotózták a 052-es gépet Zsukovszkijban, ami 2017 óta mint a 30-as hajtómű repülő próbapadjaként ismert. Egyszer már a 2019-es MAKSz idejére kiszerelték belőle az új hajtóműveket és normál AL-41F-1Sz-el helyettesítették, hogy részt vehessen a négygépes Szu-57 kötelékben, de utána még készült kép róla, ahogy az egyik oldalon ismét az új hajtóművel repül.
Ezen a mostani képen csak az látszik, hogy a felénk levő jobboldali hajtómű még mindig a 117-es gyártmány és nem a 30-as.
Igaz, idáig mindig a bal hajtóműgondolába rakták az új típust.

311724.jpg
 
Szerintem inkább szabad ég alatt tartják. :D
Tizenévesek Magyarországon a gyenge időjárás miatt életükben nem láttak összesen annyi havazást, ami a gépre esett.
El sem tudják képzelni, hogy ez 5 perc alatt is leeshet...
Az utasszállítók is a szabad ég alatt állnak. Sőt, minden nap 20 órát repülnek.
 
Az utasszállítók is a szabad ég alatt állnak. Sőt, minden nap 20 órát repülnek.

Bocs, nem értetted az iróniát, szarkazmust.
A szabad ég alatt állnak az itt egy pejoratív jelző, hogy az oroszok akkora szarok az atlantisták szemében, hogy a szabad égen állnak a gépek, nincs pénzük rá, egyszerűen szarok, akkor is ha 5 perc alatt ráeső hómennyiség van.

Ha nyugati a gép, akkor ez egy plussz feature, hogy még ezt is tudják. Ez egy plussz képesség.