T-14 Armata

Közben megtaláltam az A-85-3A lökettérfogatát, amire 34,6 litert írnak, így az még kisebb is, mint a V-széria 38,8 literje. Szóval itt is lehet részben a probléma, hogy downsizing mellett akarnának teljesítményt növelni, ami hát izé nem annyira sikerült, ráadásul az X kialakítás hűtése hagyományosan fos. Kialakítást tekintve pedig lényegében két egymásra pakolt V6 adja ki a 12 hengert


Ha a V-92Sz2F hosszát nézzük, akkor az 667 millivel hosszabb az X motornál. Mondjuk dobjunk hozzá 60-65 centit a mostani teknőhöz és leopardosan rakjunk be egy V-motort hosszában. A lökettérfogat növekedését pedig részben megoldhatnánk a hengerszög változtatásával, ugyanis a már meglévő szélesebb motortér miatt lenne bőven hely másnak, így lenne egy szélesebb motorunk. Tudtommal az orosz V-széria 60 fokos hengerszöggel operál, azt meg nyomjuk fel 90-re, mint a MAN és MTU esetében (bár ezt @papajoe jobban tudja) plusz minden segédberendezést pakoljunk oldalra ami kell.

Viszont igen az a probléma, hogy a teknő hosszabbítása nélkül nem lehet motorcserét kivitelezni, legfeljebb egy turbina swap-ot. Így meg nem biztos, hogy megéri áttervezni a teknőt, ahelyett, hogy szimplán inkább a kevésbé működő motort cserélgetnék folyamatosan
A több mint fél méterrel hosszab teknő egyben nehezebbi is lesz és közel sem biztos, hogy a megnövekedett tömeget ellensúlyozza a nagyobb lántalpfelület.
 
  • Tetszik
Reactions: nyugger
Ha a V-92Sz2F hosszát nézzük, akkor az 667 millivel hosszabb az X motornál. Mondjuk dobjunk hozzá 60-65 centit a mostani teknőhöz és leopardosan rakjunk be egy V-motort hosszában.

A képek alapján elég nagy a motortér. Honnan van az infó, hogy nem fér be?
Lehet azoktól akik érdekeltek az X motorban? :rolleyes:

Vagy tényleg csak szimplán bekúrni egy turbinát aztán hadd menjen Isten hírével ki a világból

Ez lenne a legokosabb. Amúgy mindenki a Lóerőkról beszél miközben a nyomaték a lényeg. A GTD-1250-es gázturbina nagyon nyomatékos, legalább annyira mint a 48 literes német tankmotor. 4000+ nm mind kettő.
Ha a német motor elviszi a 70 tonnás leót, akkor a gázturbina röhögve elviszi az 55 tonnás T-14-est belenyúlás nélkül is, úgy ahogyan van.
 
Tudtommal az orosz V-széria 60 fokos hengerszöggel operál, azt meg nyomjuk fel 90-re, mint a MAN és MTU esetében (bár ezt @papajoe jobban tudja) plusz minden segédberendezést pakoljunk oldalra ami kell.

Ennek a motornak van az UTD nevű moduláris változata. Az van a BMP-kben, V6 os és lapos hengerszögű V10 formájában is.
Érdemes utána nézni. Elég jól alakítható. De én gázturbina párti vagyok :cool:
 
  • Tetszik
Reactions: cirqle and nyugger
A Brabus is a Merci tulajdonában van amennyire én tudom.
Ez igaz. Viszont a hivatalos házi tuning merciket az AMG készíti, míg a Brabus más márkákat (pl. Ferrarit, Porschét) is tuningol. De egyébként igazad van, a Brabus a legismertebb merci tuningoló cég. Ha kevesled az AMG mercid 600Le teljesítményét, akkor a Brabus csinál belőle 900Le-t.
 
A képek alapján elég nagy a motortér. Honnan van az infó, hogy nem fér be?
Lehet azoktól akik érdekeltek az X motorban? :rolleyes:



Ez lenne a legokosabb. Amúgy mindenki a Lóerőkról beszél miközben a nyomaték a lényeg. A GTD-1250-es gázturbina nagyon nyomatékos, legalább annyira mint a 48 literes német tankmotor. 4000+ nm mind kettő.
Ha a német motor elviszi a 70 tonnás leót, akkor a gázturbina röhögve elviszi az 55 tonnás T-14-est belenyúlás nélkül is, úgy ahogyan van.
Nincs olyan, hogy nyomaték vagy lőerő, mindkettő kell. Nem lehet egyiket feladni a másikért. Az A7 mobilitása már csak közepes nagyon maximum jó, csodák nincsenek, 68 tonna az 68 tonna.
 
Ennek a motornak van az UTD nevű moduláris változata. Az van a BMP-kben, V6 os és lapos hengerszögű V10 formájában is.
Érdemes utána nézni. Elég jól alakítható. De én gázturbina párti vagyok :cool:


Én meg bele tenném a bevált(turbós/tartós) 92S-et, az 1.000 LE-vel, DE: a kuplunghoz "becsúsztatnék" egy 350LE-s elektromotort --azok brutális indítónyomatékával, ami miatt 2x-es szorzóval számolják a vele egyenrangú Lóerőket-- és egy utólagos teknő-puttonyba pedig tennék az elektro-motort "etetni" egy könnyített/+generátoros UTD-t(280 LE), ami az "úgyis-kell-már+APU"-t is kiváltja.

Bónusz: bármelyik motor kiesik, a másikkal el tud "elektromosan", vagy hagyományosan araszolni a "szervizbe", sőt: addig is harcképes marad, mert valamelyik motortól van elég "villany" mindenhez!

Ezek a turbós dieseik 190-es fajlagosfogyasztással mennek, a GTD-k közel duplája. Ez nem is csak az üzemanyag-tartály méret miatt sokkal jobb, hanem a folyamatos, közel kétszeres logisztika/üzemanyag-utánpótlás igény miatt.
Ez a hadműveletek kezdete óta szűk keresztmetszet és komoly veszteségek forrása az oroszoknak.

.
 
Pornóproducernek kellene állnotok basszátok meg,lófart sem tudunk a T14 hajtásáról,mérreteiről,a teknő kialakításáról,ti meg itt megnyeritek az arany fütyi szobrocskát a fantáziálással.
Annyit tudunk a twitterről,mint hivatalos forrásból :rolleyes: hogy élettartam problémák miatt levették a teljesítményt 1200 lóerőre,amit a vezető bármikor visszakapcsolhat ha kell 1500-ra.
Tehát amikor kell tudja az 1500 pónit,amikor meg nem kell, akkor 1200-at .
Vagyis elmegy 1200al a harctérig gond nélkül, ott a vezető vág neki egy szigorút,és lealáz minden nyugati tankot ha kell, mivel vagy 10 tonnával könnyebb, mint a nyugati 1500 lovas tankok.
Tudjuk,hogy kurvára tud lőni,kurvára modern mindene,kurvára nehéz kilőni belōle a kezelőket,mert nincsenek a toronyban.
Reszelgetik a motorját,vagy a csökkenthető teljesítménnyel meg is oldották,kiképzik rá a sofőrt,hogy mikor kell/lehet ráadni a tüzet,gondolom változtattak a karbantartási ciklusokon,kenőanyagok,hűtőfolyadék összetételén,mennyiségén,esetleg a hőcserélők méretén,olajcsere perióduson,stb.
Láthatóan tesztelik őket folyamatosan, most a T-90 a prioritás,eljön ennek is az ideje,mindenki tegye el a viagrát.
 
Pornóproducernek kellene állnotok basszátok meg,lófart sem tudunk a T14 hajtásáról,mérreteiről,a teknő kialakításáról,ti meg itt megnyeritek az arany fütyi szobrocskát a fantáziálással.
Annyit tudunk a twitterről,mint hivatalos forrásból :rolleyes: hogy élettartam problémák miatt levették a teljesítményt 1200 lóerőre,amit a vezető bármikor visszakapcsolhat ha kell 1500-ra.
Tehát amikor kell tudja az 1500 pónit,amikor meg nem kell, akkor 1200-at .
Vagyis elmegy 1200al a harctérig gond nélkül, ott a vezető vág neki egy szigorút,és lealáz minden nyugati tankot ha kell, mivel vagy 10 tonnával könnyebb, mint a nyugati 1500 lovas tankok.
Tudjuk,hogy kurvára tud lőni,kurvára modern mindene,kurvára nehéz kilőni belōle a kezelőket,mert nincsenek a toronyban.
Reszelgetik a motorját,vagy a csökkenthető teljesítménnyel meg is oldották,kiképzik rá a sofőrt,hogy mikor kell/lehet ráadni a tüzet,gondolom változtattak a karbantartási ciklusokon,kenőanyagok,hűtőfolyadék összetételén,mennyiségén,esetleg a hőcserélők méretén,olajcsere perióduson,stb.
Láthatóan tesztelik őket folyamatosan, most a T-90 a prioritás,eljön ennek is az ideje,mindenki tegye el a viagrát.
Hínnye, bakker. Te aztán tudsz fantáziálni. :-) :-) :-)
 
Pornóproducernek kellene állnotok basszátok meg,lófart sem tudunk a T14 hajtásáról,mérreteiről,a teknő kialakításáról,ti meg itt megnyeritek az arany fütyi szobrocskát a fantáziálással.
Annyit tudunk a twitterről,mint hivatalos forrásból :rolleyes: hogy élettartam problémák miatt levették a teljesítményt 1200 lóerőre,amit a vezető bármikor visszakapcsolhat ha kell 1500-ra.
Tehát amikor kell tudja az 1500 pónit,amikor meg nem kell, akkor 1200-at .
Vagyis elmegy 1200al a harctérig gond nélkül, ott a vezető vág neki egy szigorút,és lealáz minden nyugati tankot ha kell, mivel vagy 10 tonnával könnyebb, mint a nyugati 1500 lovas tankok.
Tudjuk,hogy kurvára tud lőni,kurvára modern mindene,kurvára nehéz kilőni belōle a kezelőket,mert nincsenek a toronyban.
Reszelgetik a motorját,vagy a csökkenthető teljesítménnyel meg is oldották,kiképzik rá a sofőrt,hogy mikor kell/lehet ráadni a tüzet,gondolom változtattak a karbantartási ciklusokon,kenőanyagok,hűtőfolyadék összetételén,mennyiségén,esetleg a hőcserélők méretén,olajcsere perióduson,stb.
Láthatóan tesztelik őket folyamatosan, most a T-90 a prioritás,eljön ennek is az ideje,mindenki tegye el a viagrát.
1800LE a Leopard 2 motorjának vészhelyzeti üzemmódja... Szóval mi is a nagy dolog?