Mindegyikben jobb a német. Arról nem is beszélve, hogy harckocsiba építve is jobb, nézd csak mega T-72 vs. Leopard 2 videókat.Egyszer ez a vita már lement. Nézd meg a motor mérete/teljesítménye, majd nézd meg a motor súlya/teljesítménye arányt.
Utóbbiban már a T-72-es ősmotorja is jobb volt a német motornál. A mai motor meg agyonveri ezen a téren
Az orosz harckocsik pont azért lehetnek ilyen kompaktak, mert kompakt a motorjuk is. Ez is egy tervezési szempont, amivel sok tonna súlyt lehet megspórolni.
Megint abba a hibába esel, hogy egy 1979-ben rendszerbe állt motort hasonlítasz egy 2017-től gyártott motorhoz, majd kijelented, hogy jobb az orosz, de arról nagyvonalúan megfeledkezel, hogy szerencsétlen S92 élettartama kb a 2/3-a a német motornak mert csak úgy sikerült növelni turbóval a teljesítményt, hogy az élettartam csökkent. Te tébnyleg nem látod azt a nyomorúságot ami a T-14 motorja körül van? Lett egy 55 tonnás harckocsijuk de motor meg nincs bele, mert 1250 Le-vel a büdös életbe meg nem mozdítasz becsületesen 55 tonnát. A németeknek 1979-ben lett 55 tonnás harckocsijuk és azóta van 1500 LE-s motorjuk hozzá.
A valóságtagadásban arról te is előszeretettel halgatsz, hogy létezik egy MTU 883 KA501-es jelű motor ami 27,4 literes 1600kg 1600Le teljesítményű és kb ugyanakkora mint a V-92S2F.