Nem. Nem az.(ugye a Brabus a Mercedes "házi" tuningcége).
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Nem. Nem az.(ugye a Brabus a Mercedes "házi" tuningcége).
A több mint fél méterrel hosszab teknő egyben nehezebbi is lesz és közel sem biztos, hogy a megnövekedett tömeget ellensúlyozza a nagyobb lántalpfelület.Közben megtaláltam az A-85-3A lökettérfogatát, amire 34,6 litert írnak, így az még kisebb is, mint a V-széria 38,8 literje. Szóval itt is lehet részben a probléma, hogy downsizing mellett akarnának teljesítményt növelni, ami hát izé nem annyira sikerült, ráadásul az X kialakítás hűtése hagyományosan fos. Kialakítást tekintve pedig lényegében két egymásra pakolt V6 adja ki a 12 hengert
Ha a V-92Sz2F hosszát nézzük, akkor az 667 millivel hosszabb az X motornál. Mondjuk dobjunk hozzá 60-65 centit a mostani teknőhöz és leopardosan rakjunk be egy V-motort hosszában. A lökettérfogat növekedését pedig részben megoldhatnánk a hengerszög változtatásával, ugyanis a már meglévő szélesebb motortér miatt lenne bőven hely másnak, így lenne egy szélesebb motorunk. Tudtommal az orosz V-széria 60 fokos hengerszöggel operál, azt meg nyomjuk fel 90-re, mint a MAN és MTU esetében (bár ezt @papajoe jobban tudja) plusz minden segédberendezést pakoljunk oldalra ami kell.
Viszont igen az a probléma, hogy a teknő hosszabbítása nélkül nem lehet motorcserét kivitelezni, legfeljebb egy turbina swap-ot. Így meg nem biztos, hogy megéri áttervezni a teknőt, ahelyett, hogy szimplán inkább a kevésbé működő motort cserélgetnék folyamatosan
Akkor meg mi?Nem. Nem az.
Ha a V-92Sz2F hosszát nézzük, akkor az 667 millivel hosszabb az X motornál. Mondjuk dobjunk hozzá 60-65 centit a mostani teknőhöz és leopardosan rakjunk be egy V-motort hosszában.
Vagy tényleg csak szimplán bekúrni egy turbinát aztán hadd menjen Isten hírével ki a világból
Az AMG.Akkor meg mi?
Egy Mercedesekre szakosodott MAGÁN tuning cég ! Amiről te beszélsz az az AMG !Akkor meg mi?
Tudtommal az orosz V-széria 60 fokos hengerszöggel operál, azt meg nyomjuk fel 90-re, mint a MAN és MTU esetében (bár ezt @papajoe jobban tudja) plusz minden segédberendezést pakoljunk oldalra ami kell.
A Brabus is a Merci tulajdonában van amennyire én tudom.Az AMG.
Ez igaz. Viszont a hivatalos házi tuning merciket az AMG készíti, míg a Brabus más márkákat (pl. Ferrarit, Porschét) is tuningol. De egyébként igazad van, a Brabus a legismertebb merci tuningoló cég. Ha kevesled az AMG mercid 600Le teljesítményét, akkor a Brabus csinál belőle 900Le-t.A Brabus is a Merci tulajdonában van amennyire én tudom.
A Brabus biztosan nem magáncég.Egy Mercedesekre szakosodott MAGÁN tuning cég ! Amiről te beszélsz az az AMG !
Nincs olyan, hogy nyomaték vagy lőerő, mindkettő kell. Nem lehet egyiket feladni a másikért. Az A7 mobilitása már csak közepes nagyon maximum jó, csodák nincsenek, 68 tonna az 68 tonna.A képek alapján elég nagy a motortér. Honnan van az infó, hogy nem fér be?
Lehet azoktól akik érdekeltek az X motorban?
Ez lenne a legokosabb. Amúgy mindenki a Lóerőkról beszél miközben a nyomaték a lényeg. A GTD-1250-es gázturbina nagyon nyomatékos, legalább annyira mint a 48 literes német tankmotor. 4000+ nm mind kettő.
Ha a német motor elviszi a 70 tonnás leót, akkor a gázturbina röhögve elviszi az 55 tonnás T-14-est belenyúlás nélkül is, úgy ahogyan van.
Dehogy magáncég.Egy Mercedesekre szakosodott MAGÁN tuning cég ! Amiről te beszélsz az az AMG !
Ennek a motornak van az UTD nevű moduláris változata. Az van a BMP-kben, V6 os és lapos hengerszögű V10 formájában is.
Érdemes utána nézni. Elég jól alakítható. De én gázturbina párti vagyok
Dehogy magáncég.
A merci a tulaj.
Akkor olvass barátom!
Hínnye, bakker. Te aztán tudsz fantáziálni.Pornóproducernek kellene állnotok basszátok meg,lófart sem tudunk a T14 hajtásáról,mérreteiről,a teknő kialakításáról,ti meg itt megnyeritek az arany fütyi szobrocskát a fantáziálással.
Annyit tudunk a twitterről,mint hivatalos forrásból hogy élettartam problémák miatt levették a teljesítményt 1200 lóerőre,amit a vezető bármikor visszakapcsolhat ha kell 1500-ra.
Tehát amikor kell tudja az 1500 pónit,amikor meg nem kell, akkor 1200-at .
Vagyis elmegy 1200al a harctérig gond nélkül, ott a vezető vág neki egy szigorút,és lealáz minden nyugati tankot ha kell, mivel vagy 10 tonnával könnyebb, mint a nyugati 1500 lovas tankok.
Tudjuk,hogy kurvára tud lőni,kurvára modern mindene,kurvára nehéz kilőni belōle a kezelőket,mert nincsenek a toronyban.
Reszelgetik a motorját,vagy a csökkenthető teljesítménnyel meg is oldották,kiképzik rá a sofőrt,hogy mikor kell/lehet ráadni a tüzet,gondolom változtattak a karbantartási ciklusokon,kenőanyagok,hűtőfolyadék összetételén,mennyiségén,esetleg a hőcserélők méretén,olajcsere perióduson,stb.
Láthatóan tesztelik őket folyamatosan, most a T-90 a prioritás,eljön ennek is az ideje,mindenki tegye el a viagrát.
1800LE a Leopard 2 motorjának vészhelyzeti üzemmódja... Szóval mi is a nagy dolog?Pornóproducernek kellene állnotok basszátok meg,lófart sem tudunk a T14 hajtásáról,mérreteiről,a teknő kialakításáról,ti meg itt megnyeritek az arany fütyi szobrocskát a fantáziálással.
Annyit tudunk a twitterről,mint hivatalos forrásból hogy élettartam problémák miatt levették a teljesítményt 1200 lóerőre,amit a vezető bármikor visszakapcsolhat ha kell 1500-ra.
Tehát amikor kell tudja az 1500 pónit,amikor meg nem kell, akkor 1200-at .
Vagyis elmegy 1200al a harctérig gond nélkül, ott a vezető vág neki egy szigorút,és lealáz minden nyugati tankot ha kell, mivel vagy 10 tonnával könnyebb, mint a nyugati 1500 lovas tankok.
Tudjuk,hogy kurvára tud lőni,kurvára modern mindene,kurvára nehéz kilőni belōle a kezelőket,mert nincsenek a toronyban.
Reszelgetik a motorját,vagy a csökkenthető teljesítménnyel meg is oldották,kiképzik rá a sofőrt,hogy mikor kell/lehet ráadni a tüzet,gondolom változtattak a karbantartási ciklusokon,kenőanyagok,hűtőfolyadék összetételén,mennyiségén,esetleg a hőcserélők méretén,olajcsere perióduson,stb.
Láthatóan tesztelik őket folyamatosan, most a T-90 a prioritás,eljön ennek is az ideje,mindenki tegye el a viagrát.
Akkor olvass barátom!