T
Törölt tag
Guest
Ez mennyire pontos?
Sága az Master Good kft. (NER).
Ez mennyire pontos?
Ezek csak márkanevek.Ez mennyire pontos?

Addig állj fél lábon, amíg az unilever beadja az unalmastEzek csak márkanevek.
Nem a matkanevet zabálod meg, hanem a terméket.
Mondok egy példát:
Óriási Túrórudi fogyasztó az egész család. Kipróbáltunk egy csomó másik típust, de a Rudi a legjobb ízü. Ugyanakkor irgalmatlanul ku*va drága is. Annyira, hogy amikor a szokásos nagybevásárlós üzletünkben megnéztem a kilós árát akkor az jött ki, hogy dupla annyiért adják, mint a zászlós designosat. Na mondom próbaképpen megvesszük a "szart".
Más volt, de mondom duplaannyit elvből nem vagyok hajlandó érte adni.
A következő alkalommal már a full mennyiséget abból vettem. A család kicsi hümmögéssel megette. A második eresztésre már a szokásos tempóban fogyott a hűtőből.
Szóval nem kötelező ezeket a márkákat megvenni. Sőt javaslom is hogy bojkottálni kell őket.
Aztán a jogtulaj egy idő után bemondja az unalmast. Úgy könnyebb nyomott áron visszavenni őket.
Na és itt jön képbe a NER. Mert nyilván ők fogják tudni visszavenni a ezeket.
Ha meg nem sikerül visszavenni, akkor új márkákat kell fejleszteni.
Erre jó példa a DRK - ami ugye szintén NER....![]()

Ezt a következtetést miből vontad le?@pöcshuszár szereti a nagy rudikat![]()

Az asszonysutyorgóban olvastamEzt a következtetést miből vontad le?![]()
Ezek csak márkanevek.
Nem a matkanevet zabálod meg, hanem a terméket.
Mondok egy példát:
Óriási Túrórudi fogyasztó az egész család. Kipróbáltunk egy csomó másik típust, de a Rudi a legjobb ízü. Ugyanakkor irgalmatlanul ku*va drága is. Annyira, hogy amikor a szokásos nagybevásárlós üzletünkben megnéztem a kilós árát akkor az jött ki, hogy dupla annyiért adják, mint a zászlós designosat. Na mondom próbaképpen megvesszük a "szart".
Más volt, de mondom duplaannyit elvből nem vagyok hajlandó érte adni.
A következő alkalommal már a full mennyiséget abból vettem. A család kicsi hümmögéssel megette. A második eresztésre már a szokásos tempóban fogyott a hűtőből.
Szóval nem kötelező ezeket a márkákat megvenni. Sőt javaslom is hogy bojkottálni kell őket.
Aztán a jogtulaj egy idő után bemondja az unalmast. Úgy könnyebb nyomott áron visszavenni őket.
Na és itt jön képbe a NER. Mert nyilván ők fogják tudni visszavenni a ezeket.
Ha meg nem sikerül visszavenni, akkor új márkákat kell fejleszteni.
Erre jó példa a DRK - ami ugye szintén NER....![]()
És a NER ezeket visszaveszi, hogy neked olcsón adhassa, minimális nyereséggel, a befektetésének a megtérülését a végtelenbe rakva, mert ők érted dolgoznak érted kockáztatják a pénzük (vagy pénzünk)? Jön egy beetető időszak, és utána szépen mint új monopolisták/oligopolisták szépen visszaemelik az árat.Aztán a jogtulaj egy idő után bemondja az unalmast. Úgy könnyebb nyomott áron visszavenni őket.
Na és itt jön képbe a NER. Mert nyilván ők fogják tudni visszavenni a ezeket.
Ahogy a fentebb berakott márkák esetén is.Csak az van, hogy a DRK kvázi semmi más, mint márkaépítés. Az alapanyagok, a bérmunka mind külföldi (náluk is).
Ennek ellenére úgy néz ki a DRK jobban terjed. És nem csak itthon...Ez egy működő üzleti modell, a baj az, hogy a tulaj nem hajlandó többet áldozni a magasabb minőségért - ehhez változtatni kellene a beszállítói struktúrán -, viszont a két szinttel magasabb minőséget képviselő, rétegmárkaként pozicionált, manufakturális jeleggel működő Tisza reputációjára (árszintjére) szeretné belőni a termékeit. Úgy gondolja, hogy kellő mennyiségű marketinggel ez a gap áthidalható.
A piacgazdaság ettől még működik. Ha túlárazott egy termék/szolgáltatás, akkor azt nem fogják megvenni.És a NER ezeket visszaveszi, hogy neked olcsón adhassa, minimális nyereséggel, a befektetésének a megtérülését a végtelenbe rakva, mert ők érted dolgoznak érted kockáztatják a pénzük (vagy pénzünk)? Jön egy beetető időszak, és utána szépen mint új monopolisták/oligopolisták szépen visszaemelik az árat.
Látod, ez a megoldás.A DIGI idén már emelt 40%-al mert mindenki emelt, de most 15%-al emel mer' infláció! A java(i)dat akarjuk polgártárs! A Yettel NER kézbe került, és a kicsit is versenyképes csomagjait megszünteti "a vevők visszajelzése alapján akik átláthatóbb árazást szeretnének" kivezeti a korlátlan internetet fix áron (imádom ezt a nagyvállalati poába hazudást, MOL Limo is ezzel a szöveggel, hogy a vevők követelik az átlátható árazást a sima percdíjas használat alapján alapdíj+percdíj+kilométerdíj+árplafon+árminimum konstrukcióval egyszerűsített ahogy azt én magam is követeltem!), de a Yettel ajánlott nekem egy 3x drágább korlátos internetes csomagot, ugyanolyan vagy drágább percdíjjal...
Megyek is a Netfone -hoz amint lesz kis időm intézni.
Mi? Összeszorított foggal egy kétséges minőségű/fenntarthatóságú üzleti modellel működő alternatívára váltani (virtuális szolgáltató, a nagy szolgáltatók nagyker árainak és kapacitás eladási hajlandóságának kitett hasonlóan, mint én a kisker áraiknak. Egy telefonszámommal kipróbálom majd.)?Látod, ez a megoldás.
A piacgazdaság működik, ezért nem lesz az, amit írtál:A piacgazdaság ettől még működik. Ha túlárazott egy termék/szolgáltatás, akkor azt nem fogják megvenni.
Majd jól csődbemegy a drága monopolista, és visszaveszi a NER, és nem lesz utána már olcsó, mert ... miért is? A piacgazdaság működik, a "nyomott ár" mesterségessen volt kailakítva, az egyensúlyi árra meg ugyanúgy húzod majd a szád, vagy nem uganaz a minőséget kapod (akkor meg nem mindegy, ki a tulaj, ha lemondtál már a minőségről, thát a termékről végső soron?)Szóval nem kötelező ezeket a márkákat megvenni. Sőt javaslom is hogy bojkottálni kell őket.
Aztán a jogtulaj egy idő után bemondja az unalmast. Úgy könnyebb nyomott áron visszavenni őket.
Na és itt jön képbe a NER. Mert nyilván ők fogják tudni visszavenni a ezeket.
Sokadik alkalommal veszem észre, hogy úgy lovalod bele magad valamibe, hogy szem elől téveszted az eredeti felvetést.Mi? Összeszorított foggal egy kétséges minőségű/fenntarthatóságú üzleti modellel működő alternatívára váltani (virtuális szolgáltató, a nagy szolgáltatók nagyker árainak és kapacitás eladási hajlandóságának kitett hasonlóan, mint én a kisker áraiknak. Egy telefonszámommal kipróbálom majd.)?
A piacgazdaság működik, ezért nem lesz az, amit írtál:
Majd jól csődbemegy a drága monopolista, és visszaveszi a NER, és nem lesz utána már olcsó, mert ... miért is? A piacgazdaság működik, a "nyomott ár" mesterségessen volt kailakítva, az egyensúlyi árra meg ugyanúgy húzod majd a szád, vagy nem uganaz a minőséget kapod (akkor meg nem mindegy, ki a tulaj, ha lemondtál már a minőségről, thát a termékről végső soron?)
Mutass már erre a pozitív kimenetelre példátáltalában pozitív kimenetelű szokott lenni
Erre tudsz példát?A NER felvásárlás a cég vagy termék szempontjából általában pozitív kimenetelű szokott lenni. Az eladó tulaj meg nem gondolom, hogy sokkal rosszabbul jár, mintha egy nyugati multi venné meg a céget.
Yettel. A Telekommal volt már üzleti kapcsolatom, soha többé nem lesz, ha van választásom.A te privát telekom problémádra visszatétve. A Telekom egyelőre nem NER. Saját hálózattal rendelkezik.
És drágább, itthon minden szolgáltató nagyon drága, akár a nyugati, akár a keleti árakhoz képest.Attól függ hol. Nekem Brüsszelben drágább net-tv előfizetésem volt, mint itthon xarabb csatornakínálattal.Erre tudsz példát?
Mindegy, hogy külföldi tulaj, vagy ner, neked vevőként egyiktől se lesz szükségszerűen jobb.
Yettel. A Telekommal volt már üzleti kapcsolatom, soha többé nem lesz, ha van választásom.És drágább, itthon minden szolgáltató nagyon drága, akár a nyugati, akár a keleti árakhoz képest.
mobiltelefon vonalra gondolok, vezetékes internetben többé-kevésbé rendben van itthon a kínálat és az ár szerintem.Attól függ hol. Nekem Brüsszelben drágább net-tv előfizetésem volt, mint itthon xarabb csatornakínálattal.
A németeknél olcsóbb volt, de sokszor nem működött. A harmadik reklamáció után már minden fasza volt.
Szükségszerűen nem.Erre tudsz példát?
Mindegy, hogy külföldi tulaj, vagy ner, neked vevőként egyiktől se lesz szükségszerűen jobb.
Ahogy a fentebb berakott márkák esetén is.
Ennek ellenére úgy néz ki a DRK jobban terjed.
És nem csak itthon...
Ráadásul a Tisza az nem 0-ról épített brand.
A piacgazdaság ettől még működik. Ha túlárazott egy termék/szolgáltatás, akkor azt nem fogják megvenni.
Mi az ami volt 2023-01-01 - 2023-02-024 között és nem volt 2022-01-01 - 2022-02-24 között.4,6%-kal csökkent az ipari termelés
A szankciók működnekMi az ami volt 2023-01-01 - 2023-02-024 között és nem volt 2022-01-01 - 2022-02-24 között.
Ezen kívül mi az ami a maradék bő 1 hónapban nem volt az előző évben?
(segítek: háború, szankció, magas energia árak, megszünő piac, megszünő nyersanyag forrás)
Ehhez képest csak 4,6% csökkenés zseniális.

A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..