T
Törölt tag 1711
Guest
Ez mennyire pontos?
Sága az Master Good kft. (NER).
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ez mennyire pontos?
Ezek csak márkanevek.Ez mennyire pontos?
Addig állj fél lábon, amíg az unilever beadja az unalmastEzek csak márkanevek.
Nem a matkanevet zabálod meg, hanem a terméket.
Mondok egy példát:
Óriási Túrórudi fogyasztó az egész család. Kipróbáltunk egy csomó másik típust, de a Rudi a legjobb ízü. Ugyanakkor irgalmatlanul ku*va drága is. Annyira, hogy amikor a szokásos nagybevásárlós üzletünkben megnéztem a kilós árát akkor az jött ki, hogy dupla annyiért adják, mint a zászlós designosat. Na mondom próbaképpen megvesszük a "szart".
Más volt, de mondom duplaannyit elvből nem vagyok hajlandó érte adni.
A következő alkalommal már a full mennyiséget abból vettem. A család kicsi hümmögéssel megette. A második eresztésre már a szokásos tempóban fogyott a hűtőből.
Szóval nem kötelező ezeket a márkákat megvenni. Sőt javaslom is hogy bojkottálni kell őket.
Aztán a jogtulaj egy idő után bemondja az unalmast. Úgy könnyebb nyomott áron visszavenni őket.
Na és itt jön képbe a NER. Mert nyilván ők fogják tudni visszavenni a ezeket.
Ha meg nem sikerül visszavenni, akkor új márkákat kell fejleszteni.
Erre jó példa a DRK - ami ugye szintén NER....
Ezt a következtetést miből vontad le?@pöcshuszár szereti a nagy rudikat
Az asszonysutyorgóban olvastamEzt a következtetést miből vontad le?
Ezek csak márkanevek.
Nem a matkanevet zabálod meg, hanem a terméket.
Mondok egy példát:
Óriási Túrórudi fogyasztó az egész család. Kipróbáltunk egy csomó másik típust, de a Rudi a legjobb ízü. Ugyanakkor irgalmatlanul ku*va drága is. Annyira, hogy amikor a szokásos nagybevásárlós üzletünkben megnéztem a kilós árát akkor az jött ki, hogy dupla annyiért adják, mint a zászlós designosat. Na mondom próbaképpen megvesszük a "szart".
Más volt, de mondom duplaannyit elvből nem vagyok hajlandó érte adni.
A következő alkalommal már a full mennyiséget abból vettem. A család kicsi hümmögéssel megette. A második eresztésre már a szokásos tempóban fogyott a hűtőből.
Szóval nem kötelező ezeket a márkákat megvenni. Sőt javaslom is hogy bojkottálni kell őket.
Aztán a jogtulaj egy idő után bemondja az unalmast. Úgy könnyebb nyomott áron visszavenni őket.
Na és itt jön képbe a NER. Mert nyilván ők fogják tudni visszavenni a ezeket.
Ha meg nem sikerül visszavenni, akkor új márkákat kell fejleszteni.
Erre jó példa a DRK - ami ugye szintén NER....
És a NER ezeket visszaveszi, hogy neked olcsón adhassa, minimális nyereséggel, a befektetésének a megtérülését a végtelenbe rakva, mert ők érted dolgoznak érted kockáztatják a pénzük (vagy pénzünk)? Jön egy beetető időszak, és utána szépen mint új monopolisták/oligopolisták szépen visszaemelik az árat.Aztán a jogtulaj egy idő után bemondja az unalmast. Úgy könnyebb nyomott áron visszavenni őket.
Na és itt jön képbe a NER. Mert nyilván ők fogják tudni visszavenni a ezeket.
Ahogy a fentebb berakott márkák esetén is.Csak az van, hogy a DRK kvázi semmi más, mint márkaépítés. Az alapanyagok, a bérmunka mind külföldi (náluk is).
Ennek ellenére úgy néz ki a DRK jobban terjed. És nem csak itthon...Ez egy működő üzleti modell, a baj az, hogy a tulaj nem hajlandó többet áldozni a magasabb minőségért - ehhez változtatni kellene a beszállítói struktúrán -, viszont a két szinttel magasabb minőséget képviselő, rétegmárkaként pozicionált, manufakturális jeleggel működő Tisza reputációjára (árszintjére) szeretné belőni a termékeit. Úgy gondolja, hogy kellő mennyiségű marketinggel ez a gap áthidalható.
A piacgazdaság ettől még működik. Ha túlárazott egy termék/szolgáltatás, akkor azt nem fogják megvenni.És a NER ezeket visszaveszi, hogy neked olcsón adhassa, minimális nyereséggel, a befektetésének a megtérülését a végtelenbe rakva, mert ők érted dolgoznak érted kockáztatják a pénzük (vagy pénzünk)? Jön egy beetető időszak, és utána szépen mint új monopolisták/oligopolisták szépen visszaemelik az árat.
Látod, ez a megoldás.A DIGI idén már emelt 40%-al mert mindenki emelt, de most 15%-al emel mer' infláció! A java(i)dat akarjuk polgártárs! A Yettel NER kézbe került, és a kicsit is versenyképes csomagjait megszünteti "a vevők visszajelzése alapján akik átláthatóbb árazást szeretnének" kivezeti a korlátlan internetet fix áron (imádom ezt a nagyvállalati poába hazudást, MOL Limo is ezzel a szöveggel, hogy a vevők követelik az átlátható árazást a sima percdíjas használat alapján alapdíj+percdíj+kilométerdíj+árplafon+árminimum konstrukcióval egyszerűsített ahogy azt én magam is követeltem!), de a Yettel ajánlott nekem egy 3x drágább korlátos internetes csomagot, ugyanolyan vagy drágább percdíjjal...
Megyek is a Netfone -hoz amint lesz kis időm intézni.
Mi? Összeszorított foggal egy kétséges minőségű/fenntarthatóságú üzleti modellel működő alternatívára váltani (virtuális szolgáltató, a nagy szolgáltatók nagyker árainak és kapacitás eladási hajlandóságának kitett hasonlóan, mint én a kisker áraiknak. Egy telefonszámommal kipróbálom majd.)?Látod, ez a megoldás.
A piacgazdaság működik, ezért nem lesz az, amit írtál:A piacgazdaság ettől még működik. Ha túlárazott egy termék/szolgáltatás, akkor azt nem fogják megvenni.
Majd jól csődbemegy a drága monopolista, és visszaveszi a NER, és nem lesz utána már olcsó, mert ... miért is? A piacgazdaság működik, a "nyomott ár" mesterségessen volt kailakítva, az egyensúlyi árra meg ugyanúgy húzod majd a szád, vagy nem uganaz a minőséget kapod (akkor meg nem mindegy, ki a tulaj, ha lemondtál már a minőségről, thát a termékről végső soron?)Szóval nem kötelező ezeket a márkákat megvenni. Sőt javaslom is hogy bojkottálni kell őket.
Aztán a jogtulaj egy idő után bemondja az unalmast. Úgy könnyebb nyomott áron visszavenni őket.
Na és itt jön képbe a NER. Mert nyilván ők fogják tudni visszavenni a ezeket.
Sokadik alkalommal veszem észre, hogy úgy lovalod bele magad valamibe, hogy szem elől téveszted az eredeti felvetést.Mi? Összeszorított foggal egy kétséges minőségű/fenntarthatóságú üzleti modellel működő alternatívára váltani (virtuális szolgáltató, a nagy szolgáltatók nagyker árainak és kapacitás eladási hajlandóságának kitett hasonlóan, mint én a kisker áraiknak. Egy telefonszámommal kipróbálom majd.)?
A piacgazdaság működik, ezért nem lesz az, amit írtál:
Majd jól csődbemegy a drága monopolista, és visszaveszi a NER, és nem lesz utána már olcsó, mert ... miért is? A piacgazdaság működik, a "nyomott ár" mesterségessen volt kailakítva, az egyensúlyi árra meg ugyanúgy húzod majd a szád, vagy nem uganaz a minőséget kapod (akkor meg nem mindegy, ki a tulaj, ha lemondtál már a minőségről, thát a termékről végső soron?)
Mutass már erre a pozitív kimenetelre példátáltalában pozitív kimenetelű szokott lenni
Erre tudsz példát?A NER felvásárlás a cég vagy termék szempontjából általában pozitív kimenetelű szokott lenni. Az eladó tulaj meg nem gondolom, hogy sokkal rosszabbul jár, mintha egy nyugati multi venné meg a céget.
Yettel. A Telekommal volt már üzleti kapcsolatom, soha többé nem lesz, ha van választásom. És drágább, itthon minden szolgáltató nagyon drága, akár a nyugati, akár a keleti árakhoz képest.A te privát telekom problémádra visszatétve. A Telekom egyelőre nem NER. Saját hálózattal rendelkezik.
Attól függ hol. Nekem Brüsszelben drágább net-tv előfizetésem volt, mint itthon xarabb csatornakínálattal.Erre tudsz példát?
Mindegy, hogy külföldi tulaj, vagy ner, neked vevőként egyiktől se lesz szükségszerűen jobb.
Yettel. A Telekommal volt már üzleti kapcsolatom, soha többé nem lesz, ha van választásom. És drágább, itthon minden szolgáltató nagyon drága, akár a nyugati, akár a keleti árakhoz képest.
mobiltelefon vonalra gondolok, vezetékes internetben többé-kevésbé rendben van itthon a kínálat és az ár szerintem.Attól függ hol. Nekem Brüsszelben drágább net-tv előfizetésem volt, mint itthon xarabb csatornakínálattal.
A németeknél olcsóbb volt, de sokszor nem működött. A harmadik reklamáció után már minden fasza volt.
Szükségszerűen nem.Erre tudsz példát?
Mindegy, hogy külföldi tulaj, vagy ner, neked vevőként egyiktől se lesz szükségszerűen jobb.
Ahogy a fentebb berakott márkák esetén is.
Ennek ellenére úgy néz ki a DRK jobban terjed.
És nem csak itthon...
Ráadásul a Tisza az nem 0-ról épített brand.
A piacgazdaság ettől még működik. Ha túlárazott egy termék/szolgáltatás, akkor azt nem fogják megvenni.
Mi az ami volt 2023-01-01 - 2023-02-024 között és nem volt 2022-01-01 - 2022-02-24 között.4,6%-kal csökkent az ipari termelés
A szankciók működnekMi az ami volt 2023-01-01 - 2023-02-024 között és nem volt 2022-01-01 - 2022-02-24 között.
Ezen kívül mi az ami a maradék bő 1 hónapban nem volt az előző évben?
(segítek: háború, szankció, magas energia árak, megszünő piac, megszünő nyersanyag forrás)
Ehhez képest csak 4,6% csökkenés zseniális.